Ensimmäistään odottavat
Hellurei,
Hieman olen kaipaillut palstalle ensimmäistä lastaan odottavien pinoa. Nyt sellainen taitaa olla vain Oulun seudun äideille...?
Mites on, onko meitä muun maan (tai maiden) ensikoita palstalla muita kuin minä, ja kiinnostaisiko vaihtaa kuulumisia eri raskauden vaiheissa olevien ekakertalaisten kanssa?
Kyselee Zeria rv 18+6
Kommentit (67)
jepjep, ensimmäinen myös tulossa, ilmottaudun mukaan siis.
oma ikä 18v mies 19v
paikkakunta tampere, synnytyspaikka siis tays
laskettu aika 10.11.2009
nyt menossa rv 29+4 :)
hellurei!
en ole kerinnyt pitkään aikaan käymään lukemassa, on ollut menoa ja meininkiä viikon verran. käytiin ikeassakin ja saatiin vauvan huoneeseen viimeiset tarvittavat ostettua !
Tervetuloa manki mukaan. meillä onkin lähekkäin lasketu aika, voi olla että tayssissa törmätään =)
Mahan kanssa on mennyt ihan kivasti, välillä ei edes huomaa että on raskaana kun touhuilee, mutta puolukkamettässä ei kyllä kauaa tullut kyykittyä =)
Mites muut oletteko jo kovasti mietinyt tota itse synnytystä ja sitä että koska sinne synnyttään pitäis kotoa lähteä? Meillä 45 min. ajomatka sairaalaan. Mä oon vähän lukenut synnytyksestä, mutta tuntuu että eipä sitä etukäteen paljon pysty "suunnittelemaan". kaikilla kun tuo synnytys on niin yksilöllistä. mutta se eniten jännittää että koska sinne sairaalaan sitten pitää lähteä..huh huh..
Meillä naapurissa on la huomenna. Menen kyllä heti urkkimaan pikkuista kun sen kotiin saavat =)
mutta mukavaa viikkoa kaikille.
rv 29+5
osallistun ekaa kertaa keskusteluihin, tähän asti vain lueskellut muita:) laskettu aika ainakin vielä 19.3.2010, taisi jollain olla sama päivä:)
ikää 22 v ja kahdet menkat tuli ennen kuin tein kaksi viivaa. rv:ja nyt siis 11+5. maanantaina np-ultra, vähän jännittää.. olisi tosiaan kiva saada jutella kaikkien kanssa, asia kuitenkin ihan uusi ja jännittävä.
Huomasithan ensikkojen syyskuun pinon? Lisään sinut listalle sinne. Kirjataan jutut vähän lyhyemmissä pätkissä, niin ei veny pino liian pitkäksi :)
Zeria
Elikkäs la 29.11 ja kovin on tervetullut avauksesi Zeria :)
Itse olen siis Helsingistä ja rv 23 tasan tänään :)
Heips, täällä siis ensimmäinen myöskin tulossa ja ihan kivahan niitä ajatuksia on vaihtaa muiden kanssa. Itse olin vastikään muuttanut Helsinkiin ja jos täällä enemmänkin esikoisia odottavia niin voisin vaihtaa kuulumisia ihan sähköpostillakin colors_99@hotmail.com rohkeasti vain viestiä kun uusia tuttavuuksia kaivataan aina. Itsellä menossa tällä hetkellä viikot 21+2
Firesun
Parichat: Oletkos vielä jaksanut töissä? Millaista työtä teet, olisiko työtehtäviä mitenkään mahdollista muuttaa? Miulla on ollut ihana mahdollisuus muuttaa omat työtehtävät täysin (nyt pelkkää toimistotyötä) ja osan viikkoa saan tehdä jopa etätyötä kotoa ja osan viikkoa kotiani lähinnä olevassa toimipisteessä. On helpottanut väsymystä todella paljon. Mutta tosiaan ainahan se on työstä riippuen erityisäitiysrahan mahdollisuus tai sairaslomaa jos työ käy liian raskaaksi.
Nyt kuuluu hyvää kun sain apua huomiselle työpäivälle. Eli oon siistijänä isolla siis todella isossa toimistossa. Tän viikon oon joutunut olee yksin kun työkaverit sairastuivat. Ei ollut todellakaan kivaa ja kun maha kasvaa niin painokin jaloissa tuntuu entistä enemmän.
Ehkä oon vaan liian tunnollinen työntekijä kun pelkään mennä hakemaan sairaslomaa tai sitten pelkään vaan sitä pomoa. Mutta pidemmän päälle kai sitä on pakko hakea kun en halua että vauva syntyy ennen aikoja.
Tiuhaan vauhtiin napero potkii ja kipakoita potkuja vieläpä=) välillä tunnen kun vaavin peppu hipoo mahaa (kun pitää kättä mahan päällä) =) se o aivan ihana tunne