Rv39 eikä vielä yhtään supistusta - syntyyköhän se ollenkaan?
Kommentit (10)
voi tulla aivan puun takaa :)
Itselläni ei yhtään supistusta viikkoon 39 mennessä ja sitten ekasta supistuksesta (ei voinut erehtyä) 3 h ja vauva maailmassa, viikolla 39 + 3.
ollut ollenkaan supistuksia (tai en huomannut niitä :)) Ja kerrasta lähti käyntiin. 10h ja lapsi oli pihalla.
Nyt tästä toisesta supistelee kipeästi joka päivä! Mutta ei saa vielä pariin viikkoon kyllä mitään tapahtua :)
Varaudu nyt elämään lopun elämäsi ison mahan kanssa... ja se kasvaa hiljalleen siitä koko ajan lisää.
ennen kumpaakaan synnytystä yhtään supistusta. Supistukset alkoivat, kun auki 4cm. Joten voi tulla ilman mitään ennakkovaroitustakin.
leikkasin vielä puolet meidän nurmikosta, eli kävelin leikkurin perässä reilun tunnin ja viikkoja oli 38+4 ja ei tuntunu missään, ei yhtään supistusta. Alko olla kans sellanen olo, että tämä ei synny ollenkaan.. Synty kuitenkin rv41+2.. Kärsivällisyyttä. Muakin lohdutettiin, että yksikään ei oo suutariksi jääny ;)
menin normaali käynnille sairaalaan. Jossa tarkastettiin alapään tilanne, tulos 6 senttiä olin auki. Ja ei kun synnytyssaliin, kun tutkimus aloitti kunnon supistukset 2 tunti 40 minsaa siitä, kun olin sairaalaan tullut (josta tunti tutkimuksia, mm. ultraa, sydänkäyrää, pissanäyte ja lopuksi tuo alapääntutkimus).
Mulla ainakin alkoi sitten kerralla, ilman mitään ennakkovaroituksia.