Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, menee hermot exään, lasten huoltajuudesta ym.kyse

Vierailija
05.08.2009 |

Alan olla aika kypsä exääni, joka ei käytännössä välitä lapsistaan, vaikka nyt jokin aika sit sai päähänsä, että tahtoo nähdä lapsia usein, puhui jopa, että haluaisi yksinhuoltajuuden. Erostamme on nyt reilu 6v aikaa. Olen seitsemän lapsen yh, nuorin poika 6v, tyttö 8v, kaksospojat 9v, tyttö 12v, poika 14v, tyttö 15v.

Mies on tämän 6v aikana nähnyt lapsensa kaikkiaan 10kertaa ja näistä 6on ollut sukujuhlia ym. ja 4kertaa on käynyt katsomassa lapsia minun luona, viipynyt muutaman tunnin. On luvannut ottaa yöksi ym, mutta nämä lupaukset hän on pettänyt ilmottamatta, ettei hälle kuitenkaan sovi ja lapset alkuun pettyivät, nyt eivät enää luota isänsä sanaan. Muuten ei ole häntä lapset kiinnostanut. Soittelee välillä ja juttelee vaihtelevasti lasten kanssa tai sit vaan valittaa millon mikäkin on huonosti.

Nyt hän sitten joku aika sitten löysi uuden naisen elämäänsä ja sen jälkeen on alkanut puheet siitä, että hän haluaisi nähdä lapsiaan useammin tai jopa haluaisi huoltajuuden itselleen. Olen hänen naisensa pari kertaa tavannut ja hän on sanonut, että haluaisi kovasti perheen, epäilen että siksi mies haluaisi tavata lapsiaan. Tai sitten ei voi hyväksyä sitä, että minä olen onnellinen toisen miehen kanssa. Emme kyllä vielä asu yhdessä, mutta tapailemme ja katsomme mihin tämä kehittyy.

En usko alkuunkaan, että hän huoltajuutta saa, mutta suututtaa välillä puheet siitä, että lasten olisi parempi isänsä luona enkä osaa hoitaa heitä jne. Ero oli exälleni vaikea, hän olisi halunnut jatkaa suhdetta (exälläni oli ollut toinen pitkään) ja kun en suostunut niin alkuun soitteli jatkuvasti ja kertoi rakastavansa ja haluavansa minut takasin.

Jos hän nyt oikeasti haluais tavata lapsiaan niin haluaisin kyllä, että ainakin ensimmäisissä tapaamisissa olisi joku muukin (onko sit joku sosiaalityöntekijä tai vastaava) läsnä eikä vaan exäni ja lapset. En halua exääni enää meille, siitä tulee vaan riitaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomattakin on selvää ettei tule yksinhuoltajuutta saamaan ellet ole joku hulttio joka jättää lapsensa heitteille.

Luulen että kiinnostus on ohimenevää älä turhaan stressaa.

Jos hän vie asiaa oikeuteen (muutenhan yksinhuoltajuus ei onnistu koska ethän sinä hänelle sitä vapaaehtoisesti anna) sinun lienee helppo vakuuttaa ettei isä ole ollut näihin kuuteen vuoteen juurikaan kiinnostunut lapsistaan.

Olisiko niin ettei uusi kumppani pysty lisääntymään.

Vierailija
2/3 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten isä sai idean, että haluaa huoltajuuden itselleen kun erostamme oli melkeen 4vuotta. Sitä ennen ei ollut lapsiin pahemmin yhteyttä pitänyt tai tavannut. Tuo innokkuus kesti yhtä kauan kun miehen uus suhdekin eli vajaa 6kk. Sen jälkeen unohti taas lapsensa eikä ole sen jälkeen halunnut heitä tavata, mut eivät lapset isäänsä kaipaa, olivat pieniä kun erosimme ja nyt heille on enemmän isä nykyinen mieheni kun heidän biologinen isänsä koskaan. Erostamme on siis nyt 12v ja uuden mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 7vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän