Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en usko, että..

Vierailija
18.08.2009 |

Sikainfluenssaan sen enempää kuin muihinkaan influenssoihin AINA kuuluu korkea kuume. Minä olen ihan varmasti sairastanut influessan muutaman kerran (ja melko suurella todennäköisyydellä tuonkin sikataudin), mutta kuumetta minulla ei ole koskaan. Lämpöä on ollut jonkin verran noina kertoina, kun muuten on ollut järkyttävät lihaskivut, pääkipu, kurkkukipu, ja muitakin selviä influenssan merkkejä.

Ainoa kerta ikinä, kun minulla on ollut korkea kuume, oli keuhkokuumeessa. Mutta vaikka olisi vain lämpöä esim. 37,5, tärisen ihan horkassa, ja umpijäässä. Ihan kuin olisi järkyttävä kuume. Minulle ei vaan nouse kuume, vaikka olisin miten sairas.

Muutenkin, koska sikataudissakin, tuhansia ihmisiä sairastaa sen lievänä, on ihan turha jankata siitä, että siihen aina kuuluu korkea kuume. Siinä voi olla vaikka viruksen kantaja, eikä itse sairastu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ruumiinlämpöni on aina alle 36, joten nousu tuonne 37-> saa olon aivan ventiksi.

Saa nähdä miten käy jos tulee tuo possutauti.

Vierailija
2/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lämpö nousee vähänkin, olen puoliksi haudassa. Joku 40 asteen kuume varmaan sais hourailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikallani on nyt moni ollut sairaana. Todella kovat lihas/nivelsäryt, pääkipuja, väsymystä, kurkkukipua, painetta rinnassa... ei kuulemma kuitenkaan ole sikaa (muutama vakavimmin sairastava on käynyt lääkärissä) tiedä sitten mikä liikkeellä, ei kuitenkaan tunnu kivalta. Lääkärit vain todenneet nyt aika paljon olleen vastaavaa liikkeellä.

Vierailija
4/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla yli 39,5 alan hourailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi