Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä mulla on.. mua pelottaa...

Vierailija
30.07.2009 |

Heräsin tänään aamulla klo 7.20 sohvalta johon olin nukahtanut illalla. Nousin ja kävelin sänkyyn, kunnes matkalla huomasin, että meinaan pyörtyä.. pääsin juuri ja juuri sänkyyni ja vielä hetken päässä pyöri kun makasin siinä. Hetken maattuani lähdin hakemaan olohuoneesta kännykkääni ja taas sama juttu.. päässä vaan pyöri. sain haettua jääkaapista mansikoita joiden kanssa menin sänkyyn. söin niitä muutaman ja aloin uudestaan nukkumaan. heräsin 1,5h sen jälkeen ja vieläkin olo oli heikko mutta piti lähteä neuvolaan.mulla rv 17+6. sielläkin mulle tuli tosi pyörryttävä olo yhtäkkiä kun oltiin kuunneltu sydän äänet. Sitten tuli myös tosi paha olo. nyt tää paha olo ja väsymys on jatkunut koko päivän. Edelleen tuntuu ettei uskalla tehdä mitään kauheen äkkinäisiä liikkeitä tai alkaa huippaa. kiva olla 2v kuopuksen kanssa täällä kahden kun mies on työmatkalla, mitä jos mulle käy jotain :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks kertaa samanlainen olo. Eli ihan maailma pyöri silmissä ja pyörrytti tosi pahasti. Toisen kerran olin kotona ihan rauhassa pöydän ääressä lukemassa jotain ja toisen kerran terveyskeskuksessa odottelemassa omaa vuoroani verikokeisiin. En tiedä mitä olivat.

Mitä ne sanoi sulle neuvolassa?

Vierailija
2/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää väsymys ja huono olo on edelleen päällä... mulla on varmaan myös univelkaa kun toissa yönä sain unta vasta klo 5.00 ja heräsin klo 10. ja eilenkin nukahdin vasta siinä klo 2.00 ja tosiaan heräsin tohon huimaukseen sitten klo 7.20. Oltiin eilen tunnin mansikkapellolla, voisko se auringonpaiste aiheuttaa jotain vasta seuraavana aamuna? lisäksi olen nyt 5 päivää syönyt antibiootteja tulehtuneeseen hampaaseen... t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mittasin ne normikokeet hb:n joka oli 141 ja verenpaineen joka oli 124/78. ja virtsakoe oli normaali. Eipä tuo osannut sanoa muuta kuin että jos jatkuu niin ota yhteys terveysasemalle... t. ap

Vierailija
4/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita joilla on ollut sitä? t. ap

Vierailija
5/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellaista, että kun käänsin esim. kylkeä niin maailma keinahti. Sama oli kun käänsin esim päätä tai kävelin eli oli selvästi asennon muuttumiseen liittyvää. Kävin tk:ssa ja todettiin, että korvassa on ns. pikku kiviä, jotka ovat keinahtaneet paikoiltaan ja menee vähän aikaa, että ne menevät takaisin. Mulla tuota kesti ehkä 5 päivää, kunnes loppui kokonaan. Tästä on se tv-tohtori Kimpinen (vai mikä se nyt oli) niin antanut sellaisen ohjeen, että useita kertoja olisi vaihdettava sängyssä ollessa kyljeltä toiselle, aina 45 astetta kerrallaan ja sitten odotettava hetki ja taas 45 astetta jne. Tästä varmaan löytyy googlettamallakin aika hyvin tietoa.