Miten ällöttäviä ihmisiä löytyy! (Koiran p-asia)
Aamulla töihin kävellessäni (lähellä Helsingis keskustaa) noin 30v pari oli ulkoiluttamassa piskiään jka kävi paskalle ja jättivät surutta peet siihen keskelle jalkakäytävää, seurasi seuraava kommentointi:
- Aika törkeetä jättää noi paskat tuohon kadulle
- Voit sä ottaa ne mukaas jos haluut
- Mutta kun on teidän koira ja teidän avstuulla siivota myös jätökset
- Pidä ämmä pääs kiinni
Siis IDIOOTTEJA!!! Toivottavsti saavat pian lapsen joka astuu ja syö noita koiran paskoja tuolta kadulta. Jos olisi ollut joku 17v teini, niin olisin voinu tajuta mutta ihan aikuisia ihmisiä.
Kommentit (56)
Tai mennä taputtamaan selkään ja kehua "voi miten hienosti tehty kun keräsit tuon pökäleen pois" ja ehkä vähän rapsuttaa vielä korvan takaa. Eikö koiranomistajien tarvitse itse ajatella tai hankkia niitä pusseja?
Me asutaan USAssa pienessä kaupungissa, jonka kadut on tosi siistit. Kaikki korjaa roskansa ja koirankakkansa. Katutolpissa on kyltit, jossa kauniisti sanontaan, että muistathan korjata sonnat pois. Vastaantulevat pysähtyvät kiittämään ja kehumaan kakkojen kerääjiä ja kerääjille tulee siitä hyvä mieli. Ja jos jonkun koira on kakannut vaikka koirapuistossa, eikä tyyppi ole huomannut (harvinaista, koska koiria seurataan yleensä tosi tarkasti) niin sille ei tulla rähjäämään että korjaa jumalauta piskis paskat, vaan moikataan iloisesti ja sanotaan, että huomasitko, että koirasi teki numero kakkosen justiin, ole hyvä tässä pussi sinulle!
Kohteliaalle ihmiselle todennäköisemmin vastataan kohteliaasti kuin sellaiselle, joka puhkuu jo valmiiksi oikeassa olijan pyhää raivoa.
Opetelkaa käyttäytymään, puolin ja toisin!
Eli minun pitäisi viedä pussit näille paskattajille? Tai mennä taputtamaan selkään ja kehua "voi miten hienosti tehty kun keräsit tuon pökäleen pois" ja ehkä vähän rapsuttaa vielä korvan takaa. Eikö koiranomistajien tarvitse itse ajatella tai hankkia niitä pusseja?
Kehut ja rapsuttamiset voivat kyllä olla paikallaan. Mitä sä voit menettää, nykyiseen verrattuna? Et näytä saavan kovin hyvää responssia tuollaisella asenteella.
Koirat saava kakkia niin kauan teille kuin ihmiset heittävät roskansa maahan. Jos koirankakat pitäisi teiltä kerätä, niin missä on roskikset pusseja varten ???? En ala kyllä mitään pökälepusseja kilometritolkulla kantamaan.
Onko parempi sitten että laitan kakat pussiin ja heitän pussin maahan ?
Koirat saava kakkia niin kauan teille kuin ihmiset heittävät roskansa maahan. Jos koirankakat pitäisi teiltä kerätä, niin missä on roskikset pusseja varten ???? En ala kyllä mitään pökälepusseja kilometritolkulla kantamaan.
Onko parempi sitten että laitan kakat pussiin ja heitän pussin maahan ?
en tykkää tupakantumpeistakaan, mutta maassa olevat tupakantumpit EIVÄT aiheuta hirveää hajua koko asunnossa jos lapsi sattuu astumaan päälle. Tai jos menee tumpin päälle polvilleen, niin kaikkia vaatteita ei ole pakko pestä (taas kerran).
Ja voithan ottaa vaikka isomman muovipussin jossa voit kantaa pökälepussukaasi ettei tarvitse pitää lämmintä paskapussia kädessä.
Mietipä jos sua yököttää koirasi paska noin, niin miten ihanaa sitä koirasi paskaa on putsata kädet paskassa päivittäin lapsen vaatteista ja kengistä?
jos en tykkää koiran paskoista pihallani ja porttini pielessä? Minulla lienee oikeus olla tykkäämättä niistä ja vieläpä valittaa niistä.
