Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silläkin uhalla että saan osakseni provo-huutelua, ilmoitan

Vierailija
30.07.2009 |

että iloitsen omasta ja tyttärieni pienestä koosta. On ihanaa kun nainen on pikkuinen, siro kuin lintu. Suomalaiset naiset ovat usein isoja ja romuluisia, aargh. Tarhassa jo näkee sotanorsun kokoisia, pallinaamaisia tyttöjä epätoivoisissa vaaleanpunaisissaan :D Eipä paljon tyttömäiset vaatteet pelasta. Vastaavasti mies saa sitten olla suuri nallekarhu, jonka syliin käpertyä :))

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet/pojat on pitkiä ja hoikkia :(

Vierailija
22/35 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkin voi olla tukeva punkero. Itse toivon, että lapset kasvavat keskimittaa pidemmiksi. senhän on tutkittu edesauttavan elämässä pärjäämistä. Me vanhemmat olemme keskimittaa pikkuisen pidempiä ja hoikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ja itse en edes koe lyhyttä miestä mieheksi. Silti en koe tarpeelliseksi haukkua teitä pieniä ihmisiä, vaikka säälinkin teitä ;)

mitäs toi oli jos ei lyhyiden miesten haukkumista...?

Vierailija
24/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on pieni ja siro tytär. Eikä tulisi mieleenikään, että meidän rakenteissamme olisi jotakin sen enemmän iloittavaa tai surtavaa kuin muidenkaan. Minulla on myös upea,lyhyt mies ja pienikokoinen poika, eli kaikkea löytyy :)

Vierailija
25/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppuja tahansa, olisit heistä ylpeä ja onnellinen.

Niin minäkin ja miehestäni myös, tuollaiset ulkoiset mitat ovat oikeesti täysjärkiselle ihmiselle suht sivuseikkoja. Lapsensa hyväksyy aina.

Vierailija
26/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:N lapset. Olivat sitten pieniä tai isoja.

Vierailija
27/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot fiksuuntunu siihen mennessä!

Vierailija
28/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihailee naisissa pientä&siroa kokoa, mutta miehissä isoa nallekarhumaisuutta, niin tuollaisesta paristahan voi syntyä mitä vaan;

*pieni hento tyttö

*iso pitkä poika

TAI

*kesmittainen tavis kroppainen tyttö/poika

TAI

*pieni hento hukkapätkä poika

*iso romuluinen tyttö

...Riippuen kuinka lapsi tulee isäänsä tai äitiinsä, vai onko miksaus molemmista...

Mutta ylipäätään jos ajatellaan ihmisiä, niin kaikissa on jotain hyvää ja huonoa.

Ja riippuu myös mitä arvostaa; pieni ja siro ehkä on omiaan balettiin tmv. mutta aika pieneksi jää muuten lajit joissa huipputasolla voisi pärjätä.

Tietyissä ammateissa pienuudesta on myös haittaa, sillä esim. uskottavuus kärsii pienestä koosta (riippuu tietenkin ammatista)

Niin, ja pitkäkin voi olla siro. Jos ajatellaan huippumalleja, niin moni on hyvin siroluinen, ei pitkä ihminen = hartiat leveät kun ladonovet. Toisaalta pienellä ja lyhyellä voi olla hartioita liki yhtä paljon mitä pituutta.

Vierailija
29/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kainaloon niin tämä amazon rynnii teidän päältänne ja jatkaa menestyksekästä ja rikasta elämäänsä :D

Vierailija
30/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tärkeämpääkin tekemistä, kuten askarrella käsikakkanauha!

:D :D :D

Vierailija
31/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä ja sirorakenteisesta kropastani.

Vierailija
32/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitkä ja hoikka mutta harteikas ja povikas, eikä ole multakaan ihalijoita puuttunut. Itse myös ihailen pitkiä knäyttäviä naisia. Mutta parastahan on juuri se, että meitä on monenlaisia ja tykätään eri asioista ja erilaisista ihmisistä, joten jokaiselle jotakin!

Vierailija
33/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee sitten perässäni naama sillä kuuluisalla norsunv:llä kun "kukaan ei huomaa mua".

Vierailija
34/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua häiritsee, taitaa ollakin ainoa paikka, jossa törmäät muihin ihmisiin?

Aika vähä-älyistä tekstiä. Ja ei, minulla ei ole pallinaamaa, eikä edes yhtään tyttöä.

Vierailija
35/35 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä vastaavaa aloitusta, vaikka olenkin onnellinen pituudestani (174cm) ja painostani (58kg). Olen hoikka ja lihaksikas, mielelläni olisin pari kolme senttiä pidempi.

Koskan en ole tuntenut että pienemmillä ihmisillä asiat olisivat yhtään huonommin. Tai että he olisivat sievempiä taikka rumpempia kuin kokoiseni ihmiset. Mutta yksi asia on mielestäni varmaa. Pitkän naisen huomaa helpommin kun hän vastaan kävelee. Näyttävyyttä pituus tuo selkeästi lisää. Mutta ehkä ne pienet naiset sitten taas mahtuvat sinne miesten kainaloihin paremmin. Eli kaikille jotakin.