Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys ja tarhapaikka

Vierailija
30.07.2009 |

Pitäisikö (osa-aikainen) tarhapaikka antaa pois, jos on työttömänä eikä usko sopivaa työtä lähiaikoina saavansa?

Muut, joilla tällainen tilanne, koetteko syyllisyyttä? Onko teitä painostettu (tarhan toimesta) luopumaan paikasta? Itse koen, että meidän tarhassamme painostetaan (ei suoraan, mutta rivien välistä annetaan ymmärtää), enkä oikein tiedä mitä pitäisi tässä tehdä...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin työttömäksi keväällä, pidin kesän lapsen (4 v) poissa tarhasta lomalla mutta kohta vien taas. Pitää hakea töitä, käydä haastatteluissa, saan varmaan open sijaisuuksia parista lähikoulusta (oon ilmoittanut ja kiinnostusta on ollut)...

Pidän syksynä joka päivä mutta vain 5-7 h ja muutan sitä sitten jos saan kokopäivätyön.

Mä en olisi mitenkään voinut viime syksynä hakea töitä jos lapsi ei olisi ollut hoidossa (oli kokopäiväinen paikka, mutta oli vain osa-aikaisesti). Minulle saattoi työnantaja soittaa aamulla, että tulisitko haastatteluun ja tottakai oli mentävä jos halusi työpaikan. Kirjoittelin työhakemuksia soittelin ja etsin eri työpaikkoja ihan kokopäiväisesti muutaman viikon, juoksin haastatteluissa yli 40 km.n päässä jne. Ja lopulta tuotti tulosta yhtenä perjantaina kävin haastattelussa ja maanantaina aloitin työt. Mitenköhän olisi onnistunut jos en oli pitänyt hoitopaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan