Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne rahan haaskausta

Vierailija
01.08.2009 |

maksaa kuntosalijäsenyydestä 56 euroa kuussa jos sitä käyttää vain keskimäärin 1,5 krt viikossa?? Katsoin juuri pitkän ajan tilastoa 1,5 vuoden ajalta ja tämä on saldo.. käyn paljon lenkillä, salilla ja pumpissa lähinnä lenkkeilyä tukevan lihaskunnon hankkimiseksi mut aika kallistahan se on tällä pelillä.. toisaalta firman liikuntasetelit kattavat 4-5 kk vuodesta..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laske paljonko sulle tulee yhden käyntikerran hinnaksi ja vertaa sitä sitten vaikka kertalipun hintaan tai vaikka uimahallilipun hintaan.

Itse luovuin kuntosalikortista kun käyntikerran hinnaksi tuli 27 euroa, ei siis todellakaan kannattanut enää.

Vierailija
2/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mietin vaan, että tuleeko käytyä vähemmän jos on 10 kerran kortti tai käy kertamaksulla.. ihmisen mieli toimii niin hassusti että jotenkin tulee kuitenkin piiskattua itseään salille kun tietää että se raha menee tililtä jok tap joka kuukausi.. Ja ehdottomasti haluan kuntoilla; jos en ole jäsenenä missään, pelkään että jää pelkän lenkkeilyn varaan mun urheilut ja tarvitsen tota salia etten kuihdu ihan ripakintuksi.. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi kuntosali, jonne voit ostaa 10 kerran kortin.

Vierailija
4/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdeksän euroa on melko kohtuullinen hinta käyntikerraksi. Jos sulla on siihen varaa ja sali on kiva, niin go for it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan