Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko järkeä pukea lastaan vain lempiväreihinsä ?!

Vierailija
03.08.2009 |

pidän itse mustasta, violetista ja tummanpunaisesta. tytöllä (8kk) onkin jonkun verran tummanpunaisia ja violetteja vaatteita sekä pari mustaa MUTTA myös keltaista, oranssia, roosaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia mieltymyksiä, vrt. lapsi on hyvä kun se käyttäytyy hyvin, lapsi on hyvä kun se näyttää miellyttävältä. Alkukantaista siis, ei mitenkään vinoilukommentti.

Vierailija
2/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkentaa vielä, että vaikka siis itse en pukisi päälleni keltaista tai roosaa, niin en näe syytä miksen pukisi niitä vauvalleni :) !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanu ainakin harmaata, mustaa ja valkosta vaatetta lapselleni, ja farkkua, koska tykkään niistä väreistä ja ovat klassisen muodikkaita. Jos lapsi ite haluaa jotain tietyn väristä sitte aikanaan kun tajuaa pyytää, niin saamansa pitää. :) Pääasia että pukee käytännöllisesti ja sään mukaan ja muuten hyvin, kukin mahdollisuuksiensa mukaan.

Vierailija
4/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen high contrasting winter.

Tyttäreni (nyt 2v) on high contrasting summer. En tietenkään laita hänelle sellaisen värisiä vaatteita päälle jotka sopivat minulla vaan käytän niitä värejä jotka sopivat hänelle.

Vierailija
5/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vuoden päästä tasan tarkkaan (oma tyttöni 2-vuotiaasta eteenpäin), minkä värisiä ja tyylisiä vaatteita halua pitää, joten nyt voit pukea vielä, mistä itse tykkäät.

Itse en kauheasti lämpene mustista lastenvaatteista, varsinkaan vauvalle, mutta kukin tyylillään.