Moneenko perheeseen tuli lahjaksi Nintendo Wii?
Kommentit (31)
Miehen isä lähetti paketin, se Balance-juttu vielä lisäksi. Ei oltu osattu odottaa ollenkaan!
Meille tuli WII ja 5 peliä kanssa. On perheen yhteinen joululahja ja jokaiselle pelaavalle perheenjäsenelle hankittiin myös peli (mulle Wii Fit). Yksi peli tuli vielä lisää apelta miehelle.
Vielä ei ole ehditty pelata, jokaiselle on Mii tehty.
Enkä millään pahalla kysy. Itse haluaisin kanssa sen mutta tuntuu että se on vaan lapsille ja nuorille ettei ns.ikä ihmiset sitä tartte tai pikemmin voi pelata T: 30 ja pyhät päälle
+ fit, toinen laajempi sport peli, 2* guitar herota. nyt ruvetaan miehen kans tykittään...
Me ollaan miehen kanssa täytetty 30 jo jokunen vuosi sitten ja ihan into piukeena pelaillaan. Hyvin koukuttaa vanhemmatkin pelaajat...
Enkä millään pahalla kysy. Itse haluaisin kanssa sen mutta tuntuu että se on vaan lapsille ja nuorille ettei ns.ikä ihmiset sitä tartte tai pikemmin voi pelata T: 30 ja pyhät päälle
Lapset 4v ja 6v.
Kaverini perheellä on myös Wii Fit, ovat samanikäisiä kuin me.
t. 3
ja fit, sekä mario cart. Lapsille luotu miit, mariota lapset vähän jo kokeili, huomenna lisää.
Pojat (6 & 8v) tuolla pelaa parhaillaan Mario Kartia. Sportseja ja Fittiä ei ole vielä ehditty kokeilemaan - antaa nyt noiden lasten pelata aikansa ja sitten on meidän aikuisten vuoro:). Muita pelejä ei sitten vielä olekaan.
Mä en ole tohon kauheasti ehdinyt tutustua - mikä Mii on ja miksi/miten se pitäisi tehdä?
Voit siis valita minkänäköiseltä haluat pikku ukkelit näyttävän (silmät, nenä, paidan väri, pituus tms.) ja minkä nimisiä ne ovat. Helpottaa kimmapelejä. Koko päivä on mennyt pelatessa.
Kivasti näkyvät saavan liikuntaa =)
Meille tuli jo vuosi sitten jouluna wii...
Molempia ollaan kokeiltu ja kaikki ihan innoissaan:
vanhemmat 34v. lapset 6v., 4v. ja 2v. (joka ei kyl vielä osaa pelata, mutta hyppii vieressä mukana)
Lapset 6, 8 ja 10, ja kivaa on ollut meillä vanhemmillakin
mutta täytyy tulla vielä naureskelemaan, miten huvittavan näköinen on 4v poika nyrkkeillessään sport-pelissä ihan hiki päässä :D :D
Mies pitää poikaa takaa farkkujen vyölenkistä kiinni, ettei tuo tömähdä tv-ruutuun kapuloiden kanssa :D :D
Täksi jouluksi hankittiin siihen Guitar Hero.
on Family trainer? Entäs tanssimatolliset pelit? Nyt oli tarjouksessa se tanssimattopeli 25e.. Pitäisköhän hankkia?
Tosi mukavalta vaikuttaa, vaikken itse ole vielä päässyt kokeilemaan:D
Ostin sen laudan. En tyhmä tajunnut et muutakin olis tarvinnut. Auttakaa mitä muuta mun pitää ostaa et pääsee pelaamaan ja paljonko se suunnilleen maksaa?
ja * hyppii innosta * :D
Pelasin just tennistä puol tuntii, kun muksuit meni nukkumaan ja tuli vihdoin mun vuoro!