Kuinka monta kertaa viikossa
harrastatte liikuntaa? Mulla kunnonkohotusprojekti ja mietin, kuinka usein olisi hyvä liikutella lihojansa ;)
Kommentit (9)
Sauvakävelen reippaasti 10km lenkin 3xvk, juoksen 5km lenkin 2xvk, vapaapäivä 2xvk.
olette tosi ahkeria. Toivottavasti mullakin riittäis aika ja motivaatio.
Ap
Juoksua 10-20 km lenkkejä, kuntosalia, spinningiä, pumppia ym. sopivissa kombinaatioissa. Lisäksi pyöräilen työmatkat aina kun mahdollista ja kävelen paljon sekä siivoan itseni hikeen ainakin kerran viikossa. ;)
Ei kannata aloittaa liian rankalla ohjelmalla, vaan sellaisella joka tuntuu mukavalta. Nälkä kasvaa kyllä syödessä sitten ihan itsestään.
vaunulenkeillä olen käynyt. Ajattelin,että pakko saada kuntoa ylös, ennen,kun kehtaan mennä jumppaan. Mulla ollut sektio 5 kk sitten. Komplikaatioiden vuoksi toipuminen hankalaa ja kunto huono. Mutta kaipa tää tästä nousee..
ap
Menee 1,5-2t per lenkki riippuen vauhdista eli just sopivasti sen aikaa kun vauvakin nukkuu, välillä otan myös juoksupyrähdyksiä.
Ota tavoitteeksi 3 x vko väh. 30 min. kerrallaan, jos olet ihan rapakuntoinen ja vasta aloittelet liikuntaa. Jos lähdet ahnehtimaan liikaa, tulee stoppi nopeasti.
Pyöräilen työmatkan, yhteensä 14km/arkipvä.
Lisäksi juoksen 3-6krt/vko 1-2h kerrallaan.