Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä on vialla?

Vierailija
07.08.2009 |

2-vuotias lapsemme aloitti juuri päivähoidossa ja vaikka itse olen tyytyväinen touhuun, kaverini antaa ymmärtää että kys. paikka on surkea (ainakin verrattuna hänen lapsensa hoitopaikkaan)...:/

Perustietoja: lapsi on pienten ryhmässä, 8 lasta ja 2 aikuista (nainen ja mies). Hänellä on oma tila tavaroille, oma naulakko, potta, sänky jne. ja ryhmällä on kokonaan oma huone. Ruoka tulee omasta keittiöstä, ihan tavallista kotiruokaa sekin. Mitä olen hoitajien työtä katsellut, hyvin hoitavat hommansa ja lapset ovat hyväntuulisia myös. Mikä tuossa nyt sitten mättää mitä en näe?

Kyseessä kunnallinen päiväkoti Helsingissä. Kaverini lapsi käy kauempana yksityisessä päiväkodissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi haluaa vain ja ainoastaan korostaa oman lapsensa yksityistä päiväkotia! Jos sinä olet tyytyväinen hoitopaikkaan, niin tuollaiset puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ihmisten on niin helppo arvostella toisten valintoja tietämättä asioista sen paremmin :)

Vierailija
2/4 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän yhtenä tärkeänä kriteerinä hoitopaikn hyvyyttä miettiessäni, miten lapsi siellä viihtyy.

Eli jos muuten tuntuu ja näyttää että kaikki toimii ja olet hoitajiin tyytyväinen, sekä lapsesi menee hoitoon mielellään, niin sinuna antaisin kaverisi kommentit olla omassa arvossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei vastustele hoitoonmenoa, "touhottaa menemään" mutta on toisaalta luonteeltaankin sellainen että sopeutuu helposti. En ole vielä nähnyt mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia hoitoonmenossa, uskaltaa kiukutella omahoitajalleen jne.

Ap

Vierailija
4/4 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti sanoisin että jos hän tuntee siellä olonsa turvattomaksi, niin kyllä se jotenkin kotona näkyisi.

Ole huoletta, joillakin on vaan suuri tarve nostaa omat ratkaisunsa korokkeelle ja alentaa muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi