Lue keskustelun säännöt.
Hep!Kelle täällä on tehty kauneusleikkaus tai muu vastaava toimenpide?
05.08.2009 |
Ap:lle on laitettu silikonirinnat ja tehty vatsankiristys, molemmat neljän raskauden ja imetyksen jälkeen kolmikymppisenä, lisäksi on kuoret hampaissa. Löytyykö muita "tuunattuja";)?
Kommentit (2)
Minulla rinnat ja vatsankiristys tehtiin thaimaassa, siellä noin kolmanneksen tai jopa puolet halvempaa kuin suomessa. Hyvin olen toipunut leikkauksista ja lopputulos on hyvä, jälkitarkastukset on tehty suomessa. Ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljonko on mennyt rahaa?
Kävittekö Suomessa?
Tekisittekö samat uudestaan?