Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ei halua lapsia

Vierailija
01.08.2009 |

Mitä mieltä olette naisesta joka ei halua lapsia koskaan? Tarkoitan siis aikuista naista, en mitään parikymppistä biletypyä joka sanoo inhoavansa lapsia. Työkaverini on 30+ pitkäaikaisessa avoliitossa ja heillä ei ole lapsia, asiasta ei ole se kummemmin ollut puhetta kunnes kertoi viime viikolla menevänsä syksyllä sterilisaatioon koska ei halua koskaan lapsia, kertoi ettei edes pidä lapsista eikä siis koskaan niitä halua.

Jokainen elää toki elämänsä omalla tyylillään mutta jotenkin itselle on käsittämätön ajatus ettei elämään kuuluisi lapsia, itse olen tiennyt aina että lapsia haluan ja onneksi niitä sainkin, kaksi poikaa ja yksi tytär ovat ilonamme.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on erilaisia, en pidä lapsista missään muodossa. Se ei tee minusta hirviötä. Jos olisin mies, olisin sankari, koska en pidä lapsista. Mutta koska olen nainen, olen hirviö... Elämässä on niin paljon kaikkea ihanaa, johon ei lapset mahdu!!

Vierailija
62/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 30 vuotta sitten lapsettomat naiset olivat friikkejä, joko lesboja tai muuten outoja. Nykyisin onnellisin nainen on lapseton. Lapseton on fiksu. Lapseton on tajunnut asiat ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti numero 29!

Upeasti sanottu! Olen kanssasi samaa mieltä. Nainen ei ole vauva kone ja on mielestäni myös jotenkin todella outoa ja melkein sairasta että joku voi näin ajatella. Naisia on niin erilaisia, ja on ihanaa että osaat sanoa sen ääneen! Arvostan sitä että uskallat ottaa kantaa asiaan joka juuri naisten keskuudessa mielletään hirviömäisyydeksi. 12 kommentin kirjoittaja on ilmeisesti jotenkin päästään vinksalla, jos näin voi asiaan suhtautua. Olemme kaikki erilaisia ja halusi nainen lapsia tai ei, on hän upea nainen!!

Vierailija
64/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yhä usempi nainen on lapsia haluava, mutta vela eli vapaaehtoisesti lapseton esim. tämän planeetan takia.

Vierailija
65/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua lapsia. Olen päättänyt sen itse ja kenenkään en anna arvostella itseäni sen takia että haluan nauttia elämästäni. Osa näyttää luulevan, että nainen joka ei halua lapsia on "bilettävä ja säälittävä, aikuistumista pelkäävä nainen". Olen itse asianaja nainen ja haaveeni on edetä urallani pitkälle ilman mitään hidasteita. Mieheni on samaa mieltä kanssani. Ihanaa että on myös muita naisia, jotka uskaltavat kertoa omista tuntemuksistaan! Me naiset jotka emme halua lapsia, olemme ihan yhtä hyviä ja ihania ihmisiä kuten te joille on itsestäänselvää perustaa perhe. Meidän naisten pitäisi pitää yhtä ilman tällaisia haukkuja toisistamme halusimme eri asioita tai emme! Toivon todella teille kaikille hyvää ja ihanaa elämää! Pidetään yhtä niiltä naisilta jotka kutsuvat meitä jotenkin säälittäviksi tapauksiksi!

Vierailija
66/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkanut ensimmäinen oikeudenkäynti vanhempia vastaan siitä että tekivät lapsen, siis tämän lapsen nostama. Perusteluina mm. se että ihmiselämä on pääsääntöisesti jollakin tapaa ahdistavaa ja eksistentiaaliset kriisitkin vaivaavat vähän väliä. https://www.bbc.com/news/world-asia-india-47154287

Vierailija
67/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua lapsia. Olen päättänyt sen itse ja kenenkään en anna arvostella itseäni sen takia että haluan nauttia elämästäni. Osa näyttää luulevan, että nainen joka ei halua lapsia on "bilettävä ja säälittävä, aikuistumista pelkäävä nainen". Olen itse asianaja nainen ja haaveeni on edetä urallani pitkälle ilman mitään hidasteita. Mieheni on samaa mieltä kanssani. Ihanaa että on myös muita naisia, jotka uskaltavat kertoa omista tuntemuksistaan! Me naiset jotka emme halua lapsia, olemme ihan yhtä hyviä ja ihania ihmisiä kuten te joille on itsestäänselvää perustaa perhe. Meidän naisten pitäisi pitää yhtä ilman tällaisia haukkuja toisistamme halusimme eri asioita tai emme! Toivon todella teille kaikille hyvää ja ihanaa elämää! Pidetään yhtä niiltä naisilta jotka kutsuvat meitä jotenkin säälittäviksi tapauksiksi!

Aikuistumisen pelkäämiseen viittaa ei viittaa lapsettomuus vaan se, että poistatat täysin asiallisia kommentteja. Hyvin "juristimaista"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme