Moneenko perheeseen tuli lahjaksi Nintendo Wii?
Kommentit (31)
Mitä kaikkea sillä Fitillä voi tehdä? Alkaa jo Sportsit kyllästyttää, tosin ollaan pelattu aika paljon :) Mun keilausenkka on 253! Mä alan olla jo siinä aika haka...
t. äiti 35 v.
siihen pakettiin kuuluu yleensä sport-peli.
Konsoli maksaa reilu 200 € en muista ihan tarkkaan.
ota fit pois paketista. Se on huippu kiva!
Minä sain Wiin Fitin kera 30v. lahjaksi vähän aikaa sitten. Mies osti siihen sitten vielä Guitar Heron ja siihen oon eniten koukkuuntunu.. =)
Meillä poika 4v. pelaa Mario Kartia, minäkin joskus innostun.
Mies taas ei pelaa oikeastaan ollenkaan.
Meille ostettiin joskus sillon eka Nintendo, kun olin jotain 8v. Sen jälkeen on pelikonsoleita aina meillä ollu, oon aina tykänny pelata, eikä se ole häipyny vanhemmuuttaankaan.. =)
ja vieläkin pelataan lähes viikottain.
Play-pakettia suosittelisin kaikille, sillä siinä on kivoja pelejä ja saa sen toisen remoten tavallaan kaupanpäälle.
Mies on koukussa Mario Galaxyyn.
Äiti ja iskä 40-v, lapsi 6-v.
Sports ei vaikuttanut mun peliltä, mutta Fit:iä kokeilin aattona n. tunnin. Kiva oli!!
ja lisänä pet shop peli, crash bandicoot ja family trainer matto.
Toi matto on meillä ihan ykkönen, tykätään TOSI paljon.
Mario Kart on 5-ja 6-vuotiaiden poikien suosikkipeli, samoin pakettiin automaattisesti kuuluneet sport -pelit (keilaus, tennis, nyrkkeily jne.) ovat osoittautuneet hyviksi peleiksi.
Bratz-peli oli tytölle pettynyt. Pitänee käydä hakemassa Littlest Pet Shop...
Play on vielä testaamatta, mutta eiköhän tuo ollut ihan hyvä lisä toisen ohjaimen mukana. Samoin Mario PArty 8 ei ole vielä testattu.
Itselleni sain Fitin! :) Omaksi Fit-iäksi tuli sitten 45-vuotta, vaikka olen oikeasti 10 vuotta nuorempi ja kuntoilen sentään viikoittain... Välissä oli tosin puoli vuotta taukoa, kun supisteli ja pienen vauvan kanssa ollaan harrastettu ainoastaan vaunukävelyjä...
Fitin mäkihyppy on kivaa!! Jooga on lasten mielestä yllättävän haastavaa (pitivät sitä helppona).
Edelleen viihdymme koko perhe pelin parissa. Kannattava ostos! Suosittelen! Meillä perheessä kaksi lasta 11v ja 6v ja äiti 39v ja isä 47v.
lahinna pelattu lego starwars-pelia, on myos lego batman, high school musical 3 dance, worms ja mariocarts, ainaskii
mina haluaisin kokeilla niita peruspeleja, mutta lapset haluaa noita lego-juttuja. Kivalta vaikuttaa, ja minakin osasin liikkua noissa peleissa, mika mulle on yleensa se kompastuskivi.
Wii Fit on viela paketissa.
Mutta vasta tänään aamulla se avattiin ja lähes koko päivä on mennytkin pelatessa (kaksi aikuista ja neljä pelaavaa lasta). Sentään ruoka-ajat on pysytelty poissa Wiin äärestä, syötiin sentään aika pitkään.
Vaikuttaa tosi hyvältä, meillä myös Wii Fit tuli mukana. Mies juuri nyrkkeili lähes puoli tuntia ja totesi että ihan kuntoilusta kävi. Itse pelasin lapsia vastaan tennistä aiemmin, ihan tosissamme taidettiin kaikki pelata.
Tuo Wii vaikuttaa kyllä tosi hyvältä, itse olen vastustanut näitä pelikoneita aiemmin, mutta tuon Wiin pelaaminen ei todellakaan ole mitään paikallaan nököttämistä, ihan kunnon liikunnastakin käy (lapset mm. juoksivat aiemmin lenkkejä...). Täytynee itse kokeilla vielä tuo Fit, ja määrittää tuo fyysinen ikä (hieman pelottaa.. :) )
Ja meillä on eräällä kaveripariskunnalla (ikää 30+)ollut Wii jo lähes pari vuotta, ja lapsettomia kyllä ovat edelleekin. Eli kyllä sen voi hankkia ihan itselleenkin, ei vain lapsille.