Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hep!Kelle täällä on tehty kauneusleikkaus tai muu vastaava toimenpide?

Vierailija
05.08.2009 |

Ap:lle on laitettu silikonirinnat ja tehty vatsankiristys, molemmat neljän raskauden ja imetyksen jälkeen kolmikymppisenä, lisäksi on kuoret hampaissa. Löytyykö muita "tuunattuja";)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on mennyt rahaa?

Kävittekö Suomessa?

Tekisittekö samat uudestaan?

Vierailija
2/2 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat ja vatsankiristys tehtiin thaimaassa, siellä noin kolmanneksen tai jopa puolet halvempaa kuin suomessa. Hyvin olen toipunut leikkauksista ja lopputulos on hyvä, jälkitarkastukset on tehty suomessa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme