Kysy 19v gootilta
Kommentit (150)
Mikä on goottiarkkitehtuurin suurin saavutus mielestäsi?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:07"]Mikä on goottiarkkitehtuurin suurin saavutus mielestäsi?
[/quote]
Rakennukset ei oikeestaan kiinnosta, mutta kokonaisuudessaan kaikki.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:06"]Ootko koskaa kuullu et oisit pelottaa tms?
[/quote]
No joskus kuulee. Ei kovin useasti.
ap
Syötkä lihaa? Juotko punaviiniä?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:20"]Syötkä lihaa? Juotko punaviiniä?
[/quote]
Vegaani olen ollut 5 vuotta. Harvemmin juon viiniä, mutta muuta kyllä juon.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:18"]Lemmikkejä?
[/quote]
Musta kissa on.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:56"]Mikä suuntaus? Itse olen romanttinen gootti. Kyberjutut ei iske, mutta viktoriaaninen ja sametti kyllä. T. 15v gootti
[/quote]
Deathrock.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:54"]Sisters of Mercy?
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:05"]Gootti tarkoittaa 99% tapauksista emoa. Luultavasti säkin olet sellainen, ihan ikä huomioiden.
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:18"]Lemmikkejä? [/quote] Musta kissa on. ap
[/quote]
Voisitko kuvitella että sinulla olisi harmaa tai valkoinen kissa?
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:57"]Täälläkin yksi 25 v. gootti ;) ei muuta kun hyvät jatkot :) mistä päin oot?
[/quote]
Hyvä bändi, joskus kuuntelen.
Emo ja gootti eivät ole sama asia.
No vois olla, kunhan samaa rotua. Musta vaa miellyttää eniten.
Etelästä oon.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:40"]Miks oot gootti?
[/quote]
Musiikki, kirjallisuus,vaatteet ja muut miellyttää.
ap
Suositko S- vai K-ryhmää kun ostat goottiruokaa?
Googlasin ton deathrock tyylin. Aika pelottava tyyli ja noi hiukset. Eiks sun tukka oo pilalla???
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:01"]Suositko S- vai K-ryhmää kun ostat goottiruokaa?
[/quote]
Ostan milloin mistäkin, ei tuu käytyä kaupassa kuin pari kertaa viikossa.
Ap
Ovatko rokotukset kunnossa ja milloin olet viimeksi käynyt hammastarkastuksessa? Tätä kysyn siksi, kun nuoret kodeistaan irtaannuttuaan kokevat säästävänsä ja eivät kouluterveydenhuollon pakottamana pidä rokotuksista ja hampaittensa tarkistuksista huolta.
Oletko ajanut kulmakarvasi pois ja piirtänyt tilalle jotkut viirut/siittiöt/puoliympyrät/tms? Jos olet, niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:05"]Ovatko rokotukset kunnossa ja milloin olet viimeksi käynyt hammastarkastuksessa? Tätä kysyn siksi, kun nuoret kodeistaan irtaannuttuaan kokevat säästävänsä ja eivät kouluterveydenhuollon pakottamana pidä rokotuksista ja hampaittensa tarkistuksista huolta.
[/quote]
On kunnossa, ei terveydessä aleta säästämään. Aika vasta olen käynyt ja on hampaat kunnossa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:06"]Oletko ajanut kulmakarvasi pois ja piirtänyt tilalle jotkut viirut/siittiöt/puoliympyrät/tms? Jos olet, niin miksi?
[/quote]
Olen ajanut, mutta perus meikki ei sisällä yhtäkään mainitsemaasi kulmaa. Toki piirrän kulmat.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:08"]Mitä äitisi sanoo ulkonäöstäsi?
[/quote]
Aika järkyttynyt ollut jo pari vuotta. Ei tykkää lävistyksistä, meikistä tai vaatteista.
ap
Ootko koskaa kuullu et oisit pelottaa tms?