Millaiset ihmiset käyttävät niitä lohenpunaisia pitkälahkeisia alushousuja
joita alusvaateosastoilla myydään?? mummotko?
Kommentit (6)
voi olla erittäin mukavat talvella sukkisten päällä, kun vahtii lapsia, jotka rymyää lumileikeissä. Ja sään mukaan ehkä vielä villahousut päälle, ja tietty toppahousut.
ehkä minunkin pitää ostaa omat lohenpunaiseni...
ap
voi olla erittäin mukavat talvella sukkisten päällä, kun vahtii lapsia, jotka rymyää lumileikeissä. Ja sään mukaan ehkä vielä villahousut päälle, ja tietty toppahousut.
ehkä minunkin pitää ostaa omat lohenpunaiseni...
ap
Vai mitä te puette jalkoihinne, kun mittari menee esim. 10 pakkasasteen alapuolelle? Kiinnostaa tietää, itse en todellakaan tarkene ilman välihousuja.
Niin, ei tosiaan mullakaan ole lohenpunaisia, mutta minusta väri on aika hailee siinä vaiheessa kun puhutaan välihousuista ja pakkasta vastaan suojautumisesta.
Vai mitä te puette jalkoihinne, kun mittari menee esim. 10 pakkasasteen alapuolelle? Kiinnostaa tietää, itse en todellakaan tarkene ilman välihousuja. Niin, ei tosiaan mullakaan ole lohenpunaisia, mutta minusta väri on aika hailee siinä vaiheessa kun puhutaan välihousuista ja pakkasta vastaan suojautumisesta.
mutta en mä tosiaankaan ulkoile yli 10 asteen pakkasella, jos ei ole äärimmäinen pakko.