Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras viinapullon piilopaikka kotona?

Vierailija
02.08.2015 |

Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...

Ehdotuksia uudelle piilopullolle?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]

Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa.

Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:(

[/quote]

Itse olin katkolla ihan vaan jonkun idootti lääkärin takia. Olin sanonut juoneeni joitakin oluita ja lääkärin mielestä ei olisi pitänyt.

No siellä oli myös lähes raitis viskinkeräilijä vähän vanhempi mies, oli saneerattu eläkkeelle ja oli alkanut nuo keräilykappaleet maistumaan parissa viikossa tai kuukaudessa joi satoja pulloja eikä riittänyt päätyi katkolle kun jalat ei kantanut enää selvänäkään,

Vierailija
2/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa. Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:( [/quote] Teillä ei asu tosi miestä vaan joku alistettu reppana

[/quote]

Haha, millä perusteella? Silläkö että osaa nauttia alkoholista ihan julkisesti juomatta itseään tajuttomaksi kerran viikossa? Kyllä meillä lähes viikottain otetaan lasillinen pari viiniä ruuan kanssa tai mies ehkä lasin olutta satunnaisesti mutta kun ei vaan maistu? Elämä on niin hauskaa selvinpäin;D Lisäksi mies keräilee viskejä ja grappaa. Enpä ole koskaan joutunut sanomaan miehelle alkon käytöstä puoleen enkä toiseen.

Mun mielestä on sivistymättömyyttä jos miehen "mitta" on dokaaminen. Luusereita mun mielestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa. Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:( [/quote] Teillä ei asu tosi miestä vaan joku alistettu reppana

[/quote]

Haha, millä perusteella? Silläkö että osaa nauttia alkoholista ihan julkisesti juomatta itseään tajuttomaksi kerran viikossa? Kyllä meillä lähes viikottain otetaan lasillinen pari viiniä ruuan kanssa tai mies ehkä lasin olutta satunnaisesti mutta kun ei vaan maistu? Elämä on niin hauskaa selvinpäin;D Lisäksi mies keräilee viskejä ja grappaa. Enpä ole koskaan joutunut sanomaan miehelle alkon käytöstä puoleen enkä toiseen.

Mun mielestä on sivistymättömyyttä jos miehen "mitta" on dokaaminen. Luusereita mun mielestä!
[/quote] monta lasillista ilmeisesti jo tänäänkin mennyt.
Huono ei jatkoon

Vierailija
4/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:15"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa. Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:( [/quote] Teillä ei asu tosi miestä vaan joku alistettu reppana [/quote] Haha, millä perusteella? Silläkö että osaa nauttia alkoholista ihan julkisesti juomatta itseään tajuttomaksi kerran viikossa? Kyllä meillä lähes viikottain otetaan lasillinen pari viiniä ruuan kanssa tai mies ehkä lasin olutta satunnaisesti mutta kun ei vaan maistu? Elämä on niin hauskaa selvinpäin;D Lisäksi mies keräilee viskejä ja grappaa. Enpä ole koskaan joutunut sanomaan miehelle alkon käytöstä puoleen enkä toiseen. Mun mielestä on sivistymättömyyttä jos miehen "mitta" on dokaaminen. Luusereita mun mielestä! [/quote] monta lasillista ilmeisesti jo tänäänkin mennyt. Huono ei jatkoon

[/quote]

Jollain ehkä muttei meillä:) Kahvit juotiin just, olin aamun poimimassa mustikoita.

Vierailija
5/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen pahvinen mappi, jossa lukee päällä "veroilmoituksen liitteet". Öljyvärejä säilytän vanhassa matkalaukussa ja niiden joukossa on pullo, jossa lukee "tärpättiä". Vaatekaapin alaosassa on laatikoita, joiden alle sokkelin sisään mahtuu litteät pullot. Myös tyhjiä kasvovesipulloja jne. voi hyödyntää.

Vierailija
6/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromipesä

Vierailija
7/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asekaappi minulla on ainoa avain pidän siellä myös pillupuhelinta.

Vierailija
8/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sellasen raamatun jossa on sisällä taskumatti.

Vierailija
9/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kertoi laittaneensa entiseltä akalta aikoinaan siivouskaappiin piiloon, kun ei akkaa paljon siivous napannut

Vierailija
10/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:45"]Asekaappi minulla on ainoa avain pidän siellä myös pillupuhelinta.
[/quote]
Tietääkö miehesi tästä?

Vierailija
11/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Vatsassa se sekoittuu ;) menee hyvin nahan piiloon. Tykkää rokata ruoat ellei ole syönyt mitään.

Vierailija
12/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:45"]

Asekaappi minulla on ainoa avain pidän siellä myös pillupuhelinta.

[/quote]

Minulla on kyllä asekaappi, mutta se sijaitsee makuuhuoneen yhteydessä olevassa vaatehuoneessa, seillä ei voi käydä huikalla, mutta varapulloa siellä voisi pitää.

-ap

Vierailija
14/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuriin pölypussin alle

Vierailija
15/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun anaali

Vierailija
16/123 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat, klapikasa, lumipenkka... Onhan noita jemmoja kokeiltu monen moisia. Minulle ongelmaksi muodostui se, etten enää itsekään muistanut omia kätköjäni, siispä lopetin juopottelun.

Vierailija
17/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkopinot. Kumisaappaappaat. Koirankopin sokkeli. Auton vararenkaan sisus. Kellarin laudoituksen alla. Patjan alla, litteä pullo. Kanin kopissa. Saunan puulaatikko. Kysy vaan autan mielelläni.
Terveisin alkoholistin ex

Vierailija
18/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:44"]Aromipesä
[/quote]
Tämä

Vierailija
19/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin, kiitos :D Mä laittaisin jonnekin vessaan. Sais rauhassa juoda, kun oven saa lukkoon. Ja jos ihmettelee, että miksi vessassa kestää niin kauan, niin voi sanoa, että maha on kovana.

Vierailija
20/123 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:45"]Asekaappi minulla on ainoa avain pidän siellä myös pillupuhelinta.
[/quote]
Miksi asekaapissa on alapesumahdollisuus, asehulluja tiedän mutta runkkaat siis asekaapissa ja suikuttelet itsesi sentään puhtaaksi.