Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joilla ylipainoa - oletteko oikeasti sinut kroppanne kanssa?

Vierailija
31.07.2009 |

Jos näin, niin miten onnistutte siinä?

Itselleni on jäänyt raskaudesta (ja herkuttelusta :) vyötärölle hieman ylimääräistä. Harrastan liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja tiedän, että vähän preppaamalla saisin ylimääräiset pois.

Vyötärökilot häiritsevät mua ja huomaan ne päivittäin. Monesti ylipainoiset täälläkin kirjoittavat, että ovat ihan ok kroppansa kanssa. Onko oikeasti näin ja miten siinä onnistutte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksien jälkeen näin ainakin 18kiloa ylimääräistä ja ne häiritsevät.

Mutta eipä niistä auta valittaa vaan kantaa. Mutta nyt on laihdutus menossa että saa ne pois, että pystyn paremmin olemaan sinut itseni kanssa.

Vierailija
2/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylimääräistä n. 7kg ja kyllä se häiritsee - ei jatkuvasti eikä hirveästi mutta häiritsee nyt kuitenkin.

Mutta luulisin että jos ylipainoa on lähes koko elämän ollut vaikkapa 40-50kg niin sitä on jo niin sopeutunut asiaan ettei enää muista minkälaista oli laihempana. Kaikkeen tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten ulkonäkökeskeinen, mutta "omaan napaan" tuijottelen kyllä eli tiedostan oikeesti tuon (ei edes pahan) vyötärönseudun, hassua :)

Ja myönnän, katselen kaupungilla muiden äitien kroppia!

Vierailija
4/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä painoindeksi 25(eli juuri siinä ylipainon rajoilla). painan 75 ja olen 173cm pitkä. tällä hetkellä olen huomattavasti tyytyväisempi itseeni ja sinut oman itseni kanssa kuin silloin kun painoin 45-60kg.

painotavoitteena tällä hetkellä 62kg ja toivotaan että mieli pysyy näin hyvänä sitten kun sen joskus tavoitan.

Vierailija
5/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkaan, kun paino oli jopa alakanttiin. Kroppani on ollut mulle aina jotenkin ahdistava paikka, siis en ole mielestäni koskaan täyttänyt kauneusihanteita ja se on aina häirinnyt.

Vierailija
6/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painan 69kg /175cm. Tunne olevani plösö.

Vierailija
7/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 163cm ja painoa 63kg (välillä 64). Saattaa olla että olen vielä painoindeksin mukaan normaalipainossa mutta en todellakaan ole tyytyväinen itseeni, peili kertoo että ylipainoa on. Olen joskus painanut 72kg ja jostain kumman syystä silloin olin ihan tyytyväinen itseeni. Laihduin alle 60 kiloiseksi ja nyt siis tullut noin 7 kiloa lisää ja se todella tuntuu kropassa ja olossa.

Vierailija
8/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole sinut asian kanssa. Kyllä ne vyötärön läskit ärsyttää.

Vierailija
9/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin, niin miten onnistutte siinä?

Itselleni on jäänyt raskaudesta (ja herkuttelusta :) vyötärölle hieman ylimääräistä. Harrastan liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja tiedän, että vähän preppaamalla saisin ylimääräiset pois.

Vyötärökilot häiritsevät mua ja huomaan ne päivittäin. Monesti ylipainoiset täälläkin kirjoittavat, että ovat ihan ok kroppansa kanssa. Onko oikeasti näin ja miten siinä onnistutte?

ainoa mikä häiritsee on läskit reidet,mulla on vielä lyhyet jalat.Vähän myös takapuoli,kiitos miehen:( 166cm/91kg

Vierailija
10/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä. Paitsi että ne mun kilot ovat myös reisisssä. Ällöttäää - en todellakaan ole oma itseni löllöillessäni.

Mä aloitin tsempillä ystäväni kanssa. Punnitus kerran viikossa, tavoitepaino 5 kgn päässä. Muutamakin kilo ois jees. Mutta kun olen armoton herkkupeppu ja kotona ollessa on helppo popsia...

Vierailija
11/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laihana en valaana enkä nykyisenä pullukkana. En pidä mm. isoista rinnoistani tai reisistä jotka suht. isot alipainoisenakin.

Vierailija
12/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä. Paitsi että ne mun kilot ovat myös reisisssä. Ällöttäää - en todellakaan ole oma itseni löllöillessäni. Mä aloitin tsempillä ystäväni kanssa. Punnitus kerran viikossa, tavoitepaino 5 kgn päässä. Muutamakin kilo ois jees. Mutta kun olen armoton herkkupeppu ja kotona ollessa on helppo popsia...

Hienoa, että oot päässy lähemmäs tavoitetta! Juuri varasin jumppatunteja ens viikolla, jos sais itsestään irti kesäherkkujen sulatusta!

ap

Vierailija
13/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: bmi 45

Vierailija
14/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että kilot lähtevät kun tämän nykyinen matalalento helpottaa. Ehdin sitten kuntoilla ja keskittyä syömiseen (siis terveelliseen). Nykyisessä hässäkässä (lapset, työ, opiskelu) en vain jaksa tsempata ja ottaa stressiä kiloistani. Myöhemmin sitten lähtee :)

Vierailija
15/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: bmi 45

Tämä olikin hyvän mielen ketju :)

ap

Vierailija
16/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en aivan

Vierailija
17/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole sinut kroppani kanssa. Itseinho on suunnaton, ällöttää kun on niin selkärangaton, ettei pysty laihduttamaan. Ennen sanoin, että kyllähän jokainen laihtumaan pystyy, mutta ihannepainossa pysyminen on vaikeaa. Nykyään en saa edes laihdutettua :(

Vierailija
18/18 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän metsästää itsekuria jostain, että pääsisin eroon näistä raskaulöllöistäni. Ei tartteis kun sen -5kg ja lihasta lopuista löllöistä niin oisin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi