Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään?

12.09.2006 |

joka ei ole raskaus aikana kertaakaan käyny lääkärissä vaan pelkästään neuvolassa?mulla olis edessä lääkäri pian ja haluaisin jättää sisätutkimukset synnytykseen koska siinä yhteydes niit tehää jatkuvasti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan, ainakaan omassa ystäväpiirissä, että joku olisi jättänyt käyttämättä lääkärikäynnit. Onhan se tärkeä tietää mitä kohdunsuulla- ja kaulalla tapahtuu.

Mutta jokainen tyylillään.

Neito82 rv31

Vierailija
2/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisätutkimuksia. Minulla ainakin vaan tarkastettiin kohdunsuun/-kaulaun tilanne synnärille mennessäni, ja siinäpä se. Suosittelisin lääkärikäyntejä, koska jos paikat ovat tietämättäsi auenneet, saattaa tulehdusriski kasvaa tietyissä tilanteissa. En ole koskaan kuullut että kukaan olisi jättänyt lääkärintarkastuksia väliin. Eihän niitä sitä paitsi ole kuin 2-3, mikäli raskaus sujuu normaalisti. Onnellista odotusta!

fastdream:

joka ei ole raskaus aikana kertaakaan käyny lääkärissä vaan pelkästään neuvolassa?mulla olis edessä lääkäri pian ja haluaisin jättää sisätutkimukset synnytykseen koska siinä yhteydes niit tehää jatkuvasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne se,että viikkoja kohta 32 ja lääkäriin en ole päässy kertaakaan.Sanottu vaan et ei ole aikoja kun on kesä ja muita ihmeellisiä syitä.Näillä näkymin eka lääkäri olis viikolla 36,mut enpä tiedä onko siitä sit enää mitään hyötyä.Voihan vauveli vaikka olla jo syntynyt sillon.

Vierailija
4/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että tutkimusten yhteismäärä on jotenkin ratkaiseva...? Raskauden ajan tutkimuksilla on ihan eri tarkoitus kuin synnytyksen aikaisilla. Ei niitä voi keskenään verrata ja päättää, että jättää kaikki tutkimukset synnytykseen...