Kysy 19v gootilta
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:28"]Mihin muotivillitykseen ajattelit hurahtaa gootin jälkeen? [/quote] Gootti olen ollut 14v asti. Aluksi hieman hillitympi, nyt deathrock tyylinen. En usko hurahtavani mihinkään muuhun. ap
[/quote]
Et kai tosissas kuvittele että joku teini-iän villitys kestää loppu ikäsi?
[/quote]
Minulla on kestänyt noin 13-vuotiaasta asti. Täytin juuri 48. Minä oikeasti tykkään goottityylistä, siksi se varmaan onkin kestänyt pitkään ja tulee kestämään!
Mitä alaa opiskelet? Miten arvelet tyylisi vaikuttavan esim. työpaikan saamiseen?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:55"]Mitä alaa opiskelet? Miten arvelet tyylisi vaikuttavan esim. työpaikan saamiseen?
[/quote]
Alaa en paljasta, tyyliä voi hillitä työaikana.
ap
En löytänyt tissi tietoa eli kuppikoko? Ja ootko siis lesbo? Jos oot niin ootko se naisellinen vai miehellisempi?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:11"]En löytänyt tissi tietoa eli kuppikoko? Ja ootko siis lesbo? Jos oot niin ootko se naisellinen vai miehellisempi?
[/quote]
Naisellinen lesbo olen ja b kuppi.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:10"]Löytyykö lävistyksiä?
[/quote]
Pari huulikorua, kielikoru, septum ja niebuhr. Lisäksi vielä lantiossa on.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:10"]Löytyykö lävistyksiä?
[/quote]
Pari huulikorua, kielikoru, septum ja niebuhr. Lisäksi vielä lantiossa on.
ap
[/quote]
oho, aika paljon.
Itse olin yläasteikäisenä 2000-luvun alussa myös gootti. Lukion loppuvaiheessa se tyyli kuitenkin jäi. Syitä on monia, kuten muuttunut maku, mutta yksi oli se, että olin kyllästynyt olemaan aina "se gootti". Tuntui, että aivan lähipiiriä lukuunottamatta ihmiset näkivät minut kovin yksiulotteisena ja persoonaani määritti lähinnä vaate- ja musiikkimaku, kun taas muut olivat tunnettuja ajatuksistaan, teoistaan ja harrastuksistaan. Toisaalta samalla lailla pukeutuvat näkivät minut aina automaattisesti jonain hengenheimolaisenaan, vaikka mitään yhteistä ei näitä pinnallisempia makuasioita lukuunottamatta ollut. Muutin tyylini luonnollisemmaksi, koska halusin olla enemmän "tyhjä kangas"; halusin, että minua ei muisteta vaatteistani, vaan esim. taidoistani. Oletko itse kokenut vastaavaa ilmiötä? Oletko esim. kokenut, että sinua joskus pidetään vain ennalta-arvattavana stereotypiana? Onko goottiutesi saama huomio joskus ärsyttänyt?
Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:18"]Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[/quote]
Aamen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:17"]Itse olin yläasteikäisenä 2000-luvun alussa myös gootti. Lukion loppuvaiheessa se tyyli kuitenkin jäi. Syitä on monia, kuten muuttunut maku, mutta yksi oli se, että olin kyllästynyt olemaan aina "se gootti". Tuntui, että aivan lähipiiriä lukuunottamatta ihmiset näkivät minut kovin yksiulotteisena ja persoonaani määritti lähinnä vaate- ja musiikkimaku, kun taas muut olivat tunnettuja ajatuksistaan, teoistaan ja harrastuksistaan. Toisaalta samalla lailla pukeutuvat näkivät minut aina automaattisesti jonain hengenheimolaisenaan, vaikka mitään yhteistä ei näitä pinnallisempia makuasioita lukuunottamatta ollut. Muutin tyylini luonnollisemmaksi, koska halusin olla enemmän "tyhjä kangas"; halusin, että minua ei muisteta vaatteistani, vaan esim. taidoistani. Oletko itse kokenut vastaavaa ilmiötä? Oletko esim. kokenut, että sinua joskus pidetään vain ennalta-arvattavana stereotypiana? Onko goottiutesi saama huomio joskus ärsyttänyt?
[/quote]
Monesti oletetaan olevan masentunut tai synkkä kauttaaltaan. Harvemmin stereotypioihin sen enempää olen törmännyt. Huomio ei ärsytä ( vaikka en siitä pidä) mutta tiedostin jo nuorempana, että erikoisemmalla tyylillä saa positiivista mutta myös (ja usein enemmän) negatiivista huomiota. Tuijotukseen ja kuiskailuun olen jo tottunut.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:18"]Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[/quote]
Ja sitten? Ennemmin olen oma itseni ja menen helvettiin kun uskon satuihin. Turhaa edes miettiä tuollaisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:18"]Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[/quote]
Ja sitten? Ennemmin olen oma itseni ja menen helvettiin kun uskon satuihin. Turhaa edes miettiä tuollaisia.
ap
[/quote]
Aivan. Kannattaa elää hetkessä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:18"]Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[/quote]
ap
[/quote]
Tämä maailma on todistus jumalasta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:18"]Tiesitkö joutuvasi helvettiin? Lesbous on sairasta ja synti. Ota Jeesus syntiesi sovittajaksi ennen kun on myöhästä.
T. Kristitty
[/quote]
ap
[/quote]
Tämä maailma on todistus jumalasta.
[/quote]
Uskoo jos haluaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:28"]Tupakoitko?
[/quote]
En, nuorempana kokeilin.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:50"]Onko sulla pitkä tukka vai millanen?
[/quote]
Death hawk on. Jos en nosta pystyyn niin on pitkät. Mutta aina laitan pystyyn.
ap