Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä näistä kaupunginosista asuisit mielummin?

Vierailija
31.07.2009 |

jos pitää valita vain näistä?



-malmi

-käpylä

-Lassila

-Vesala

-Itäkeskus

-Kannelmäki

-suutarila

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan enemmän länteen

Vierailija
2/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassila. Ehkä?

Vierailija
4/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo asun täällä ja viihdyn hyvin. Nyt jo odotan kauhulla päivää jos pitää joskus täältä muutta pois. En kyllä keksi millään minne muualle haluaisin.

Vierailija
5/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Käpylä



2) Lassila



3) Kannelmäki



En pidä idästä enää, kun tunnelma on kuin Turkin lomalla ja haluan itse asua lähellä kaupunkia. Lassilassa on suhteellisen siistejäkin alueita, Kantsu on osittain rapaa eli siellä junaradan länsipuolelle ehdottomasti ei, mutta itäpuoli on vanhanaikaista ja siistiä. Käpylä on noista ihan omassa luokassaan, jos en nyt puhuta siitä 55:n päättärillä olevasta ghettokeskittymästä.



Pahimmat kaksi noista olisivat Malmi ja Vesala.

Vierailija
6/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut 1,5v malmilla ja nyt puoli vuotta vesalassa



sanoisin että malmilta oli aikanaan kiire päästä pois,mutta täältä paljon aikaisemmin:)



ja molemmissa siis rauhallisissa kaupungin asunnoissa,jossa ainoat möykkärit on nuo lapset pihalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on lapsia.

Vierailija
8/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en edes harkitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ja pk-seutu muutenkaan eivät ole ihmisten paikkoja. Liian kiireistä ja itseään täynnä olevia ihmisiä. Vajaa vuosi riitti minulle.

Vierailija
10/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalassa olenkin asunut 7 vuotta ja sitten muutettiin P-Helsinkiin. Jäi kova ikävä. Hyvät kulkuyhteydet ja kaunis alue. Kaikki palvelut ovat lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yhteydet.

Vierailija
12/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuisin kaikista mieluimmin Käpylässä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilmiselvä ykkönen noista

Vierailija
14/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täältä av:lta lukee omituisista ihmisistä, niin pitää sanoa, etteivät he todellakaan asu täällä päin.

Kiireistä kyllä täällä on. Mutta ihmiset eivät todellakaan ole itseään täynnä.

Helsinki ja pk-seutu muutenkaan eivät ole ihmisten paikkoja. Liian kiireistä ja itseään täynnä olevia ihmisiä. Vajaa vuosi riitti minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asun nytkin :) Mutta jos lottovoitto tms. iso raha osuisi kohdalle muuttaisimme jonnekin kantakaupunkiin.

Vierailija
16/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan näissä monen mielestä slummitaloissa Purpuripolulla. Vuokra on edullinen, asunto rempattu, naapurit OK. Enemmän Punavuoressa oli möykkää ja meteliä. Leikkipuistot on OK, koulu myös, yhteydet lostavat.

Vierailija
17/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskus on kai enimmäkseen vuokrataloja? onko niitä Käpylässä ollenkaan? Vesalassa taas on isoja kaupungin vuokrataloja, tavallisia kerrostaloja ja ainakin tosi kalliita rivi-ja omakotitaloja. Eikös se riipu ihan asumismuodosta ja paikasta? Voisin asua puu-Käpylässä tai vaikka Vesalassa omakotitalossa, mutta ei ole varaa kumpaakaan.

Vierailija
18/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika lailla kaikissa kaupunginosissa, paitsi jossain Eirassa tms.

Itäkeskus on kai enimmäkseen vuokrataloja? onko niitä Käpylässä ollenkaan? Vesalassa taas on isoja kaupungin vuokrataloja, tavallisia kerrostaloja ja ainakin tosi kalliita rivi-ja omakotitaloja. Eikös se riipu ihan asumismuodosta ja paikasta? Voisin asua puu-Käpylässä tai vaikka Vesalassa omakotitalossa, mutta ei ole varaa kumpaakaan.

Vierailija
19/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehätystä. Se ei ole mikään mini-Espoo, vaan ehdottomasti yksi Suomen miellyttävimmistä paikoista asua.

Vierailija
20/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyntä on kovinta ja kierto vähäisintä. Jos on mahdollisuus, ilman muuta ottaisin sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän