Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saan VAIN kaksi pakettia mieheltäni!

Vierailija
24.12.2008 |

olen ihan pettynyt! Vietämme eka kertaa joulua kaksin ja lapsuuden kodissani annetaan lahjoja puolin ja toisin anteliaasti. Kävin äsken kurkkimassa miehen kaapilta että monta pakettia siellä on ja niitä on VAIN KAKSI!

Saan perheeltäni lahjat vasta joulun jälkeen (tai sain jo kolme pakettia) mutta olisin olettanut, että mieheni ymmärtäisi että miten paketeista tykkään ja olisi paketoinut niitä enemmän.

Älkää siis ymmärtäkö väärin; en ole mikään ahne lehmä, tykkään vaan kauheasti paketeista, olisin onnellinen jos vaikka joka paketissa olisi vain suklaakarkki. Mulla on miehelle viisi pakettia.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä vain yksi lahja, en tiedä mitä.. mulla on sille neljä lahjaa, mut mulle määrä ei oo se tärkein vaan että molemmat on panostanut saman verran esim ei niin et mun lahja sille on 300 e ( ei siis tod. oo) ja sen mulle ois 20e) mutta ajatushan se tärkein.. ei mua sinänsä haittaa et saan van yhden lahjan, kunhan sisältö ois mieleinen... se kyl osti meille yhteiseks lahjaks kyllä taulutv:n joten en odotakaan maltaita maksavaa lahjaa

Vierailija
2/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yhtään. Enkä myöskään äitienpäivä tai syntymäpäivälahjaa ole ikinä saanut. En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi lapset muistavat.

Vierailija
4/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa paketissa on varmaan Lamborghini ja toisessa Guccin iltapuku, mutta harmi, että saat vain kaksi pakettia ;)

Vierailija
5/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa mieheltä kolme muovikassillista lahjoja, kuulemma, itseä vähän hävettää, kun on vain kaksi muovikassillista... Neljäs joulu yhdessä:) Aina menee lahjojen kanssa vähän överiksi, ei voi mitään.

Vierailija
6/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä enempää odotakaan. Tärkeintä että lapsille on lahjoja! Joulu on lasten juhla ja he niitä lahjoja enemmän tarvitsevat, kun me "vanhukset".

Itse ostin 3 lahjaa miehelle, muttei mitään suurta ja kallista mikään. Ihan vaan pehmeitä paketteja :)

Vierailija
7/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaankin, tää on mun eka sellainen "oma" joulu. Niin oon vähä kriisissä siitä, että en saa sitä tavanomaista pakettikasaa... Hirveätä ku kuulostan materialistiselta:D Mut siis ei se hinta vaan sen pakettien määrä:D

Vierailija
8/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi mulle joululahjansa jo sunnuntaina, heti kun oli ostanut sen. Suoraan kaupan kassista käteen, hintalappu paikallaan. Muita lahjoja en saa häneltä. Ainakaan tietääkseni.

En ole lainkaan pettynyt. Mies hankki mulle sen mitä tiesi mun tarvitsevan (uusi treenipaita) ja järkevänä jätti varaa käydä vaihtamassa se jos onkin vääränkokoinen tai jotain. Ja oltiin jo etukäteen sovittu ettei törsätä paljoa toisiimme, koska ei ole varaa. Minäkin hankin miehelle vain yhden lahjan, uudet verkkarit. Enkä paketoinut, mitä turhia... Annan kyllä ne vasta kun "pukki käy"..

Ei mulle omat lahjat merkkaa tänä jouluna juuri mitään. Joulu on ennenkaikkea lasten juhla, lapsen paketit mua kiinnostaa paljon enemmän. On mulle sukulaisilta muutama paketti, mutta mitään ihmeitä en itselleni edes odota. Tyytyväinen olen jos yhden suklaarasian saan. Varuilta ostin kyllä sellaisenkin itse jos kaikki onkin päättäneet että suklaarasia on tylsä lahja..

Vierailija
9/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoin synttärilahja oli tuulilasinpyyhkijät.

Vierailija
10/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoin synttärilahja oli tuulilasinpyyhkijät.

Joo, en saanut eksältäni ikinä MITÄÄN:D

ap

p.s. en muuten oo avannu vielä pakettia mutta käärestä päätellen, siellä on timanttikorvikset joita olen toivonut. TOIVOTTAVASTI!

Vierailija
11/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan miehelleni yhden lahjan ja miehelläkin luultavasti yksi minulle.

Vierailija
12/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui ihan ok:lta. Nykyinen taas opetti, että aikuisetkin voi ostaa lahjoja olan takaa toisilleen. Tietysti monet on sellaisia puoliyhteisiä kuten kylpyläviikonloppu, matkalaukku, digiboksi jne. Ostan yleensä miehelle 5-10 lahjaa ja hän mulle ainakin samanverran. Se on jotenkin romanttista ja ihanaa, kun jaksaa nähdä puolisonkin lahjojen suhteen vaivaa.

Vierailija
13/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 14

Vierailija
14/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:)

Vierailija
15/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sopimus, ettei lahjoja hankita, nooh eilen selvisi mies hankkinut mulle kolme lahjaa. Mä en hankkinut ainuttakaan.

Nyt hieman nolottaa,,, mutta meillä ¨kuitenkin ollut sopimus ettei hankita.

Varsinkin kun mies oli satsannut lahjaan oikein kunnolla,,, maksanut useamman satasen. Ei kuulemma anna useampaan vuoteen lahjaan, kun oli niin kallis :)

Lämmittihän tuo mieltä, vaikka olikin aikamoinen yllätys :)

Vierailija
16/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuka arvostaa mitäkin. Meillä aikuisten kesken sovittu, että lahjoja ei ostella kun kaikilla on kaikkea. Kukin ostakoon itselleen, jos jotain katsoo tarpeelliseksi :) Ja hyvin menee...yhdessä olo ja herkuttelu tuovat joulumielen ja tietty se, että saa katsella kun lapsi silmät pyöreinä ihastelee saamiaan lahjoja.

Vierailija
17/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tavaraa ja krääsää on ihan tarpeeksi aikuisilla ihmisillä. Ollaan sovittujo monta vuotta, että ei osteta lahjoja toisillemme. Lapselle sen sijaan on ostettu ja on mukavaa nähdä sitä iloa. Yhdessä siten saatamme suunnitella jonkin tarpeelisen ostamaista.

Vierailija
18/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
19/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan molemmat alle kolmikymppisiä, vaikken nyt ymmärrä miten se ikä tähän liittyy? Vai lakkaako 30-vuotiaana nauttimasta lahjoista?:D

Meillä kotona vanhemmat ostavat lahjoja toisilleen, juuri jotain hyödyllistä ja monesti puoliyhteistä ja sitten jotain romanttista. Mun mielestä on kummallista, jos pariskunta ei jaksa nähdä edes jouluna vaivaa toisen muistamiseen.

Vierailija
20/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan synttärit ja jopa nimpparitkin. Musta se on todella romanttista ja huomioivaa, että jaksaa miettiä myös toiselle lahjoja. En ymmärrä, miksi mietin jotain lahjoja sisarusten lapsille, ellen puolisolleni ostaisi. Meidänkin lahjat on aika hyödyllisiä ja monesti jotenkin yhteisiä. Esimerkiksi tänä jouluna ostin miehelle kahvinkeittimen, vaatteita, shamppanjalasit + shamppanjapullon ja DVD-boksin. Lisäksi tilasin meille (koko perheelle) kylpyläreissun ensiviikonlopuksi ja maksoin miehelle hoidon sinne etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi