Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni oikeasti haluaa ISOA

Vierailija
05.08.2009 |

Kuinka moni nainen oikeasti haluaa ISOA kyrpää?

Nyt puhutaan oikeasti isosta eli yli 25 senttisistä.

Kuinka moni ei missään nimessä halua?

Entäs anaaliseksi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ei varmaan tuntuis missään. Vaikka olis kaljatölkin paksuinen. Alle 17 cm ei yksinkertaisesti mene pohjaan saakka ja vihlaise ihanasti. Kai minä sitten olen vähän masokisti.

Vierailija
22/37 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun olin innoissani kun uudella kumppanillani oli pikkasta isompi (17cm?, paksulla terskalla) kuin eksällä. Mutta ajan kuluessa on sekin ilo laantunut kun on huomannut tekniikan heikommaksi. Exä osas käyttää, toimia, antaa ja ottaa, jumputella pohjaan asti ja hillittömällä kunnolla. Että niinkin naisten mieheksi on nykyiseni yllättävän vaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole liian ylpeä tai asennevammainen. Pienimunainen taitava kun saisi ison munan, niin siinähän olisi täydellinen panomies!

Vierailija
24/37 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinenkin 19cm sattuu.

Ja ei anaalia, kokeiltu on, mutta ei kiitos!

Vierailija
25/37 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta pullollaan, kun noin monella on kotona tai kokeiltuna reippaasti keskimitan ylittävä malli...

Vierailija
26/37 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ne halua isoa.. todella rajoittunutta on seksi. Vaikka mies oikein hyvin osasi kaluaan kayttää ja muutenkin naisen tyydyttää niin kyllä valtava koko kuitenkin rajoitti asentoja ym.

Anaaliin en olisi missään nimessä halunnut kyseistä kalua.

Pienikään ei ole hyvä, ei vaikka sitäkin osaisi käyttää. Eli kyllä koolla on väliä.

Normi kalu osaavalla miehellä on ehdottomasti paras ja se taito auttaa muussakin, esim anaali on ihanaa oman taitavan kullan kanssa -nam

Vierailija
27/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidämpä äidillä on niin löysä värkki, ettei 50cm tunnu missään!

Vierailija
28/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on peukalon paksuinen...

meidämpä äidillä on niin löysä värkki, ettei 50cm tunnu missään!

Vierailija
29/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekalla poikaystävällä oli jotain 25cm, käyrä ja paksu, joten se oli kamala. Eikä siitä mennyt kuin puolet sisään, ja jos väkisin tunki syvemmälle niin sattui niin pirusti. Eli meillä ei seksi toiminut. Sellainen paksuhko, normi 15cm on paras.

Ne naiset jotka haaveilee isosta ei todellakaan tiedä mitä se on! Kyllä sattuu ja paljon! En usko että kukaan tykkää oikeesti isosta. Tai jos tykkää, niin takapuoli ei ole enää naisen vaan hevosen...

Vierailija
30/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun miehellä on 23CM / 7cm"

Viinipullo muuten sattuu olemaan paksulta osaltaan aika tasan 21/7 cm. Kaula jää näkösälle. Aika harva haluaa viinipulloa sisäänsä?

Vierailija
32/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 cm on jo valtava, jos pituuteen yhdistyy vielä paksuus, niin ei kiitos. Ja peppuseksistä tuollaisen omaava mies saa nähdä yleensä vain unta.

Omalla miehelläni on mielestäni iso, ainakin isoin mitä minä olen saanut. Se on 21 cm pitkä ja n. 6 cm/paksu. alussa tuntui että ei se mahdu suuhun, pimpsaaan ja takapuoleen survottuna olin varma, että " perseeni " ratkeaisi.

Nyt siihen on paikat jo tottuneet ja huolellisen/säännölisen pyllyreiän venyttelyn, öljyämisen ja tunnollisen harjoittelun tuloksena mieheni sai " kakkoseni lopulta " omin sanoi antautumaan, venymään äärimmilleen ja päästämäänn sisäänsä tuon paljon rannettani paksumman ( hyvä vertailu mieheni kalun paksuuden hahmottamiseen vaikkapa pepsi tölkki, ota käteen - on paksu ( sormet ei yllä ympäri edes useimmilla miehllä ) ja kalun pituus saa tiukkapaikkaisen ristimään jalkansa, sillä komeudella on pituutta kuin kahdella pepsitölkillä päällekkäin ( 1-2cm vajaa).

Pistäppä siis 2 pepsitölliä/baterytölkkiä/vastavaa pöydälle päälekkäin ja mieti sitä, että se tungetaan takapuoleesi pohjia myöten - siinä on ratkeamisen tunne läsnä. Mutta lopulta se sinne yhden kerran upposi, koko komeus. Ja peppu panon jälkeen on tämän Rouvan persreikä todellakin ammottava reikä - kauhistuin kun mieheni otti kuvan erään kerran hartaan anaaliseksin seksin jälkeen levittäen pakaroitani - keskellä ammotti apposen auki oleva black hole - varmaan 3 cm halkaisijaltaan oleva musta aukko - jonne olisi voinut vaikka paksunkin porkkanan sujauttaa edes reunoihin koskematta.

Iso hyvä - valtavasta en välitä

Vierailija
33/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut noin iso munaista miestä. mutta miehesi kalu on kyllä mielestäni ISO ISOLLA IILLÄ. Niissä rajoissa ratkeaisiko/repeäisikö omat paikat, mutta ajatus leikki kiihottaa. Mieheni on totunut vaikkapa siihen, että katson mielellään seksileffoja, joissa miehillä on poik. isot kyrvät - ja mieheni on myös isoja teko sellaisia minulle ostanut.

Kateeksi käy

Vierailija
34/37 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole ostanut riittävän isoja tai ainakaan paksuja. Jos olet synnyttänyt, 6 cm paksu dildo menee kuin tyhjää vaan sisääsi. Ja tekee hyvää.

Niissä rajoissa ratkeaisiko/repeäisikö omat paikat, mutta ajatus leikki kiihottaa. mieheni on myös isoja teko sellaisia minulle ostanut. Kateeksi käy

Vierailija
35/37 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA meillä oli todella hyvää seksiä. Miestäni kiihotti kun hän vihdoin sai öljytä ja venytellä pimpsaani urakalla ja lopulta mustatekokulli oli kahvaa myöten sisällä-tämä yleensä niin pidättyväinen rouva uikutti ja sai monta orgasmi, kun mies alkoi hieromaan samanaikaisesti kun huljutteli tuota mustaa huulille ja pohjaan.

Joten ehkä se 6 cm paksu ja 21 cm pitkä voisi mahtua, jos paikat on apposen auki.

ihanaaaa

Vierailija
36/37 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hankin vaimolleni sellaisen 21cm delfiinin ja sitä kun ekaa kertaa kokeitiin ja työnsin sen varovasti miltei kahvaa myöden sisään ja lisäsin tahtia ja vaimoni huusi ja sai elämänsä orgasmi ja pitkän sellaisen. Hmm nyt mietin miksi ei mun kanssa saa samanlaista orgasmia? kuitenkin ihan norm mittainen ja paksuinen.

Vierailija
37/37 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalikalulla varustettu mies mutta dildo on tullut hankittua jonka strategiset mitat ovat suunnilleen tuota 20 cm/6 cm luokkaa... Tietenkään sitä ei aina käytetä mutta nautin kyllä suunnattomasti oikein kiihottuneena saada tuota suurta dildoa sisään. Tuntuu ihanalta kun paikat venyvät ja täyttyvät.

Meillä myös harrastetaan fistausta ja nykyään mieheni saa kätensä sisään kohtuullisen lämmittelyn jälkeen. Fistaus on kuitenkin harvinaisempaa kuin ison dildon käyttö koska dildo on jotain ihanaa pehmeähköä materiaalia toisin kuin käsi. Kättä ei tee mieli ihan heti uudestaan kunnon fistauksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä