~~Pikkukakkosten Elokuu~~
Aloitanpas ihka uuden pinon pikkuisten kakkosten kuumeilijoille! Jospa siis näin kesällä laittaisi koko kuun kerrallaan... Ja siis tämän pinon aikanahan kaikki siirtyvät sitten tuonne o-puolelle, eikös vaan :P Onnenpotkuja iso kasa kaikille matkaan!!!
Tuollaanen75 kp20-21/29?
Kommentit (61)
Ihan törkeesti!!! Testi näytti sitten negaa!!! Ja siihen on kyllä uskominen, koska herkkyys oli 10 mg (vai miten se nyt merkitään) ja tänään pitäis menkkojen alkaa. Enkä usko kierron keskenmenosta olleen kovin sekaisin, sillä mielstäni bongasin kyllä oviksen ihan normaaliin aikoihin, joten tuolla herkkyydellä pitäis näyttää jo 4 pv ennen..
Alan olee niin rikki tähän hommaan, etten kohta tiiä, mitä pitäis tehdä... Kaikki kaverit tulee raskaaksi heti, mikä on tietenkin aivan ihana asia, ettei muiden tarvitse kärvistellä näin pitkään, mutta se tuo myös mieleen sen oman epäonnistumisen, miksi meille ei vieläkään... Sais se täti nyt sitten tulla, ettei tarttis tässä vartoa...
Mulla alkaa se töihinmeno häämöttää ja se jos mikä ottaa päähän myös, ei todellakaan kuulunut suunnitelmiin... Sori, et nyt tuli yhtä valitusta, mutta pakko päästä jonnekin purkamaan!!!!!
Kaisa4 kp 31/30, yk miljoona
Kaisa, pidä nyt kiinni toivosta vielä niin kauan kun täti pysyy pois. Joskus ne ei vaan väytä millään plussaa vaikka pitäs. Olis jo teidänkin aika saada se pieni nyytti tuloilleen. Mäkin täällä katselen vaan sivusta kun vauvoja pukkaa yhdestä jos toisesta suunnasta... Vaan ei tänne :( Tosin nyt on taas toivo yllä ja malttamattomana ootan piinaviikkoa. Kummasti se murhe tädin kadottua vähän hellittää. Ja joo, eihän me nyt niin kauaa olla lopulta yritetty.
Tervetuloa sydänääni! Aivan mielettömän ihana nimimerkki! Niin ja kp on kiertopäivä ja lasketaan tädin alkamisesta. Yk on se, montako yrityskiertoa on ollut.
Onnea matkaan vaan taasen kaikille!
Tuollaanen75, kp13/29-32
Olipas varsinainen tunteen purkaus tuo aiempi viesti... Mutta tuli tänään varmaan itkettyä tuota keskenmenoakin samalla, kun yllättävän hyvin siitä pääsinkin silloin ylitse :)
Tein testin netistä tilattavalla First Signal testillä, en tiedä miten laadukas on, vaikka tuo mitattavan hormoonin määrä olikin noin alhainen... Jos jollakin kokemuksia, niin kertokaahan? Elättelen näköjään sittenkin vielä niitä pieniä toivon rippeitä :)
Tätiä ei siis näy, eikä oikein merkkiäkään, mutta en tiedä, miten tämä kierto asettuu, toivottavasti ei nyt ainakaan mitään megapitkää ilman hyvää syytä...
Kiitos Tuollaanen75 kannustuksesta!!
Epätoivoinen Kaisa
Kaisa: Mitä sulle kuuluu? Vieläkö piinailet?
Täällä ei ihmeempää. Jokin salainen toive tuolla takaraivossa on, että ovis ois ollut myöhässä mutta en sen varaan laske mitään.Kuhan vaan vähän edes saan piinata. Olo on seesteinen.Tikkuunhan en saanut ovista näkyviin(jos se siis livahti tikutuksen loputtua myöhässä niin sitähän en tiedä)joten sen suhteen niin on aika levollinen mieli. Omituisinta on, että se kuuluisa PMS RAIVO, mikä oikeesti on ollut kauheen voimakas(sääliks käy miestä) niin se on ohittanut meikäläisen! :O Ihan on rento löysin rantein fiilis täällä? OHO! Työkaverin raskausuutinenkin kirvotti normaalin tuskan ja pettymyksen sijaan ilon tunteeseen..Olenkohan mä sekoamassa? :D Mikä mua vaivaa?
+++++++++++ tuulia kaikille.Menkat voi lähettää mulle ens viikolla! :)
nimittäin ovis ja miehen kotona oleminen. =DDD Mä oon ihan fiiliksissä täällä ja pakko tulla heti tuulettaa. Aatelkaapa mitkä meidän mahikset on oikeesti vauvaan...! Tosi tsi tosi huonot. Mutta Nyt nippailee hirveesti ja kp on 13/27 ja mies on juuri matkalla kotiin opiskelupaikkakunnaltaan. Eipäs tää takaa yhtään mitään mutta kerranki olis ees pienet mahikset raskautuu. =) Mä oon jo ilonen siitä. =)
Kiva kuulla Lisbetistä. Kauheen nopeesti sun raskaus on menny. Jaksamista loppuraskauteen!!!!
Mun kaverille synty just vauva ja ne alotti myöhemmin yrittää ku me joten aika epätoivosta tää näyttää nyt olevan. Mutta tavallaan onneksi ettei mulla oo hirveeta vauvakuumetta. Tekisin muuten kuolemaa joka kuukaus tai lähinnä koko ajan sillä tiedän ettei mulla ees oo mahiksia raskautua ku muutamana kuukautena vuodessa. =/
Kaisalle kans jaksamista vauvahaaveen keskellä. Ei oo helppoo ei! =(
Plussailuja kaikille! Toivo aina herää kun joku sentään plussaa... ehkä minäkin vielä joskus! Onhan tuo ekakin jotenki alulle saatu....
Soffu ja ovis =DDDDDD
Soffu, loistavaa! Täällä olis kans taas ovistuntemuksia. Tai siis ihmeellistä jomotusta ja kipua. Voisin kuvitella sen olevan ovis muuten, mut väitän, et se oli kp11. Nyt siis kp15... kp11 oli limatkin... Ja erilainen kipu jotenkin... Ihan pimeetä. Ota tästä nyt selvää... Nyt ei kylläkään ole minkään näköstä limaa... Kosteeta ehkä muttei venyvää limaa. Ärh. Eilenkin jo jomotteli vähän. No, taas pupuillaan, kivaa puuhaahan se on ja sit jos vaikka parin viikon päästä vois jännätä tuloksia.
Täällä meillä päin on vauvauutisia taas... Ja nyt pari kaveria, jotka kanssa kuumeilevat... Mä oon paremmille kavereille kertonut kuumeilusta ja itseasiassa moni sitä tosi suoraan kysynytkin. Mutta kavereiden kanssa ei ihan tälleen tule puhuttua aiheesta. Niin, että on se hyvä, että teitä on täällä muitakin. Saa nähdä kuinka sitä pysyy kuosissa jos nää tulee ja plussaa ennen meitä... Niinku tää olis mikään kilpailu... Vaikka tokihan sitä on myös hirmuisen onnellinen jokaisesta pienestä ihmeestä :) Siksihän täälläkin plussat toisaalta antaa sitä toivoa juurikin. Ja juurikin tuli muistutus tuolta: "äiti tuu rakentaa rakettia mun kaa!" Siinä on mun ilonaiheeni
Tää palsta ei kyllä tykkää musta!!! Aina se jättää jotain pois!!!
