Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ällöttäviä ihmisiä löytyy! (Koiran p-asia)

Vierailija
04.08.2009 |

Aamulla töihin kävellessäni (lähellä Helsingis keskustaa) noin 30v pari oli ulkoiluttamassa piskiään jka kävi paskalle ja jättivät surutta peet siihen keskelle jalkakäytävää, seurasi seuraava kommentointi:

- Aika törkeetä jättää noi paskat tuohon kadulle

- Voit sä ottaa ne mukaas jos haluut

- Mutta kun on teidän koira ja teidän avstuulla siivota myös jätökset

- Pidä ämmä pääs kiinni

Siis IDIOOTTEJA!!! Toivottavsti saavat pian lapsen joka astuu ja syö noita koiran paskoja tuolta kadulta. Jos olisi ollut joku 17v teini, niin olisin voinu tajuta mutta ihan aikuisia ihmisiä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surutta sotketaan toisten pihoja ja kulkuväyliä. Hyvähän se on kun ei ole oma piha....

Vierailija
2/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oksettavaa! Mulla on ollut monta koiraa ja nytkin iso saku, ja aina olen jätökset siivonnut.

Mutta olen joutunut myös pesemään koiranpaskaa lasteni kengistä kun ovat siihen kävelleet - eikä suinkaan meidän koirien paskaan. Ja kaikista kengistä sitä ei voi pestä pois.

Ja ihmettelen noiden tyyppien asennetta. Taannoin rappuumme muutti dalmatialaisen omistaja, jonka mielestä oli ihan ok kusettaa ja paskattaa koiraa portaanvieren kukkapenkkiin. Mä tein valituksen isännöitsijälle, kun mun puhe ei mennyt idiootille perille.

Koirat pois tollasilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä kääpiöpinserini kanssa ja korjasin kiltisti - kuten aina - gagit hauska-pussiin ja roskiin. Ja miten paljon näkee korjaamatonta koiranpaskaa!

Ja se on niin vihoviimeistä kaivella kengänpohjasta irti. Ei jummarra.

Vierailija
4/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollista? siis eikö siitä tehty joku laki joskus?

Vierailija
5/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on jotenkin hirmu häveliäs sen toimituksen suhteen ja tunkee pyllynsä aina johonkin pensaaseen tms. Sieltä en lähde niitä siivoamaan. Jos paskoo sellaiseen paikkaan missä joku siihen voisi astua niin tietenkin siivoan. Sitä varten AINA on mukana kakkapussi. Ja jos jostain syystä jollakulla ei sellaista satu olemaan niin voihan ne kakat vaikka kepillä tökkiä ojaan jos ei mitään muuta keksi.

Harmillista että muutama mätä omena pilaa koko sadon, tuossakin jollakulla sellainen mielipide että suurin osa koiranomistajista on sellaisia. No, mielipiteet on kuin persereikiä, sellainen on jokaisella :)

Vierailija
6/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua paljon lohduta jos joku kerää koiransa jätöksen Turussa, kun itse asun Tampereella. Meidän taloyhtiön pihaa käytetään surutta koirien käymälänä, eikä se ole kiva.

Harmillista että muutama mätä omena pilaa koko sadon, tuossakin jollakulla sellainen mielipide että suurin osa koiranomistajista on sellaisia. No, mielipiteet on kuin persereikiä, sellainen on jokaisella :)

Vierailija
7/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talomme on viimeinen ennenkuin metsä alkaa. Tässä ulkoilutetaan paljon koiria. Usein olen lähtenyt kotoa niin, että joku koira on laskemasssa läjää meidän talon nurkalle. Se on minusta jo täysin käsittämätöntä, kun sitä puskaa riittäisi vaikka kuinka.

Kävelen usein myös yhtä kadunpätkää, johon on laitettu oikein kyltti asiasta, ettei koirien annettaisi laskea keskelle jalkakäytäviä. Kuitenkin ne on jatkuvasti isojen läjien peitossa.

Vierailija
8/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voisi sanoa että kaikki taloyhtiöissä asuvat ovat kaupungin vuokralaisia ja nk. white trash-porukkaa.

