Eroperheistä vielä: Onko mielestänne ok, että ex-mieheni
hoidattaa lapsensa "hoitoviikonloppuinaan" lähes aina äidillään? Joka ikinen viikonloppu lapset ovat ex-anopillani suurimman osan ajasta, joskus liki koko viikonlopun. Ex-anoppi hoitaa heidät, iskä käy välillä katsomassa heitä.... Myös esim. synttärit yms järjestetään lasten isän puolelta niin, että ex-anoppi ne järkkää (meillä minun luona on omat synttärimme).
Ex ollut aina laiska hoitamaan lapsia ja ei oikein osaa olla heidän kanssa. Kun oltiin vielä yhdessä (ennen kuin ex petti minua) niin yritin tietoisesti lähentää exän ja lasten välejä ja silloin heillä olikin sujuvammat välit. Nyt tuntuu että ex kyselee lasten kuulumisetkin ex-anopilta :(
Kommentit (25)
Mutta ei se kyllä koskaan ole lapsen etu että joutuu elämään kahden kodin juuretonta reissuelämää tavatakseen iskän vaihtuvia naisystävälapsenvahteja. Jos tapaamisissa ei tavata sitä ihmistä jonka suhteen ylläpitämiseksi tapaamisoikeus on niin olisi parempi saada olla kotona vain.
nämä eksät yrittää määräillä, ketä ja koska lapset näkevät isällään. Tietysti oletuksena lapsia ei laiminlyödä yms., mutta jos nämä tavatut ihmiset ovat ok ja vaikka ne naisystävät hoitaisivat kaikki viikonloput naisia, niin ei kuulu pätkääkään äidille. Mä en ymmärrä, miten teille tulee edes mieleen mestaroida tuollaisia asioita isän luona ja kehtaatte edes suunne avata. Ja vielä enemmän ihmetyttää, millaisia tossukoita ne ex-miehet on, kun kuuntelee tuollaista natkutusta. Taas kiitän, että miehen eksä, miinuksistaan huolimatta, on sentään järki-ihminen. Kun lapsi hoidetaan meillä hyvin, saa ruokaa ja unta ajoissa, niin eksä ei sano sanan sanaa koskaan. Ei eksä kysele mieheltä, kuka lasta on hoitanut ja määräile, ketä lapsi saa tavata. Mies on lapsen isä ja kyllä kai nyt lapsen isään ja hänen harkintakykyynsä pitää luottaa.
toisten elämään. Niin se vain on.
Vaan hyvänä puolena todettakoon, että lapset saavat tutustua isovanhempiin. Voi olla mittaamattoman arvokas kokemus jos eivät nyt ole ihan huithapeleita.
nämä eksät yrittää määräillä, ketä ja koska lapset näkevät isällään. Tietysti oletuksena lapsia ei laiminlyödä yms., mutta jos nämä tavatut ihmiset ovat ok ja vaikka ne naisystävät hoitaisivat kaikki viikonloput naisia, niin ei kuulu pätkääkään äidille. Mä en ymmärrä, miten teille tulee edes mieleen mestaroida tuollaisia asioita isän luona ja kehtaatte edes suunne avata. Ja vielä enemmän ihmetyttää, millaisia tossukoita ne ex-miehet on, kun kuuntelee tuollaista natkutusta.
Taas kiitän, että miehen eksä, miinuksistaan huolimatta, on sentään järki-ihminen. Kun lapsi hoidetaan meillä hyvin, saa ruokaa ja unta ajoissa, niin eksä ei sano sanan sanaa koskaan. Ei eksä kysele mieheltä, kuka lasta on hoitanut ja määräile, ketä lapsi saa tavata. Mies on lapsen isä ja kyllä kai nyt lapsen isään ja hänen harkintakykyynsä pitää luottaa.
eron syitäkin.