Täällä siis se tilanne, että tätiä ei näy... MUTTA tein tänä aamuna testin, joka oli tyylipuhdas nega... Eilen tein päivällä Predictor herkän testin, johon mukamas sain tosi hailakan haamun. Mies kyllä väitti, että se oli vain viivanpaikka. Ja senhän todisti sitten tämän aamun testi (joka oli siis eri, mutta luulisi nyt aamupissasta edes jotain näyttävän)... Joten saammepa taas haudata vauvahaaveet tältä kuulta... Tulis vaan nyt sen hemmetin täti, ettei tarttis tässä turhaan herätellä enää mitään toiveita. Tiistaina ensin hirveä itkupäivä, sitten eilen alko jo olee ihan hyvät jospa sittenkin fiilikset ja tänään taas meni sängyssä itkeskellessä... Huoh! Koville ottaa!!
Soffu meillä alkaa kanssa kohta ensimmäisillä kavereille (jotka toista odottavat) laskettu aika lähestyy... Tässä on nyt kolme kaveripariskuntaa, jotka vielä siinä vaiheessa, kun me jo tiesimme, että kohta jää ehkäisy pois, olivat sitä mieltä, että heille ei sitä toista lasta tule -ja kaikki ovat nyt raskaana!!! Ja oikeasti olen todella onnellinen, ettei heidän oo tarvinnut käydä tätä helvettiä läpi, mutta väkisinkin tuli tänään mieleen, että minkähänlaiset fiilikset siitä tulee, kun niitä vauvoja tosiaan alkaa syntymään...
Ihmettelen tätä kierron pituutta. Koskaan ei ole näin pitkäksi venynyt, ei edes sillon, kun lopetin pillerit... Keskenmeno oli kuitenkin spontaani ja kierto lähti omasta mielestäni ihan normaalisti käyntiin ja oviksenkin olin bongaavinani ihan normaaliin aikaan, nyt ois siis 16 dpo (jos se nyt silloin oli) ja kp 33/30... Huomenna työhaastattelu, oisin toivonu, että ois alkanu ennen sitä, ettei tässä tarttis ihmetellä... Kyllähän tuo testi nyt ois jo näyttänyt, jos siellä jotain ois??
Olipa taas omaa napaa!!! Pupuiluintoa Soffulle ja Tuollaaselle, ei muuta kuin onnea matkaan!!!
Kaisa4 kp 33/30, yk 9 vissii
Kaisa, eipä ne testit vaan aina näytä... Vanha virsi: nega voi olla väärässä, plussa ei... Vielä olis mahiksia sinne plussa saada :P Mut uskon kyllä, ettei aina jaksa ylläpitää sitä toivoa. Jos sitten vaikka pettyisi vähemmän jos se täti vaikka tuleekin... No, jäämme kaikki seuraamaan!
Ja kiitoksia Kaisa! Taitaa taas petijumppa alkaa kun tuo poikakin jo nukkuu :P Niin ja joku tuolla kyseli, niin kyllä meillä mies on aika lailla perillä siitä, että milloin pitäis touhuilla. Mut se ei tunnu ottavan paineita. Paremminkin auttaa muakin olemaan stressaamatta turhia. JooPA :D
Mut täällä on kummiskin tällä erää parempi mieli :)
Tuollaanen75
Tätiä ei edelleenkään näy... Kummallista... Tänään piti taas tehdä yksi marketin testi (mieheltä salaa, se ei ymmärrä tämmöstä malttamattomuutta :)). En nyt oikein sitten tiedä siitä tuloksesta... Tein sen päivällä, kun olin ollu pissaamatta jotain 3-4 tuntia. Ja jos oikein tihrustamalla tihrustin, jotain siinä näkyi, muttei mitenkään niin selvästi, että voisin sanoa sen olevan haamu... Epäilen, että olisiko taas ollut joku viivan paikka...
Ei tässä siis taas auta muuta kuin odottaa, nyt yritän olla sinne maanantai aamuun asti testaamatta, jos sillon tekis aamupissasta, niin pitäis jo jotain näkyä, jos nuo edelliset haamujen haamut/silmän haritukset viivan toiveissa jotain merkitsee. Voihan se olla, että sitä viivaa toivoo niin paljon, että näkee jo omiaan:)
Tämmöstä tänne... Mitäs muualle??
Kaisa4 kp jo 35/30
tein itse myös marketin testillä ja aamuisesta..plussaa näytti aika haaleasti. ostin apteekista testin ja testasin varmuuden vuoksi (samoin tein ensimäisen kanssa), ja onneksi oli plussaa. ihanaa toinen tulee (ainakin luulen niin saan varmistuksen ultralla 6 viikon kuluttua kun ekan ultran aika).
jaksamisia kaikikille jotka vauvoja haluaa!
Ilmoittaudunpas toukohaaveilijoiden lisäksi myös tänne :) Meillä juuri aloitellaan toiveilua pikkukakkosesta. Oltiin miehen kanssa ajateltu, että toinen saa vielä hetken odottaa, eikä olla juuri aiheesta lähiaikoina puhuttu. Nyt sitten vaivihkaa otettiin asia esille, ja toisiltamme tietämättä ollaan molemmat podettu pientä kuumeilua... :) Ei tässä voi kun hymyillä.
Nyt toki vähän jännittää, kun pikkuykkösen kanssa tärppäsi vasta kun oltiin heitetty hanskat tiskiin parin km:n jälkeen... Raskaus itsessään meni käsittämättömän hyvin, mutta sitten jostakin syystä kiireinen prinsessa päätti syntyä maailmaan vkolla 34. Kaikki on mennyt hyvin, mutta moni asia mietityttää.
Nyt kuitenkin ei voi kun onnesta hyppiä :)
Plussatuulia kaikille!! :)
~Inferno
Näyttäis vähän siltä, että täti löysi sitten kuitenkin tiensä tänne. 6 päivää myöhässä, mutta kait se on ihan normaalia keskenmenon jälkeen. Tosi vähäisenä vielä, mutta eiköhän se siitä ylly, odottelin jotain ihan jättiryminää tuon viime kuun jälkeen. Onneksi ei nyt enempää sitten tarttenut piinailla...
Jos sitä pikku kakkosta en niin kovasti haluaisi, lopettaisin kyllä varmaan yrityksen. En tiedä, missä vaiheessa sitä pitäisi mennä tutkituttaa, että onko kaikki kunnossa? Pitääköhän se vuosi tulla täyteen, näin toistakin yrittäessä? Ensimmäinen kun tärppäsi heti, niin vähintäänkin sitä miettii, että missä vika... Noh, yritän ainakin ens kuun ottaa vähän rennommin, alkaa näyttää aika epätoivoiselta, että joskus saisin sen pienen käärön vielä syliin.
Tervetuloa uusille mukaan!!! Ja plussatuulia kaikille oikein paljon!! Toivottavasti täti ei nyt löytänyt kuin meille :)
Kaisa4 kp sit vissiin 1/30 (?) ja yk jo täysi kymppi
täällä yritetään toistamiseen nyt..:) saa katsoa sitten kuun vähän yli puolessa välissä että mitä ne testit sitten näyttää..tällä hetkellä ovis menossa..hih..kauhian ihana olo on silti vaikka viime kuussa täti tulikin käymään..noh..ehkä mä jaksan vielä intoilla kun ei oo vasta ollu ku yksi yrityskierto..kaikille paljon onnea yritykseen! ja hyvää syksyn alkua :) -susann
Tätiä odotellessa. Ei tullut vielä, tosin päivä on vielä nuori.
Nahkapusseihin on tullut ilmaa :O Ne on niin töröllä että mieskin oikein toljotti niitä eilen illalla..Huh että ovat pinkeenä ja kipeenä. Tämä on mulle uusi pms"oire". Rauhallisin mielin tätiä odottelen enhän saanut ovistikkuun eloa vaikka tietenkin pieni ajatuksen siemen kytee että jos se oviskin olisi ollut myöhässä ja.....*viheltelee*
Rätti on valmiina jos se tätsy nyt saapuu(saapuhan se varmasti saapuu, millähän mä saan sen esiin houkuteltua?).
