Pahinta lihomisessa: reidet hankaa yhteen kesäkuumalla, auts!
Siis miten tätä voikaan kestää? Minulle tullut muutama kilo lisää niin että reidet löllyy ja hankaa toisiaan vasten kesäkuumalla esim. hametta pitäessä ja on sitten illalla ihan tulipunaiset ja kutiavat.
Kyllä tosiaan lisää motivaatiota laihduttaa nämä muutamat kilot enkä anna itseni paisua lisää. Auts!
Kommentit (17)
Itse keksi käyttää rakonestopuikkoa reisiin
Ehkä tein nyt väärin kun kerroin, mutta tuskin vähentää motivaatiotasi
Katselin juuri BBC:ltä jotain ohjelmaa ja mainostauolla mainostettiin geeliä, jota pannaan reisien väliin, että luistaa, eikä hinkkaa. Ehkä Suomestakin saisi?
rakonestopuikko (ainakin Compeedilla on) aja asian. Tai talkki. Tai vaikka huulirasva.
olisi vielä kätevämpää... Tietysti laihdutuskin auttaisi...
on kans aina kiusannut toi vaikkei mulla aika soukat kintut onkin!
Metallipurkki, josta huulillekin laitetaan. Sitä ne kovanluokan juoksijatkin käyttää. Vai oliko se punanen purkki?
ja tosi lihavilla ei reidet edes hinkkaa, ne on paikallaan ja ne vaappuu puolelta toiselle.
ne paljon haukutut legginsit.
Olen käyttänyt myös lahkeellisia alushousuja.
Mutta sukkahousut, ei ikinä, saan näppylöitä jo ajatuksesta!
Täytyypä käydä hakemassa rakonestopuikko seuraavalla kauppareissulla samalla kun käyn ostamassa ruskeaa satiininauhaa. Vai saanko liian ilkeitä av-katseita liian paksuine reisineni?
ja silti hinkkaa ja sattuu ja kaikkee. Talkki auttaa vähän mutta se sotkee. Pitäs varmaan laihduttaa siihen pi. 21:een että ei olis tuota vaivaa
t reitevä
tosin eivät ole mikään esteettinen näky eivätkä käy millekään minihameelle - mahtaisi olla kaamea näky, jos vilahtaisivat esim. kyykistyessä tai portaikossa!
Viileämmillä keleillä suosin sukkahousuja hameen kanssa.
Mutta tosiaan reisien yhteenhinkkautuminen on ongelma, vaikka en itsekään mikään varsinaisesti lihava ole.
että on muitakin joita tämä vaivaa, olen yksikseni kärsinyt ja ajatellut etteikö kukaan muu kärsi reisien hiertymisestä. Kesällä en koskaan käytä hametta, aina kun joku sanoo että se on niin ihanan viileä helteellä vastaan että en vaan tykkää pitää hametta.
hiivi koloos!
jos jostain muka löydät.
Onneksi nyt hoikassa kunnossa taas ja mekko päällä. On vaan nyt niin hyvän näköinen, ettei katsetta irti saa. Ei sillä ettenkä häntä mieluusti näe taas masu pystyssä
Pelastanut minun jo monella kesälomareissulla:-)
En ymmärrä miten lihavat voi kulkee hameessa, tai sit iillä on aina legginssit alla!