mun tekismieli ostaa huutiksesta noita käsikakka nauhoja, mutta en ilkee :D
ja itsestä ei oo edes tuon vertaa tekemään *nolona tunnustan hiprakassa*
Kommentit (28)
on yksi noita klassikoksi nousseita keskustelun avauksia palstalla. On keskusteltu kakkaamistavoista ja yksi häveliäimmistä on ns. käsikakka, jossa henkilö ottaa käteen paperia ja kakkaa siihen, ettei kuulu loiskahdusta pöntöstä eikä pönttö tuhriinnu. Ei siis liity nauhaan mitenkään sinänsä vaan ehkä kertoo av-palstan ilmapiiristä, täällä puhutaan kaikesta ja melkoisen avoimesti.
(vaikka ei siis ole täältä koskaan tuollaista keskustelua bongannut!). Niin AV:maista!
Onko joku taukki noita naruja oikein ostanutkin MUKA..? Vai onko tämä ketju vaan tuon Miiun aloittama kömpelö "mainoskikka" noille Huutiksessa myymilleen naruille...
No enpä ihmettelisi, vaikka joku kananaivoinen av-mamma ihan oikeasti olisi niitä ostanutkin =-DD.
tämän huomiotta...En koe olevani tilivelvollinen kenellekään tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. Kurjaa vain,että pitää haukkua niitä,joilla tuntuu riittävän huumori tässä elämässä eivätkä ole tyytyneet katkerana kyyläämään muita. Niin tai näin, voin kuitenkin todeta,että ainoa KK-ketju,jonka olen aloittanut on se nimenomainen Käsikakkanauha-ketju. Muille ei ole ollut tarvetta :)
Ja mitä huutikseen tulee ja moniin tunnuksiin, niin ilmeisesti tunnuksia voi olla useampia,mutta silloin tietojen myös pitää kai olla erit? Täytyy häpeäkseni myöntää,että semmoiseen olen ihan liian laiska...
Nauhoja on tällä hetkellä myyty viisi kappaletta ja ostajia on ollut neljä eri henkilöä.Jokainen on ainakin sähköpostitse tuntunut varsin selväjärkiseltä yksilöltä.Ei heistä sen enempää.
Ja mitä "tehtailuun" tulee,te rakkaat haukansilmäiset Holmesit, huomasitte kai ettei niitä nauhoja oltu vielä tehty valmiiksi asti, että siinä se nappi-parka kellotteli aivan vailla hihnaa ja nyöriä nauhalenksun päällä.
Jännä sinänsä,että vaikka KK-nauha on niinkin "aivoton,lapsellinen ja pöljä",silti oli pakko käydä kurkkaamassa...
Se on se kateus ja katkeruus toista kohtaan tässä maassa perihyve.
Jaahas,se kello onkin jo yli puolen yön, taidanpa nyt vihdoin vetäytyä lenksutehtaastani yöpuulle ja haaveilen mihin kummaan käytän kaikki tulevat miljoonani ;)
Hyv´ yötä av-mammat.
joku on jaksanut väsätä laiskemmillekin nauhan haluaville sellaiset! Ja hinta on tosi pieni, itse olisin valmis maksamaan enemmänkin.
on oikein kohtuullinen hinta hienosta nauhasta! huumoria vähän peliin.
jossain ilmoitteli että vaivan näkö palkaksi jää 10cent että tuskinpa sillä rikastuu arvon naiset;) selvästi täällä sellaisia mammoja jotka eivät ole jutussa mukana kovin hyvin ja siksi arvostelevat :P