Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hinnoitteluapua kirpparille (ekaa kertaa pöytä varattuna)

Vierailija
01.08.2009 |

Paljonko hintaa tällaisille vaatteille?

A: Sisävaatetta eli collareita, trikoopaitaa, trikoohousuja, farkkuja, hameita, liivimekkoja. Koot 110-116. 1-2 tytöllä olleita. Ehjiä, siistejä. Osa lähes uudenveroisia, osa paljonkin käytettyjä (mutta siis ehjiä ja puhtaita). Merkkeinä lähinnä Tutta, Lindex, H&M, Du&Jag, Ciraf

B: Ulkovaatteet eli Remun välikausihaalari, yhdellä tytöllä paljon käytetty. Polvista huomaa, että on käytetty, mutta ehjä on, ei läheskään puhki. LAssietecin toppapuku, kahdella pidetty ns. toisena pukuna, tosi siisti. Lassietecin vk-haalari, yhdellä pidetty, polvessa likaa joka ei lähde, muuten hyväkuntoinen.

C: Sisävaatteet, joissa on esim. pieni tahra tai joita on paljon käytetty. OStaako niitä kukaan esim. 10 sentillä vai laitanko suosiolla kokonaan pois? Miten (siistit) pikkarit, sukat jne, ostaako niitä kukaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä t-paidat ja trikoopaidat, trikoohousut 1-2e, mutta jos kallista merkkiä, menee hyvin 3e:llakin. Villatakit ym kalliimmat, paksummat vaatteet 2,50-3,50e. Samoin farkut, sammarit ym. Ulkovaatteista olen pyytänyt n. 6e jos on vähän huonomman näköinen (mitään ihan järkkyä en edes myy!), 8e jos on tosi hyvännäköinen ja muodikas väritys. Aina on mennyt. Kengät n. 1-4e riippuen kunnosta - käytännössä kengistä ei kannata paljon pyytää, koska niitä ostetaan melko vähän (moni ei osta lainkaan käytettyjä kenkiä). Joka kerta olen kuitenkin saanut kaikki menemään kun hinta on kohdallaan.

Tahraiset vaatteet jää helposti pöytään, samoin ihan totaalisesti pesussa kuluneet. Itse olen koittanut myydä sillä 0,10e:lla, mutta ei maksa vaivaa - aniharva on mennyt silläkään! Paitsi jos tahra on ollut esim. hiassa, on mennyt ihan normaalihinnalla, esim. 1e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla