G:Kauneimmat ja harvinaisemmat etunimet
Ei tavisnimiä tänne. Kerro mikä on kaunein kuulemasi erikoinen etunimi.
Kommentit (45)
Kauniita harvinaisia:
Milna
Elea
Minda
Tianna
Milea
Amon
oli mun luokkakaveri. Terveisiä Sillalle! ;)
hänen veli oli Mitja
aika harvinaisia kumpikin
Ja on mielestäni kaunis nimi.Siksipä sen valitsin tyttärelleni :)
Ei sinulla satu olemaan kahta tyttöäsi vanhempaa poikaa? =)
Ja on mielestäni kaunis nimi.Siksipä sen valitsin tyttärelleni :)
Ei sinulla satu olemaan kahta tyttöäsi vanhempaa poikaa? =)
J-nimi, mutta harvinainen Suomessa... :)
Löysin Eemu, Ukri ja Amelie kirjasta nimen Jiko ja se kuullosti kivalta.. :)
Harmittaa ettei tullut tyttöjä eikä voinut sitä käyttää :/
törmäsin tyttöön nimeltä Hella.
Luulin oikeasti vitsiksi mutta oikea nimi oli. Ei mielstäni kaunis mutta ainakin erikoinen ja harvinainen. 51kpl suomessa
nimi on Miili. Ei mikään kovin yleinen.
Foneettisesti kaunis nimi, tulee Elainesta. Kuitenkin vääntyy väkisin lainata-verbin kanssa samaan tarkoitukseen. Jopa kirjastojen idioottitädit ovat keksineet, että Lainan nimipäivä olisi joku kirjastojen juhlapäivä. Huoh.
Toinen harvinainen on Peike.
on todellakin harvinainen. Kokonaiset yksi kastettu suomessa. Jännä nimi kylläkin.
Mitja ja Petja on musta kauniita harvinaisempia nimiä. Myös Ukri kuulostaa hyvältä.
ole koskaan yhteenkään Aino-Maijaan törmännyt. Eli aika harvinainen nimi.
Golda
Süsek
Resi
Hermekaks ekaa tyttöi, toiset poikii, kaikki mun lapsen pk-ryhmäs. Eikä ykskää oo ulkomaalaistaustainen, että kyllä suomalaisetki osaa nimetä viehkosti! Tykkään kovasti!!!!
Suomessa ei ole yhtään Süsek-nimistä, ja aika vanha on Herme päiväkotilaiseksi, Suomen ainoa Herme on nimittäin syntynyt 1920-1930-luvuilla!
Eli oikeastaan aika harvinainen kuitenkin (vaikka ei huippuharvinainen). Yksi opettajani oli Aino-Maija, ja siksi nimi on minulle ihan tutun kuuloinen. Niin että luulin yleisemmäksi :)
t: 38
nimiksi tulisi Myötelö ja Maitelo. Unisex -nimiä muuten.
ihanan ponteva nimi!!!