Työkaveri pinkeää aina mukaan vessaan.
Mulla on töissä raivostuttava ongelma. Eräs työkaverini seuraa minua aina vessaan. Joskus olisi kiva olla rauhassa esim. isommalla hädällä tai vaihtaa sidettä menkkojen aikana ja on häiritsevää, että joku on siellä kopin takana notkumassa.
Olen yrittänyt livahtaa salaakin vessa-asioille, mutta sekin on vaikeaa, koska työkaverin työpiste vieressäni. Eikä mikään kahvinhakureissukaan mene läpi - työkaveri seuraa kuin hai laivaa veskiin.
Kommentit (7)
ihan sanoisin, et hei älä seuraa mua vessaan. Mul on ujo kakka.
Onpa ikävää, suorastaan ällöä. Sano hänelle suoraan että olisit vessassa mieluummin yksin.
rauhassa väsäämään isompaa asiaa, muista syödä edellisenä iltana paljon ruisleipää, raakaa sipulia, kaalisalaattia ja jälkkäriksi papuja. Kyllä kait tajuaa häipyä.
fetissi, siis tyyliin saa jotain kiksejä vessa-asioista. Olen ehkä kelannut tätä juttua niin paljon, että on tullut kauhea kynnys sanoa asiasta.
Ap
se haluaa tietää miten kovasti sä lorottelet pissalla ja miten sun kakat läiskähtää. haluaa tietää pieretkö vessassa ja mille haisee. tai onko sulla just menkat ja käytätkö siteitä vai tamponeja. se on vaan kiinnostunut sinusta, tuskin tarkoittaa pahaa!
siis tyyliin lähe viemään jotain paperia jollekin toiselle tai käyt kysymässä joltain toisessa toimistossa istuvalta apua johonkin asiaan tms. Tällaisella reissulla voi hyvin hoitaa vessa-asiatkin.
Käyttekö syömässäkin aina yhdessä? TAi kahvilla? Jos vaan lähdet työpisteeltäsi etkä sano, mihin menet, niin hänkö tosiaan tulee perässä?
Outo tyyppi...
Mikäli käytät niin työkaverisi haluaa varmaan nähdä teetkö niin myös töissä.