Koirien ulkoiluttajilla sitä vastoin ei ole mitään oikeutta antaa koiriensa paskoa pihalleni eikä porttini pieleen.
Eiköhän se ole sen koiran ulkoiluttajan asenne, jossa on vikaa, kun antaa koiransa tehdä niin.
Nämä kaksi asiaa eivät liity mitenkään toisiinsa.
Olet todella lapsellinen jos näin ajattelet. Ihan kuin lapsi: minä kyllä teen näin, lällläää.
Koirat saava kakkia niin kauan teille kuin ihmiset heittävät roskansa maahan.
Olet vihainen ja vittuuntunut ja toimit sen mukaisesti. Se vaan ei näytä erityisemmin auttavan. Pikemminkin ne piruuttaan kakattavat oikein tarkoituksella just sun postilaatikon juureen, kun siinä asuu se ilkeä rähjäävä idiootti pikkulasten äiti.
Miten minun asenteessani on vikaa, jos en tykkää koiran paskoista pihallani ja porttini pielessä? Minulla lienee oikeus olla tykkäämättä niistä ja vieläpä valittaa niistä.
Koirien ulkoiluttajilla sitä vastoin ei ole mitään oikeutta antaa koiriensa paskoa pihalleni eikä porttini pieleen.
Eiköhän se ole sen koiran ulkoiluttajan asenne, jossa on vikaa, kun antaa koiransa tehdä niin.
ei tulisi mieleenkään mennä kehumaan ja kiittelemään koirankakan kerääjää, kun minusta se kerääminen kuuluisi ihan normaaliin käytökseen automaattisesti.
en voisi kuvitella käyttäytyväni ap:n kertomalla tavalla. Kyllä tuollaisesta välinpitämättömyydestä saakin vetää herneet nenään! Itse korjaan jätökset aina, paitsi tokikaan en metsästä. Ja muuten, vaikka koirani pieniä ovatkin, eivät ne keskelle polkua tee, tai jos tekevät, niin korjaan toki pois. Samalla tavalla kuin kulkuväyliltä muuallakin :) Koirani saattaa joskus vääntää tuotoksensa "ei niin hyvään paikkaan", jos en ehdi huomata ennen kuin toimitus on alkanut, mutta en näe siinä elämää suurempaa ongelmaa, koska hoidan jätökset pois. Ja kannan pussia kyllä pitkäänkin, kunnes roskis löytyy; ei se paljoa paina ;)
suuren kaupungin kupeesta. Taallakin kaikki keraavat koiransa kakat muovipussiin. Kadut ja jalkakaytavat ovat siisteja. Kaytostavoissa suomalaisilla on viela paljon oppimista. Alkaa ylistako minulle luonnonkauneutta jos metsatkin ovat paskaa taynna.
pussin kautta roskikseen sinä samaisena päivänä, kun naapuruston kissat lakkaa sontimasta meidän pihaan... Tasa-arvon aikaa kun eletään =)
pussin kautta roskikseen sinä samaisena päivänä, kun naapuruston kissat lakkaa sontimasta meidän pihaan... Tasa-arvon aikaa kun eletään =)
ni kerään mukaan ja niin varmana otan selville missä asut.
Hieron sen paskan joko sun ikkunaan tai sun autos tuulilasiin.
Jos mulla käy sellanen onni että asut rivarissa tai ok-talossa sitä paskaa löytyy joka jumalauta paikasta mihin ikinä keksin sitä hieroa.
Mulla on tätä varten oikeen kumihanskat taskussa. Eikä mulla ei oo päivisin mitää muuta tekemistä.
kakatti koiransa toisen leikkaamalla nurmikolla, pyyhki koiransa takapuolen paksuilla papereilla ja heitti ne sitten siihen nurmikollo. Ei voi olla korkea älykkyysosamäärä kun toisella puolella tietä on peltoa ja vielä roskakorikin. Kyllä sitä koiraa mahtaa hävettää tollot omistajat.
vai se että sulle sanottiin vastaan?
Epäilen jälkimäistä.