Voi jestas tota miestä. Itkeäkkö vai nauraisko. ov
Esikoisella oli tänään kaverisynttärit ja sovittiin naapurin kanssa, että mieheni vie meidän tytön ja naapurin tytön juhliin ja kaverin isä hakee tytöt kotiin. Kysyin eilen mieheltä, että muistaako hän nyt varmasti sen osoitteen ja mies vastasi että joo, sehän oli se "Raitapolku 1223", johon minä, että no ei todellakaan edelleenkään ole vaan "Pihlajakuja 2", johon mies sitten tokaisi, Jahas.
Sitten tänään, ennen kuin lähdin neuvolaan, kysyin mieheltäni ihan leikilläni, että muistathan nyt sen osoitteen? Se oli se Pihlajakuja ja perheen postilaatikossa lukee "Mönttönen", tytöt kyllä osaavat neuvoa, jos eksytte.
Noh, arvatkaapa mitä mies teki? Just, kun olin menossa vastaanotolle, mies soittaa ja kysyy, että mikäs se osoite olikaan kultaseni? Eikös se ollutkaan Raitapolku??
Että näin. Mies on todella huono muistamaan tollasia juttuja, päivät se kyllä muistaa jne. Mutta osoitteet ja tollaset "ei-niin-tärkeät" jutut se kyllä unohtaa.
Sama juttu oli viime talvena, kun mies vei meidän kaksi nuorempaa lasta kaverin luokse leikkimään ja kolmikko pyöri kerrostalon pihalla, kun mies rassukka ei muistanut, että mikäs se numero olikaan.. Olivat sentäs oikeassa osoitteessa :D
Kommentit (3)
päivät harkinnan alla.
Tuo osoite oli kyllä kutsukortissa ja kutsukortti oli jääkaapin ovessa :D
Mutta, juu. Tuo tekstari voisi olla hyvä idea, täytyy kokeilla sitä ensi kerralla.
ap
mun mies on aivan samanlainen. se ei tahallaan unohda niitä. Oon jo tässä ajan kanssa oppinut että hänelle pitää tehdä selvällä suomenkielellä lappu ja soittaa vakkapa kauppaan vielä perään :))
ja navigaattori mukaan