Pahuksen täti siellä teilläkin päin liikkuu, Kaisa! Jotenkin ei tajua miks se aina vaan tulee... Toiset sanoo, että kannattaa lähteä aika aikasinkin tutkituttaan. Mut tiedä häntä. Joskus se vaan ottaa aikaa ja kun teilläkin kuitenkin on jo yhteinen lapsi. Mulle neuvottiin kierukkaa poistattaessa, että korkeintaan 6kk koska mulla on ennen ekaa ollut endometrioosi. Jotta se ei siis pääsisi pahaksi. Mut en kyl muutenkaan kauaa malttaisi... Miehellä ei ole lapsia ennestään, että sikäli uusi tilanne. Mut toivotaan, että nyt olisi kyytiläinen tuolla jo :) Muuten lähtee tädin tullessa soitto jonnekin tutkimusihmiselle.
Tänttähäärällä saattaisi jopa olla aihetta vihellellä... Mulla rinnat oli räjähtää sillon heti kierukan poiston jälkeen. Mut eiköhän tuo ole aika hyvä oire :P Pakkaa vaan rätit oottelemaan jonnekin piiiiitkän ajan päähän :P Niin mäkin aattelin! Yhtään tätiä en aio enää tavata. Miestäkin voisi välillä taas tavata vähän harvemmin...
Ja onnea plussasta!
Ja plussatuulia ja silleen meille kaikille! Laitetaas naiset oikein rytisemään!
Tuollaanen75, kp20/29-32
Persikka että pännii, tää saitti tökkii nyt pahasti
Kiitos siis tuollaaselle
Yksi kuumeilija lisää ilmoittautuu. Kuume on järjettömän korkealla ja osaan todellakin jakaa tuskanne. Odottavan aika on niin pitkä.
Meillä yksi 1v.3kk lapsi ja pienellä ikäeroilla toivoimme toista. Ehkäisyä ei ole käytetty missään vaiheessa ekan syntymän jälkeen, mutta imetin aika pitkään. Plussasin iloksemme toukokuussa mutta heinäkuussa ekassa ultrassa tuli ilmi keskeytynyt keskenmeno (rv 6+6 mennyt kesken, tiedon sain rv.11). Siitä sitten lääkeellinen tyhjennys, vuoto, kuukautiset jne. ja olemme tässä päivässä. Tuskallisen pitkään mennyt tuon km:n tiimoilta ja turhauttavan kauan meni ylipäätään sen havaitsemiseen! En osaa sanoa montako kiertoa olemme yrittäneet mutta saisi tulla jo!
Nyt oletan tunnistaneeni oviksen viime su-ma tienoolle ja pedissä on pyöritty joten jään odottelemaan pelonsekaisin tuntein.
KesäEemeli 19/30-32(?)
Hellurei ja hellät tunteet.
Täällähän piinaillaan! Tsempit kaikille että osaavat väistää mokoman punasen paholaisen hyökkäyksen.
Itsellä tikutin elämäni ekan tikkukierroksen,CB digitesterillä ja negaa pukkas kaikkina päivinä.tulos siis lohduttomasti ovuloimaton kierros..no aikanai sitä märehdittyäni kokosin itseni ja jään odottamaan punasen paholaisen hyökkäystä ensi viikolle todella levollisin mielin. Kas postiivista on se, ettei tartte piinailla kun ei ole ovistakaan saatu näkyviin! Joten mä voin ottaa punasen paholaisen tänne, lähettäkää se mun luokse ihan luvalla :)
++++++++ puhuria kaikille piinailijoille ja pahoitteluni tädin kohdanneille. Ensi viikolla se tulee meille, ei muualle!