Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä,vaimona en ole ainakaan tullut kalliiksi

Vierailija
04.08.2009 |

miehelleni.

10v. yhdessä. Mies ei ole koskaan maksanut kesälomamatkaa, ja kuluja sen aikana. Ei osta vuoden aikana kuin joululahjan, sekin on ollut max. 50e, viime jouluna oli vajaan 100e.

Äitienpäivänä ja syntymäpäivänä saan kukan.

Haluaisi varmasti ostaa, mutta krooninen rahapula..

Ja mä haluisin joskus hemmottelua,vaikka yllätyksenä ulos syömään..

Kuin kalliiksi te tulette miehillenne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo senkin takia, että yhteen muuttamalla mies sai isomman asunnon vähemmällä rahalla. Asui ennen keskustayksiössä vuokralla ja sekös vasta oli kallista!

Maksamme juoksevia kuluja muutenkin tasapuolisesti, joten tuskinpa kovin kalliiksi olen tullut niidenkään osalta.

Lahjoja ja yllätyksiä saan joskus, mutta niitä myös annan, ei tarvitse vertailla lahjojen arvoa.

Vierailija
2/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja ostetaan puolin ja toisin kylläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suuremmat tulot kuin mulla, joten se raukka maksaa osan mun kuluista (eli tyyliin puhelinlasku, lehtitilaukset..) Ja sitten se ostelee lahjoja, ihan pikkujuttuja. Tuo vaikka kaupasta jonkun herkun tai ostaa kotiin jotain. Lahjoja tulee ympäri vuoden oikeastaan. Ja koen, että esim. äitienpäivänä mulle kyllä riittää mieheltä esim. kukat koska enhän mä sen äiti ole. Lapsilta odotan ennemmin jotain itsetehtyä.

Vierailija
4/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kampaajalla 1kert/2v.Vaikka minulla on pitkät hiukset. Sekin maksaa mökkikunnassa vain 10€.

Ostan vaatteeni kirppikseltä. En tosin muista milloin olisin viimeksi ostanut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän