Mies valehtelee. Miksi?
Outo juttu. Pyysi minua soittamaan kännyynsä, koska ei löytänyt sitä. Soitin... mitään ei kuulunut. Uudestaan... sama juttu. Sitten sai selvästi ahaa-elämyksen, meni kylppäriin kaivamaan kännyn siellä olevien housujensa taskusta ja väitti ettei kuultu sitä, koska oli ollut taskussa. Känny kädessä. Ja minä, että "sorry, tämä kyllä hälyyttää vielä..." jolloin asetuksista vaihtoi selvästi niin, että ääni kuului.
Minä sanoin "sulla oli känny äänettömällä". Johon mies: eihän ollut.
Mitä perhanaa varten se valehtelee??? En kai mä nyt noin ääliö ole. En vain suin surminkaan keksi syytä miksi kukaan väittäisi kännykän olevan äänellisellä kun se selvästi on äänettömällä.
Mulla on muutenkin ollut viimeisen vuoden epämääräinen olo. Että se kusettaa jotenkin. Mutta olen kuulemma hullu.
Oleko?
Kommentit (14)
Hullu vai ei, ei me voida siihen ottaa mitään kantaa tuntematta sua.
Miehesi valehteli, sitäkään me ei voida tietää miksi näin teki.
Ehkäpä haluat kuulla meidän sanovan, että hänellä on toinen nainen?
saat viiltävät analyysit.
Kysyitkö muuten mieheltäsi, että miksi sanot niin, vaikka selvästi tiedän, että olet väärässä?
Aaveemamma-analyysi on tietysti että miehelläsi on suhde ja siksi pitää kännykkää äänettömällä. Pelkäsi että jää siitä kiinni nyt.
Parashan tuossa olisi ollut sanoa vaan että "perhana miten tää on äänettömälle mennyt" ja laittaa ääni päälle.
Mies on paljon poissa.
Kun on kotona on helevetin kiukkuinen.
Menee mieluummin nukuttamaan lapset ja nukahtaa sille reissulle kuin viettäisi iltaa kanssani.
Haukkuu koko ajan.
Esim. nämä.
saat viiltävät analyysit.
Kysyitkö muuten mieheltäsi, että miksi sanot niin, vaikka selvästi tiedän, että olet väärässä?
nukuttamaan lapsia. Tahtoi kännyn mukaan että laittaa herätyksen.
En kylläkään seuraa herran valuuttatilannetta.
sivuhistoria on vähän väliä pyyhitty.
t. kokemusta juuri samanlaisesta hommasta...ja toinen naikkonen oli mukana kuviossa!
meilläkin minä oli hullu ja "hoidon tarpeessa" ja vaikka mitä kun epäilin...mies ei ollut ollenkaan hullu kun pyöritti kahta naista yhtäaikaa? Ei ainakaan omasta mielestään:(
Et ole hullu. Miehelläsi on toinen 99% varmuudella.
Anna miehesi kuitenkin todistaa että olet hullu. Eli sano, että mies pyytää operaattorilta puheluerittelyn (ja niin, että numerotkin näkyy). Jos suostuu ja saat ne kouraasi ja niissä ei ole mitään, niin lupaa olla hullu.
sillä olisikin toinen... olisi niin paljon helpompi jättää se. Eikä pahimmat pelkoni ja skitsoiluni sentään olisi totta.
Kysyin mistä on kyse.
Ai missä?
No siinä kun sä valehtelit törkeesti päin naamaa. Ihan turhaan. Siitä kännykästä.
Mä en edes tiedä mistä sä puhut.
Ilme loukkaantunut, vetäytyi nopeasti makkariin.
Vitun paska... mitä JÄRKEÄ sen on mua KUSETTAA??
Voit vain jättää miehesi.
Omat ystäväsi ja todennäköisesti sukulaisesi tukevat sinua kuitenkin. Samoin miehen sukulaiset tukevat omaansa riippumatta siitä, kuinka törkeästi hän on pettänyt ja kuinka kattavasti jäänyt siitä kiinni.
Niin se vaan menee.
ap