Kun yleistämään lähdetään :)

Vierailija
9/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkennan että kyse on omistusasunnosta ja koiranpaskattajat eivät ole talon asukkaita, vaan ohikulkijoita.

Tuohon voisi sanoa että kaikki taloyhtiöissä asuvat ovat kaupungin vuokralaisia ja nk. white trash-porukkaa.

Kun yleistämään lähdetään :)

Vierailija
10/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se tais mennä sulla hiukan ohi :)

Tosi hyvä hei että tarkensit asuvasi omistusasunnossa :D

Vierailija
11/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, kiva kun väheksyt tätä koiranpaskaongelmaa, toivottavasti et tule sitä itse kohtaamaan, en nimittäin toivo sitä edes sinulle.

Mutta se tais mennä sulla hiukan ohi :)

Tosi hyvä hei että tarkensit asuvasi omistusasunnossa :D

Vierailija
12/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä kakaroistaan, koiristaan, muista ihmisistä, ylipäätään mistään.

Suomessa on jotain 200,000 koiraa ja jos kaikki omistajat jättäisi paskat kadulle olisi siihen hukuttu jo. Joten yleistäminen on sama kuin sanoisi että KAIKKI äidit on pahoinpiteleviä alkoholisteja.

Vierailija
13/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tuo asia ei juuri minua häiritse, voin hyvin uskoa että monelle muulle se on iso ongelma. En itsekään halua talloa paskassa. Aikaisemmin kirjoitinkin että ne paskat pitää siivota jos ne ovat sellaisessa paikassa että joku niihin voisi astua.

Psotestoin vain sinun yleistämistä. Se taisi oikeasti mennä sulla ohi. Asenteellasi et saa ketään siivoamaan koiransa jätöksiä, aiheutat vai eripuraa.

Vierailija
15/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, nyt syytetään minua siitä, ettei koirien omistajat kerää paskoja! Tätä jo odotinkin :) Mutta mitäpä muuta teiltä voi odottaakaan.

Psotestoin vain sinun yleistämistä. Se taisi oikeasti mennä sulla ohi. Asenteellasi et saa ketään siivoamaan koiransa jätöksiä, aiheutat vai eripuraa.

Vierailija
16/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on sun elämän suurin ongelma, päivää...

jotain perspektiiviä asioihin

kyttäätkö aidan välistä naapuria? veikkaan kyllä. hei mä pissitän koiraa pihallani(rivari) puuttuisit varmaaan siihenkin

Vierailija
17/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3) pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa.

Eli kerättävä on jos koira paskoo jalkakäytävälle ja jopa esim. jalkakäytävän ja tien väliselle nurmiosuudelle.

Vierailija
18/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIKA ON AINA MUISSA

TIETÄÄ KAIKESTA KAIKEN

Hanki oma elämä kuuule!

Vierailija
19/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3) pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa. Eli kerättävä on jos koira paskoo jalkakäytävälle ja jopa esim. jalkakäytävän ja tien väliselle nurmiosuudelle.

mutta ojan pohjat ja pitkä ruohikko eivät ole sellaisia. Jos jonkun tenava ojan pohjat koluaa ja vaatteet ovat gagissa niin lapsen äiti vois vähän katsoa missä herranterttu kulkee.

Vierailija
20/56 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta tässä on tainnut nyt mennä jotain ohi, eikös koiranpaskaketjussa puhuta koiranpaskasta? Muut ongelmat tuskin kuuluu tänne, vai haluatko keskustella kenties esim. vanhempieni kuolemasta?

Ongelma on suuri silloin kun talon lapset haluaisivat leikkiä omalla nurmikolla, mutta eivät voi koska se on paskottu. Tähän sinulla ei ilmeisesti riitä ymmärrys?

Miksi minä naapuria kyttäisin? Miten sellainen tähän liittyy?

jos tuo on sun elämän suurin ongelma, päivää...

jotain perspektiiviä asioihin

kyttäätkö aidan välistä naapuria? veikkaan kyllä. hei mä pissitän koiraa pihallani(rivari) puuttuisit varmaaan siihenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi