Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Pikkukakkosten Elokuu~~

01.08.2009 |

Aloitanpas ihka uuden pinon pikkuisten kakkosten kuumeilijoille! Jospa siis näin kesällä laittaisi koko kuun kerrallaan... Ja siis tämän pinon aikanahan kaikki siirtyvät sitten tuonne o-puolelle, eikös vaan :P Onnenpotkuja iso kasa kaikille matkaan!!!

Tuollaanen75 kp20-21/29?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!

Vierailija
22/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ku ei tää vieläkää skulaa.en saa kirjottettua ku pari riviä..onks tässä joku raja ettei saa olla ku tietyn verran merkkejä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveileva_äiti: WAU! Tosi paljon onnea! Teillä oli yritystä jo takana pidemmän aikaa. Ihanaa, että plussa tuli!

susann: En tiedä, mulla kyllä on tähän mennessä toiminut ihan normaalisti. Ei ole kyllä mitään rajoituksia. Niin ja tervetuloa pikkukakkosesta haaveileviin! Minkä ikäinen esikoinen teillä on?

Kaisa: Tosi ikäviä uutisia! Halaus sinne ja tsemppiä uuteen yritykseen. Kyllä se teillekin vielä tulee toinen pieni!

Tänttähäärälle pahoittelut tädistä ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Mulla on täällä piinapäivät tosiaankin menossa. Kaksi negatestiä olen tehnyt ja ehdin jo luopua toivostakin, mutta nyt kun menkkoja ei vieläkään näy, niin pienen pieni toivonkipinä on taas herännyt. Että jospa ne testit vaan ei vielä näyttänyt sitä plussaa. Jospa olisi kuitenkin tärpännyt. Olisipa. En tiedä, aika hullun hommaahan tämä kuumeilu on. En olisi itsestäni uskonut, että alan tällä tavalla vouhkaamaan. :)

Noh, saa nähdä tuleeko täti huomenna, kun oviksesta on mennyt jo 2 viikkoa. Hui!

- Jolanda kp 35/31

Vierailija
24/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän esikoinen täyttää tän kuun 22 päivä 2 vuotta :) ja joo en mä tiedä mikä tässä mättää.osa viestistä aina katoaa johonkin...mutta täällä jännitetään jo, ja mä oon ihan täpinöissä :D ei sais olla liian innoissaan koska sit pettyy jos ei tuukkaan mitään..:/

Vierailija
25/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Susann1! Se on hieno fiilis kun yrittäminen alkaa mutta siinä on se kääntöpuolensa, että täti saattaa tulla ja yllättää ja sitte ottaa päähän ja lujaa. Täällä on täti yllättänyt jo pari kertaa tai oikeestaan kolme. Tuntuu vähältä mut jummi että ei enää yhtään tätiä haluisi nähdä. Mieskin jo sano, että nyt sen vaan ei anneta tulla!

Ja Jolanda, wau! Jospa sittenkin... Täälläkin on nyt tänään 2 viikkoa oviksesta... Oletetusta. Jotain tuntemuksia oli siis jo pari päivää ennen... No siis. Kp:t on jo 31-32 mutta tänään on koko päivän ollu selanen olo, et alkaa mut mitään ei näy. Tai oikeestaan jopa oon monta kertaa viime päivinä luullut, että on jo housussa, mut onkin ollu valkkaria tms. Eikös sen pitäs olla hyvä merkki? Valkkarin? No. Muuten en taas enää ole yhtään varma kun oireetkin vaihtelee eivätkä oo nyt olleet kovin voimakkaita. Pahus! Tosiaan hullun hommaa!!! Tunnin välein oon juossu vessassakin varmaan silkasta jännityksestä. Mulla muutenkin tiheentyy loppukierrosta vessassa käyminen, ettei siitäkään voi päätellä. Mut huomenna en vielä testiä kuitenkaan tee... Niin on tätituntemuksia :( Mut niin oli ekastakin eikä vaan tätiä näkynyt ;) Jos vähän vielä malttais oottaa...

Tuollaanen75, joka sekoaa kohta kp31-32/28-31???

Vierailija
26/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susann, mullakin välillä tullut vaan osa tektiä. Ja mun mielestä ihan jopa sellasta, ettei olis tarvinnu sensuroida :D

Vierailija
27/61 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. joo se on justiisa siinä että jos sit täti tuleekin nii ei ssss.....mä täällä jo oon hyppiny seinille ja kyselly jo kavereilta esim sitteriä :D hullu minä..mä oon niin tämmönen tunteella eläjä. hitto. Toivottavasti teillä nyt sitten tärppäis! kamalaa vaan odotella koko ajan..tai siis voin kuvitella :( esikoisen kanssa meillä meni noin tasan kuukaus että tulin raskaaks, mutta ei se nyt mitään sano..

Vierailija
28/61 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat aamulla, kuten aavistelinkin. Mies on lähdössä ulkomaille työn perässä ensi talveksi, joten nyt toivotaan, että lähtö tulisi vasta oviksen jälkeen. Saa nähdä. Toivotaan, että ehdittäisi yrittää vielä kerran tämän vuoden puolella. Nyt mattopesulle!

Tuollaanen: Jotenkin mulla on sellanen tunne, että sulla olisi tärpännyt! Toivotaan, ettei tätiä näy!!!

- Jolanda kp 1/35

Vierailija
29/61 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahuksen täti yrittää nyt sit kummiskin tulla tännekin!!! Ja Jolanda, pahuksen kiusaaja todellakin! Voimia sinne ja toivotaan, että ehditte vielä yrittää. Ja kaveri tossa kansa kertoi, että näki miestään tosi harvoin ja johan tärppäsi vaikkei pitänyt olla oikea aikakaan. Toivossa on hyvä elää... Joskus vaan saisi sitä onnea olla enemmän matkassa...

Eilen oli tosiaan ihan sellanen olo, et alkaa, mut iltaa kohti loppu tuntemukset ja enää ei mitään. Oireita toki on kaikkee, mut ne kun voi olla tädinkin oireita. Niin, että kun tänään sitten keskellä päivää tulikin haaleaa vaaleanpunaista vähän paperiin, niin eiköhän se ole siinä. Aiemmin on tuhru alkanut jotenkin pienellä klöntillä tai viirulla... No, turha kuvitella mitään. Ekastakaan ollut minkäänlaista vuotoa muistaakseni. Oli sitten tädin pakko venyä näin pitkälle! PRKL!!!!! Nyt kyllä ottaa päähän ja lujaa. Jää kyllä loppupäivältä työt vähemmälle huomiolle! Vaikka se vois toisaalta auttaa saamaan jotain muuta mieleen. Toi mattopyykki kuulosti hyvältä...

Pottuuntunut Tollaanen75 kp32-33/28-31 TAI SIIS: kp1/100 ja yk5 :(

Vierailija
30/61 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni!

Mä en tajua miksi tuo kökkö täti paholainen AINA löytää perille!

Vierailija
31/61 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuollaanen :( otan osaa. kyl se vaavi vielä tulee kun on tullakseen, älä lannistu! :)

sitä mun piti täällä kysyä että ollaan mieheni kanssa otettu ehkäsy pois viikko sitten, ja jos on tärpännyt heti ekalla "laukeemisella" vai miten sen nyt laittaa niin voisko mulla olla nyt jo raskauden oireita? vai kuvittelenko mä?? siis kun mulla on KOKO AJAN nälkä!! Ja en tajua kun vatsa on jotenkin turvoksissa..voi kyllä olla menkkojenkin oireita tai jotain..aattelin vaan kysyä...menkkojen pitäs alkaa kyl vasta vähän yli viikon päästä..

Vierailija
32/61 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo ihan vähän helpottamaan... Ja lannistuta ei ikuna!!!

Susann, mulla oli hormonikierukan jälkeen tosi raskausmaiset voimakkaat oireet, mut ei se sitten ollut sitä itteään. Mutta kai se voi jopa olla sitäkin. Me kaikki kun ollaan niin erilaisia. Mistä sitä koskaan tietää :) Vähän aikaa kun ootetaan, niin nähdään :)

Tuollaanen75, kp3

Vierailija
33/61 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan..:) tässä nyt viikon joutuu kärvistelemään tai vähän yli ennen ku voi testin tehä..toivottavasti plussais!ja toivottavasti sullakin seuraavan kerran plussais tuollaanen! onnea paljon kaikille yrittäjille mukaan!:)

Vierailija
34/61 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu netti pipinä koko kesän joten en oo juurikaan nettiin päässyt. Nyt saatiin uus kone vihdoin ja viimein.

Mulla vaan menkat tulee kuukaus toisensa jälkeen. (eilen taas alkoi) yk on varmaan jo jotain 12. En oo ees laskenu enää. Kuume on mennyt ohi juuri kokonaan ja ajattelen kaikkea ihan muuta. Suunnitelmia on tulevaisuuteen vaikkas mitä. Vauva saa tietty tulla jos on tullakseen mutta eipä noi menkat nyt kauheesti hetkauta kun tulevat. Näillä mennään ja katsotaan tuleeko meille vauvaa enää ikinä.

Sinisinille onnittelut plussasta ja Kaisalle pahoittelut km:stä! =(

Kuinkas Lisbetin raskaus on edennyt? (jos käyt kurkkimassa täällä)

Mua ei varmaan hirveesti täällä nyt näy.... Elämä ei ihan kauheesti pyöri vauvojen ja kuumeen ympärillä. Tuun kyllä kertoo kun vihdoin ja viimein plussaan jos niin käy joku kaunis päivä.

Soffu kp 2/23-29 yk jotain 12

Vierailija
35/61 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tein viimesen testin ja siihen tuli vahva plussa! joten nyt pitää vaan odotella neuvolaa ja toivoa että kaikki on hyvin.

Vierailija
36/61 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyvin on raskaus mennyt (tähän asti). Huomenna mulla tuleekin 19+0 täyteen!!! Uskomatonta vauhtia on mennyt. Se on ku on tuo toinen lapsi, jonka kans joutuu joka päivä jotain puuhailemaan, nii ei kerkeä masua paljon ajattelemaan. Ja kun mulla ei vieläkään ole liikkeitä tuntenut ja masu ei vielä ole niin selvästi esillä, nii sitä vasta “hokaa” olevansa raskaana vasta illalla, kun tilanne on rauhoittunut.

Kävin viime viikon perjantaina neuvolassa kuuntelemassa vauvan sydänäänet, kun en tosiaan ole vielä niitä liikkeitä tuntenut ja siellä se sydän puksutti. Neuvolatäti rauhoitteli ja sanoi, että luultavasti mulla on tällä kertaa istukka etuseinässä, joten liikkeet tuntee vasta myöhemmin.

No, asia selviää ens viikon tiistaina, jolloin meillä on rakenneultra. Saapas nähdä jos kaveri suostuu näyttämään sukupuolensa, vaikkakin olen 99,9% varma, että meille toinen poika tulee.

Nyt KÄTILÖT-ohjelman pariin.. Kirjoittelen taas joku päivä kuulumisia ym.

TSEMPPIÄ TEILLE KAIKILLE TÄRPPEIHIN JA PLUSSATUULIA!!! =)

=) Lisbet, rv 18+6 (puoli väli se vaan uhkaavasti lähenee..).

Vierailija
37/61 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan ne sieltä tuli..:( kyllä on vähän haikeena mieli...:(

Vierailija
38/61 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, joille täti typerä marssi kylään!!! Miten voi oikein olla joukkomarssiminen!!! :( HÖH!!!

Kiva Lisbet kuulla susta ja tosiaan aika menee nopeasti, oot jo kohta puolivälissä!!! Onnea loppuodotukseen!!

On ollu hiljaista nyt pinossa... Osa on siirtynyt o-puolelle ja osa kärsii tämmösestä vauva-masiksesta, niinku minäkin...:( Kurjaa... Uusia kuumeilijoita voisi tulla mukaan, jos siellä jotkut taustailee :)

Omaa napaa, menkkojen pitäis alkaa huomenna, jos nyt kierto on km jälkeen sinne päinkään. Aika tuntu mun mielestä menevän normaaliin tahtiin tämä kierto. Testin tilasin netistä, joka tulee huomenna päivällä aikaisintaan, jotta en sorru kipasemaan apteekkiin ja testaamaan liian ajoissa... Katsotaan nyt.. Oireita ois nännien kipeys, vatsan turvotus ja nälkä... Olikohan muuta... MUTTA nämä nyt voivat olla menkkaoireitakin TAI sitten keskenmenokin voi vielä vaikuttaa mun kroppaan oireilemalla ties miten. Se selviää sitten huomenna. Tiedän, että plussa ois niin paras juttu, mutta toisaalta pelottaa taas ihan hirveesti, enkä usko, että se huoli sitten väistyis, ennen ku näkis sen pienen tykytyksen ultrassa... No, ei mennä asioiden edelle... Perjantaina mulla on työhaastattelu, johon tällä hetkellä vielä suhtaudun sekavin fiiliksin, varmaan huominen tulos sitten kallistaa vaakaa suuntaan tai toiseen...

Tsemiä kaikille kuumeilijoille!!!

Kaisa 4 kp 30/30, yk 9 (tai yk 1)

Vierailija
39/61 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Susann! Noi tädit on niiiiin tollasia! Toivotaan, että Kaisa pääsisit ohittamaan sen! Huolihan sitä aina on ja varsinkin kun taustalla km. Toivotaan parasta! Nyt kyllä jännittää!

Täällä bongattiin eilen selkee ovis. Kivut ja limat ainakin... kp11 :O Ei tajua. Voiko se niin aikasin tulla? Kierto sen 29-32 tms. No, pupuiltu on taas pitkän tauon jälkeen. Että ainakin olis mahis osua. Nyt sitte saa jännätä, että iskikö se sikalunssa vai mikä kun on niiiin veto pois ja köhittää ja nenäkin alkaa valumaan. Kuumetta ei kylläkään ole. Vaikka kuulemma ei aina olekaan. Tiedä näistä. Hyvähän se olis jos sen sairastais ennen kuin on raskaana... Mitään rokotuksia en ainakaan suostuisi ottamaan nyt enkä varsinkaan raskaana... No, jää nähtäväksi...

Nyt on kyllä pää taas niiin tyhjä...

Tuollaanen75, kp12/29-32

Vierailija
40/61 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ollaan yritetty vasta heinäkuun alusta, mutta toiveissa se on ollut (minun päässäni siis) jo kaksi vuotta että tässä alkaa olla kiire tulla raskaaksi. Vanhempi aarteeni täytti just neljä ja hänenkin puolestaan toivoisin raskautuvani pian...ja ikääkin on 36...

Yhdyn niihin ajatuksiin, että mitään muuta ei pysty ajattelemaan kuin seuraamaan fyysisiä tuntemuksiaan, ovulaatiota yms. Heti kun on yksin niin ajatukset alkaa pyöriä raskautumisessa.

Oletteko muuten kertonu miehelle aina että nyt kannattais ryhtyä hommiin, että on otollista maaperää vai hoidatteko tilanteen muuten. Musta ainakin tuntuu että mieheni paineistuisi ajatuksesta että on pakko ja yritys loppuisi siihen. Niinpä olen käyttänyt naisellisia keinoja houkutellakseni mieheni petiin. Tuntuu vaan vähän miehen huijaamiselta, koska hän on ihan järkevä ja mukava yksilö...

Mulla menee plussaaminen syyskuulle vähintään, sillä kierron 4 päivä menossa...mikä toi on toi kp ja miten se lasketaan?