Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saan VAIN kaksi pakettia mieheltäni!

Vierailija
24.12.2008 |

olen ihan pettynyt! Vietämme eka kertaa joulua kaksin ja lapsuuden kodissani annetaan lahjoja puolin ja toisin anteliaasti. Kävin äsken kurkkimassa miehen kaapilta että monta pakettia siellä on ja niitä on VAIN KAKSI!

Saan perheeltäni lahjat vasta joulun jälkeen (tai sain jo kolme pakettia) mutta olisin olettanut, että mieheni ymmärtäisi että miten paketeista tykkään ja olisi paketoinut niitä enemmän.

Älkää siis ymmärtäkö väärin; en ole mikään ahne lehmä, tykkään vaan kauheasti paketeista, olisin onnellinen jos vaikka joka paketissa olisi vain suklaakarkki. Mulla on miehelle viisi pakettia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan iloinen että ilta meni hyvin lapset sai mieluisia lahjoja ja saimme perheenä olla yhdessä.

Monilla ei sitäkään iloa.

Vierailija
22/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan iloinen että ilta meni hyvin lapset sai mieluisia lahjoja ja saimme perheenä olla yhdessä.

Monilla ei sitäkään iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sitä!

Toive oli ISO laatikko hyväämieltä. Hankin heille itse sen laatikon.

Jokainen olisi voinut hönkäistä sinne ja lopuksi pakettiin.

Vierailija
24/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa oli timanttikorvakorut ja toisessa Nokia 3600 slide -kännykkä. TÖRKEETÄ!

Vierailija
25/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vain yhden. Miksi aikuinen ihminen tarvitsee lahjakasaa määrättynä päivänä jotta tuntisi olonsa rakastetuksi?

Vierailija
26/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lahjoja annetaan lähinnä lapsille. Vanhemmiltani ja sisaruksiltani en saanut mitään. Mieheltä sain yhden lahjan ja anopilta toisen lahjan. Loput lahjat joissa oli myös minun nimeni oli koko perheelle osoitettuja suklaa yms. lahjoja. Lapsille annettiinkin sitten siitä edestä kymmeniä lahjoja.

Vierailija
27/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo aikoja sitten kasvanut ohi siitä, että määrä korvaa laadun.

Vierailija
28/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yhtään. Enkä myöskään äitienpäivä tai syntymäpäivälahjaa ole ikinä saanut. En mitään.

seurustelu aikoina sain lahjoja mutta en enää (14 vuotta naimisissa). Ei kuulemma ehdi eikä ole ikinä rahaa.......kaljaa on kyllä aikaa ja rahaa ostamassa..

Vierailija
29/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon suvussa lapsia ja omiakin 5 ettei viitsitä enää aikuisille ostaa mitään. Sama päätös on miehen suvussa ja minun suvussa.

Siskojen ja veljien lapsille ostettiin myös.

Me ollaan päätetty miehen kanssa, että jos jotain halutaan toiselle ostaa, niin ostaa oli mikä aika vuodesta tahansa. Toistemme synttärit muistetaan, mutta jouluna keskitytään lapsiin.

Vierailija
30/30 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on pähkiä, mitä miehelle keksisi ja sitten hommata ne kivat lahjat. Mies on minulle rakas ja maailman paras puoliso, ja taatusti haluan hänelle aina ostaa useamman lahjan jouluksi. Miksei hän ansaitse sitä miettimistä ja lahjojen ostamista, jos sen ansaitsee muutkin? Meillä ainakin tuo on tapa osoittaa rakkautta myös. Tosin sitä osoitetaan muutenkin, mutta mä väitän, että parisuhdekin säilyy tuoreempana, kun vähän yrittää. Ei ihme, että suhteet tuntuu arkisilta ja tylsiltä, kun ei yhtään ihmiset viitsi enää yrittää...

Minä sain vain yhden. Miksi aikuinen ihminen tarvitsee lahjakasaa määrättynä päivänä jotta tuntisi olonsa rakastetuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme