Mies totesi äsken jotain, mikä sai mut ihan lamaannuksiin!
Oli siivonnut pihaa lasten jäljiltä.(Meillä kaksi alle kouluikäistä tyttöä.) On muutenkin vähän väsynyt, kun palasi päivällä risteilyltä kaverinsa kanssa. Eli siis tokaisi vakavana, että elämä olisi paljon helpompaa, jos meillä ei olisi lapsia=(( Perustelikin vielä; olisi paljon siistimpää, säästyisi rahaa,olisi vapaa-aikaa ja talo ei tuhoutuisi niiden "tuholaisten" takia!! Mitä tästä ajatella?
Kommentit (38)
että joku mamma on niin eläytymiskyvytön, tilanteentajuton ja tuntee miehensä niin huonosti, että tulee tuollaisesta heitosta tänne kysymään, että mitä ajatella! Vai onko niin, että jos ihminen on isä tai äiti, hän ei koskaan saa olla väsynyt, ärtynyt ja turhautunut, tai jos sattuu olemaan, niin siitä ei saa elämänkumppanilleen mitään lohkaista? Voi hyvänen aika sentään!
Väsyneenä sitä helposti ajattelee just noin. Sitten taas kun päivä paistaa niin lapset on parasta mitä elämältä voi saada. Älä nyt tuollaisesta huolestu. Olisi suorastaan epänormaalia jos ei välillä tuntuisi että haluaa olla omassa rauhassa ilman lapsia.
Kai sitä on väsynyt jos palaa just risteilyltä
huomasin, että elämä lasten kanssa ilman miestä on joskus niin paljon helpompaa :-)
olisihan elämä paljon helpompaa ja paikat pysyisi siistinä, jos ei olis lapsia.
Mutta olisko se niin antoisaa? tai varmaan olis mutta erilailla. En minä ainakaan ukkoani pois pistäisi moisen heiton takia, tottahan tuo.
T: kohta 7 äiti, joka ei antais yhtään lastaan pois.
Sillä erotuksella että AINA on ilman miestä helpompaa. Olen todennut että kahden vuoden aikana että miestä ei tarvita oikeasti mihinkään.
Mulla on jo lapsia joten spermanluovuttajaakaan en tarvitse.
Täytyy vain ihmetellä kuka haluaa kumppanin vierelleen riippakiveksi ja palloksi jalkaan.
Ei se nyt tarkoita, että mies aikoo tappaa teidän lapset.
risteilyllä maistamaan sitä makeampaa ja vapaampaa elämää,ja sitten joutuu palaamaan keskelle paskaista,lasten riehumaa kämppää..
kyllähän se nyt vituttaisi itsekutakin,ja tulisi totuus sanottua vihdoinkin ääneen!
siivoa ap enemmän,ja pidä kodista huolta,että mies viihtyisi paremmin kanssanne.
Totta kai elämä olisi ihan erilaista ilman lapsia ja monessa suhteessa helpompaa.
Juuri nyt haaveilemme miehen kanssa ekasta viikonlopusta kaksin viiteen vuoteen. Dumpataan lapset mummolaan ja mennään hotelliin. Tehdään kaikkea mitä lasten kanssa ei voi tai on hankala tehdä. Ihanaa suunnitella viikonloppua ilman lapsia! Ah kuinka ihanalta kuulostaa rauhallinen haaveilu kaksistaan, pitkä illallinen ravintolassa, teatteriesitys, hieman nähtävyyksiä, nukutaan pitkään...
Ihan faktan laukoi. Täytyykö olla niin tosikko. Sitäpaitsi etko itse muka koskaan haikaile, että ei olisi lapsia. Mä ainakin vähintään joka toinen päivä.
teidän elämä olisi paljon helpompaa ilman tuota miestä! säästyisi rahaa, kun hän ei tuhlaisi sitä risteilyllä!
Vähintään kerran viikossa :)
Ja sit napataan tuholaiset syliin ja kutitetaan ja väännetään nenästä ja sanotaan että minä rakastan sinua pikkutuholainen.
Mä oon varmaan itse joskus ääneen pohtinut ihan samalaista. Lähinnä ton siivouksen suhteen tulee monesti mieleen että miten siistiä sitä oli kun ei ollut vielä lapsia, eikä tartte olla edes väsynyt kun noin ajattelen.
En mä silti tarkoita sitä että katuisin lapsien tekoa. Ne on parasta mitä mulla on, sotkusta huolimatta.
risteilyllä maistamaan sitä makeampaa ja vapaampaa elämää,ja sitten joutuu palaamaan keskelle paskaista,lasten riehumaa kämppää..
kyllähän se nyt vituttaisi itsekutakin,ja tulisi totuus sanottua vihdoinkin ääneen!
siivoa ap enemmän,ja pidä kodista huolta,että mies viihtyisi paremmin kanssanne.
tää nyt sitten on taas näitä kommentteja..älä nyt tätä ainakaan tosissaan ota. Vai, että oikein siivoamaan enemmän, että mies viihtyisi paremmin. Mitäs jos se iskä siivois, että äiti viihtyisi perheensä kanssa paremmin :D
Jos mies vaan risteilyllä tajusi, että olisi kiva päästä viettämään laatuaikaa vaimonkin kanssa kahdestaan. Onko teillä kahdenkeskistä aikaa? Mies ei kuitenkaan sanonut, että ilman sinua saisi juosta vapaana ja tavata naisia kun haluaa. Toi tais olla vaan väsynyt lohkaisu.
Minä kyllä kysyisin suoraan, että olitko tosissas vai oliko leikkiä. Jos siis jäisi vaivaamaan. Ihme parisuhteita, kun ei suoraan voi puhua.
Tietyltä kannalta katsottuna elämä tosiaan olisi helpompaa ilman lapsia. Itselläni elämä olisi helpompaa myös ilman puolisoa. En ole kuitenkaan valmis luopumaan kummastakaan, koska rakastan perhettäni. Ja uskon, että perustaisin perheen ihan samoin, vaikka nyt saisin valita uudelleen.
Se nyt vaan on niin, että elämässä menee aina aikaa, vaivaa ja rahaa johonkin.
näinhän se menee. Varmasti sillä äidilläkin/vaimollakin olisi helpompaa ilman miestä tai lapsia, mutta vaikeata se voisi olla ilmankin lapsia.
lakanat sängyistä ja vielä tapetit seinistä....toi oli kai vitsi.
ei noin saa lasten antaa tehdä.
tein pari viikkoa sitten ruokaa ja esikoinen 3v tuli lasten huoneesta isot tapetin palaset käsissään. olivat läytäneet jostain jonkun kulman josta vetäistä ja nyt huoneen seinän alareunassa on n. puolen metrin korkeudelle asti revitty tapetti irti. en minä niiden ANNA tehdä niin, mutta kun nuo 3 ja 1,5v aika harvoin tulee kysymään multa lupaa kun tekevät pahojaan.
joka ei millään muotoa poista sitä totuutta, että varmasti rakastaa lapsiaan eikä heistä koskaan luopuisi.
lakanat sängyistä ja vielä tapetit seinistä....toi oli kai vitsi.
ei noin saa lasten antaa tehdä.