Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa hieman kun pph

Vierailija
02.08.2009 |

jolle vien lapseni huomenna, on yli kuusikymppinen. Hänellä tulee olemaan neljä parivuotiasta vaipoissa olevaa ja syötettävää taaperoa. Murehdinko turhaan? Miten ihmeessä tuollainen iäkkäämpi ihminen VOI jaksaa ja ehtiä joka paikkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, hän on kokenut ammattilainen, joka varmasti osaa työnsä ja osaa pitää langat käsissään. Hän tietää keinot, joilla saa päivät sujumaan.

Mutta toisaalta, olen minä kuullut monenkin eläkeikää lähestyvän hoitajan päivittelevän, että mitäs sitten kun joku kaunis päivä mummoikäinen hoitaja saa sairaskohtauksen vaippapeppuja kaitsiessaan.

Vierailija
2/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla se homma vaan jotenkin toimii ihan erilailla kun meillä.

Sitäpaitsi pph:lla rytmit ja päiväohjelma--> selvät sävelet lapsellekin

Älä siis murehdi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan ihana ihminen ja omaa rautaisen ammattitaidon. Ihan huoletta vaan!

Vierailija
4/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman parempi olo tuli nyt ja vien tenavani sinne sitten aamulla. Joskus vaan tuntuu, että näinköhän itse vuosikymmeniä nuorempana jaksaisin useampaa samanikäistä...

Vierailija
5/5 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli pph:na eläkeikään eli 63-vuotiaaksi asti. Edelleen jaksaa vallan mainiosti touhuta neidän kolmen alle 5-vuotiaan kanssa ja välillä seassa on myös veljen kaksi alle kouluikäistä. Hyvin teillä meneee. Ja jos pph on edelleen tuossa iässä töissä, on hän varsin motivoitunut hommaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi