Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos aloitan eläkesäästämisen,onko se pois kelalta saatavista eläkkeistä?

Vierailija
03.08.2009 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sen eläkesääsätmisen säästöt saat kuukausittain sen kelan maksaman eläkkeen lisäksi. mitä aikaisemmin aloitat ja mitä suurempia summia vapaaehtoisesti säästät, sen suurempi on eläkkeesi.

Vierailija
2/3 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin suositus: unohda eläkesäästäminen. Ala säästämään eläkettäsi varten, mutta tee se itse. Älä anna niitä sun tuottoja välikäsien käsiin. Lisäksi eläkesäästämisessä on rahat jumissa. Entä jos joku perheestä vaikka sairastuu vakavasti? Et saa rahoja pois eläkesäästöistä.

Suosittelen tutustumaan esim. Seligsonin indeksirahastoihin ja korkorahastoihin. Ei ne eläkesäästöjen rahat sen kummemmissa paikoissa ole, ainut vaan, et ne vie välistä sulta rahaa ja istuvat niiden päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomattavasti plussalla. Aloitettiin ystävän kanssa samaan aikaan samalla summalla säästämään. Mulla ollut rahastoissa, muutamassa yhdistelmärahastossa. Määräaikaistalletustileillä.

Hän on eläkesäästänyt ja keväällä oli todella pettynyt, kun eläkesaldosäästö ote oli 15% miinuksella!?!?!?!?!!? Eiköhän se sieltä nouse, mutta kuitenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi