Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löytyisipä jostakin haluton mies : )

Vierailija
01.08.2009 |

Itse olen suhteen alun huuman jälkeen aika haluton nainen. Seksiä haluan aidosti ja spontaanisti ehkä kerran kuussa ("juoksuaikana"). Rakastumisen lisäksi vain raskauden aikana olen ollut todella villi ja helposti kiihottuva vaikka joka päiväkin. Imetyksen aikana en taas ole kaivannut seksiä spontaanisti lainkaan. Edes erotiikka vaikkapa leffojen muodossa ei oikein saa mitään heräämään. Uskon tämän olevan hormonaalista ainakin osin. Tällainen vain olen.

Luonnollisesti haluaisin elää parisuhteessa. Suhteeni tuppaavat kuitenkin päättymään haluttomuuteeni.Voisin harrastaa seksiä useamminkin kuin tuon kerran kuussa, mutta haluan antaa mieluiten vain jos saan seksistä itsekin jotakin. Minut on mahdollista sytyttää, mutta se vaatii sitten mieheltä sitä kuulua esileikkiä ja harva sitä osaa ja on halukas oppimaan. Suhteeni ovat jotenkuten toimineet miehen kannalta, kun olen noudattanut kerta viikossa-velvollisuutta, mutta itseäni harmittaa se, että velvollisuusseksi kuihduttaa omia halujani niin, että seksistä alkaa hiipua hauskuus kokonaan.

Monella miehellä on tiukassa uskomus "aviovelvollisuudesta" (vaikkei edes kihloissa oltaisi...) eli kumppanin tehtävä on antaa. Ompa tosi kiihottavaa...

Miestenkin haluttomuudesta nykyisin puhutaan...ihan kaikki miehetkään eivät kai siis pidä seksiä ihan ykkösjuttuna? Vaan mistä löytäisin sellaisen??? Voisin olla ihan täysin onnellinen vaikka täysin kyvyttömän ja haluttoman miehen kanssa, kunhan suhteessa olisi HELLÄÄ RAKKAUTTA :) Vaikka itsellä haluja jonkin verran onkin, olen varma, että pystyisin kyllä huolehtimaan itse itsestäni ;D eikä se olisi miehen velvollisuus. Mukava lisä kyllä, mikäli joskus onnistuisi :D

Olen suurien tunteiden ihminen ja kova pussaamaan ja halaamaan + olemaan sylikkäin. Rakastan syvästi ja nautin parisuhteessa elämisestä suuresti. En vain ole seksi-ihmisiä. Siihenkö kaikki kaatuu vai löydänkö onnen 7-kymppisenä kun kaikki kumppanitarjokkaat ovat jo onnellisesti impotentteja :)?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...me naiset ollaan tunne"elukoita" ja miehet tarvii sen "suoriutumisen". Ja jos tunne"elukka" selviytyy kerta/kk intiimihetkellä, suorittajamiehen tarvii "tyhjentää kassit" paljon useammin.

Itse -naimisissa olevana naisena- olen hyväksynyt tän tosiasian.

Olin/olen seksuaalisesti aktiivinen nainen. Erittäin. Kunnes se alkoi olla same old same old. Ei sillä ettenkö siitä nauttisi, mutten saa enää ehkä samoja kiksejä: intohimo laantunut suhteen edetessä!

"Hyväksyn" mieheni "pikapanot"=kassien tyhjennykset. Pikapanot on ihan jees. Ja vaikkei just sillä hetkellä olisikaan, minuun saa sen mieheni suorittaa joka tapauksessa.

Eihän se multa ole pois...eihän..?

Me on miehen kanssa keskusteltu asiasta, ja on kertonut arvostavansa "mahdollisuutta" tulla minuun, vaikken sitä itse juuri sillä hetkellä haluaisi.

Hyvä kuulla.

Pääasia kai toimivassa parisuhteessa on se, että homma toimii molempiin suuntiin. Tyyliin: minä annan sen mitä sinä tarvitset ja sinä annat sen mitä minä tarvitsen.

Eli. Hyvä ap, uskalla kertoa miehellesi mitä haluat. Kerro myös se, että "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" eli ole valmis hemmottelemaan miestäsi. Ja tee tämä tiettäväksi.

Lämpöä, läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
2/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman miehen kanssa ja kyllä vieläkin himottaa ja ehkäpä vielä enemmän. Imetysaikana tosin ei juurikaan, mutta silloinkin tietenkin annoin jos mies halusi ja annoin paljon suuseksiä, ihan vaan siksi kun en jaksanut itse kiihottua.

Tollanen halailu-pussailu ei oikeen kiinnosta jos se ei johda mihinkään. Enkä oikeen perusta keskusteluista ja varsinkaan tunteista puhumisesta. Rakastelu on mulle tapa näyttää tunteitani puolisolleni.

Hormooneihinkin saa vipinää vitamiineilla ja kunnon kohotuksella sekä masturboinnilla. Mä ainakin ajattelen lähestulkoon aina seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähemmäs nelikymppinen ja pitkät suhteet takana. Kyllä sitä on kaikkea yritetty ja kaikenlaiseen taivuttu, mutta nyt on aika etsiä suhdetta jollaisessa saa olla oma itsensä. Kyllä mä voin tyytyä yksinoloonkin ja tarvittaessa vaikka satunnaisiin kumppaneihin. Kiinnostaisi vain tietää onko niitä haluttomia miehiä vai ei?

Kumma että kovasti yritetään taas sitä osapuolta muuttaa jota ei niin jaksa seksi huvittaa - ja vieläpä naisten taholta. En todellakaan jaksa olla joku pumpattava barbara tai suihinottaja ihan vain kiltteyttäni. En usko, että mieskään sellaisesta sääliseksistä kamalasti nauttii. Kyllä jokainen on vastuussa omasta seksuaalisesta tyydytyksestään ja kassien tyhjennys on kassien tyhjennys - sen voi suorittaa ihan omin käsin. Ei se ole joku kumppanin velvollisuus. En mäkään velvoita mun kumppaniani vaikkapa hieromaan kipeää niskaani.

Mä en siis lähde mihinkään velvollisuusseksiin enää. Laatu korvatkoon määrän. Mielummin vaikka yksi hyvä kerran viidessä vuodessa kuin 52 jyystöä vuodessa! Olen sitten vaikka hautaan saakka yksin. Mun hormooneissani ei ole mitään vikaa. Seksihaluni tulevat ja menevät normaalin kuukautiskierron mukaan kuten naarailla tässä maailmassa pääsääntöisesti. Täysin luonnollisesti.

Vierailija
4/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset syövät herkullisempaa ruokaa kuin olisi tarpeen, siis selviytyäkseen hengissä ja terveenä.

Toiset lepäävät enemmän kuin olisi välttämätöntä.

Toiset ovat seksin kulinaristeja, nautiskelevat siitä enemmän kuin olisi tarpeen suvunjatkamiseksi.

Voi olla vaikeaa löytää seksihaluton mies kumppaniksi. Itse miehenä ottaisin mielummin miespuolisen kaverin, joka on kiinnostunut tekniikasta ja kaikesta muusta kiinnostavasta, mutta en missään nimessä naista! Voi hyvät hyssykät sentään! Ei ole parisuhdetta ilman erotiikkaa. Ei vain ole.

Vierailija
5/13 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että tuolla asennoitumisella et ole saanut miestä haluttomaksi. Kaikki eväät kyllä olisi.

Kyllä niitä haluttomia miehiäkin on. Ja pitkissä suhteissa niitä tulee koko ajan lisää. Nykyisin kun mikään ei riitä; miehen pitää olla yhtä aikaa kaikkea mitä nainen toivoo ja mitä se ei toivo, ja työpaineet puristaa palleista testosteronin jämätkin.

"Kyllä jokainen on vastuussa omasta seksuaalisesta tyydytyksestään" - olisin vahvasti eri mieltä, kyllä parisuhteessa ollaan vastuussa paitsi omasta, myös kumppanin hyvinvoinnista. Jos joku itselle tärkeä osa-alue jää huomiotta, tai siitä tulee vain moitetta, ei se hyvinvointia ainakaan lisää. Mitä jos miehesi suhtautuisi halipusu yrityksiisi kielteisesti? Eihän sillä ole mitään velvoitetta niihin osallistua.

"kassien tyhjennys on kassien tyhjennys - sen voi suorittaa ihan omin käsin. Ei se ole joku kumppanin velvollisuus." Ei tietenkään ole velvollisuus. Mutta tuntuu paremmalta.

"En mäkään velvoita mun kumppaniani vaikkapa hieromaan kipeää niskaani." Etkö edes toivo? Itse hieron kyllä, jos toinen toivoo, ja itse vain jaksan - vaikkei juuri sillä hetkellä hirveästi kiinnostaisi.

Koska se tuntuu siitä toisesta hyvältä.

Tässä varmaan isoin ero maailmojemme välillä?

Vierailija
6/13 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut, että loukkaat miestäsi olemalla kylmä ?

Suottaapi olla, että löydät itsesi yksin kadulta, aika piankin.

Sitten alkaa täällä narina, että miehet ovat seksinhimoisia eläimiä. So ?

Vierailija
7/13 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielstäni. Mieluiten seksiä kolmesti päivässä, kiitos:)

Vierailija
8/13 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä yleensä on tarve tyhjentää pallit aika-ajoin. Itsellä ainakin on. Itse olen erittäin levoton ja tunnen myös aggreessiivisuutta, jos en sitä saa tehdä. Se on varmaan sitä luonnollista miehen hormoonikiertoa niin kuin naisellakin on hormooni kierto.

Mä kuitenkin väitän että "pallien tyhjennys" ei ole vähemmän arvokkaampaa kuin tämä "hellä rakkaus". Se että miehellä on enemmän fyysinen tarve niin ei tee siitä vähemmän arvokkaampaa.

Jos et halua seksiä miehen kanssa niin mihin sä miestä tarviit. Hommaat koiran. Eihän nainen miestä nykyään tarvii välttämättä mikä on ihan hyvä asia.

Vierailija
9/13 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sun haluissa ja hormoneissa on mitään vikaa, sinulla on takana epäonnistunut ihmissuhde. Seksi on yksi hellyyden ja läheisyyden muoto, joten jos pidät hellyydestä ja läheisyydestä mutta et seksistä on yhtälössä mielestäni jotakin vialla.

Veikkaanpa että olet saanut seksin saralla niin pahoja haavoja että itsesuojeluvaistot ovat leikanneet sen alueen lähestulkoon pois.

Kannattaisi varmaan aluksi pitää kunnon seksitauko ja lähteä sitten rakentelemaan sitä seksuaalisuutta kokonaan uudestaan seksiterapeutin kanssa ihan nollasta puhtaalta pöydältä.

Vierailija
10/13 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit sen, jos meillä ei olisi noita pieniä lapsia. Ihana isä hän on ja rakastan kyllä miestäni, mutta tää seksittömyys vituttaa!!

Vierailija
11/13 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun joku sanoo mielipiteen uskomuksen pohjalta, suhtaudu siihen myös samoin!

Oma puoliso nimittäin kärsii hormonaalisesta haluttomuudesta. Sen tosin sitten tunnistaa muistakin oireista.

Seksi on sublimoitunutta hellyyttä ja läheisyyttä. Normaalin hormonitoiminnan omaava haluaa sitä jossain muodossa. AP:kin kerran kuussa.

Se onnistunut ihmissuhdekkin kun on vain toimivaa hormonitoimintaa. Täälläkin on kirjoituksissa nähty, että vaihtamalla paranee, mutta hetkeksi ja sitten taas hiipuu kun arki iskee.

Ihme sekopäitä nykynaiset kun ei normaalia "suhdannekuoppaa" ymmärrä, vaan se koetaan suhteen loppuna.

En usko että sun haluissa ja hormoneissa on mitään vikaa, sinulla on takana epäonnistunut ihmissuhde. Seksi on yksi hellyyden ja läheisyyden muoto, joten jos pidät hellyydestä ja läheisyydestä mutta et seksistä on yhtälössä mielestäni jotakin vialla.

Veikkaanpa että olet saanut seksin saralla niin pahoja haavoja että itsesuojeluvaistot ovat leikanneet sen alueen lähestulkoon pois.

Kannattaisi varmaan aluksi pitää kunnon seksitauko ja lähteä sitten rakentelemaan sitä seksuaalisuutta kokonaan uudestaan seksiterapeutin kanssa ihan nollasta puhtaalta pöydältä.

Vierailija
12/13 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on kaikinpuolin kunnollinen mutta ei ole seksi-miehiä. Kerran kuussa on maksimimäärä seksiä, monesti venyy viiteen viikkoon. Tämä mies ei ole vapaa kuitenkaan- ainakaan vielä. Ilmoittelen jos vapautuu.

Vierailija
13/13 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. kunnollinen, tunnollinen,työssäkäyvä, katseenkestävä, parisuhteessa (ei naimisissa, ei lapsia) elävä haluton mies. "Harrastamme" seksiä parisuhteessa 1-3 krt vuodessa. Muuten puran kassit itse sillon kun tarvista on. Ja hyvin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi