Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä kohta kehossasi on mielestäsi paras?

Vierailija
30.07.2009 |

Minkä voisi laittaa vaihtoon? Itse tykkään silmistäni ja takapuolikin oli joskus ok. Nyt sen voisi laittaa vaihtoon! Käsivarret ovat ihan jees, mutta rinnat! On tietty hyvä, että ne ajokoirankorvat voi hyvillä liiveillä hinata normikorkeudelle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat edestä vaihtoon, ovat isot ja iso väli etuhampiden välissä niinkuin Madonnalla ja takapuoli on muodoton lautaplösö.

Vierailija
2/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa katsoen näytän ihan hyvältä. Pitkä ja hoikahko. Kasvojen iho ikäisekseni sileä. Tukka kiiltävä. Korvistani olen itse aina pitänyt :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta hiukset, vaihtoon lähtis raskausarvet (pahat)

Vierailija
4/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kakkonen meinaa etuhampailleen tehdä? Kaukaa melko hyvän näköiselläkin on töröttävä etuhampaat kuin vesirotalla. Jotain tarttis tehrä.

Vierailija
5/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret on mukavan pitkät ja hoikat, moni sanonut kadehtivansa niitä. Vaihtoon lähtisi ehdottomasti maha! Kropan kaikki ylimääräinen on vatsassa ja vähän ku enemmän syö niin näyttää että olisin 7.kuulla raskaana! Jalkojen ja vyötärön kokoero 2-3 kokoa...

Vierailija
6/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon voisi lähteä kiinteä pikku kumpu vatsassa. Olen siis hoikka ja tuo kiinteä pikku kohouma tuossa vatsassa korostuu siksi.

Vierailija
7/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, ainakaan et voi osallistua keskusteluun ummetuksen ankeudesta... :)

Vierailija
8/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaon edelleen, vaikka onkin pyöristynyt nuoruusvuosista (nyt 41 v). Peba on hyvän pyöreän muotoinen ja keinuu (kuulemma) nätisti kävellessäni.

Käsivarret on rumat ---> vaihtoon!

Vierailija
9/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös jaloista, pitkät hoikat ja lihaksikkaat. Vatsa voisi olla vähän litteämpi ja hiukset paksummat.

Vierailija
10/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkiaan upeat luomurinnat tämän ikäiselle (40+) naiselle.

Vaihtoon voisi lähteä muutama ylimääräinen kilo (170/65).

Vierailija
11/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rumapömppävatsa

Vierailija
12/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu voisikin mennä vaihtoon.

Vierailija
13/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on isot pusuhuulet sekä pienet ja sirot kädet ja jalat, kynnetkin on kauniin malliset. Rinnat ja maha on aivan kaamean rupsahtaneet raskauksien myötä vaikka olen vasta parikymppinen.

Vierailija
14/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nännit jotenkin olla muualla kuin oikeassa kohdassa?

Vierailija
15/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulet ehkä parhaat ja kokonaisuus ihan ok. Vaihtoon laittaisin ekana pohkeet ja rinnat (kiinteemmiksi)

Vierailija
16/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reiden (paksut, kaikki ylim. kertyy niihin) voisin vaihtaa ja hampaat voisivat olla suoremmat ja valkoisemmat.

Vierailija
17/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmistä ja perseestä. :D

En mä mitään inhoo ulkonäössäni mut nenä vois olla jotenki paremmanki muotonen. :D

Vierailija
18/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen, mulla ei toimi edes ruuansulatus. Aivot on parasta, mitä mulla on. Sit varmaan hiukset ja ripset, mitkä voisin säästää..

Paksu mutta lyhyt vartalo, joka paksuuntuu helposti lisää, atooppinen (hilseilevä, punakka, ryppyinen jne) iho, isän suvun naama (ämpäriruma).. hooh, kuka haluaaaaa?

Vierailija
19/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuus on mielestäni parasta. Olen siro ja sopusuhtainen, hoikka ja suht sievä. Mikään kohta ei pullota tai rempsota ja rinnatkin on ihan kivat. Näytän vaatteet päällä oikein hyväktä ja ilman vaatteitakin ihan ok:lta...

Mutta samalla myös juuri kokonaisuus kaipaisi remonttia, jos unelimieni kroppaa haluaisin metsästää. Olen auttamaton antiliikkuja, ja kokonaisuus saisi olla joka puolelta kiinteämpi! Kun peppuakin kokeilee, se on ihan löysä. Se ei siis näytä roikkuvalta, mutta on käsissä kuin pullataikinaa. - Olisipa kiva kun olisi TIMMI!

Vierailija
20/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin tai lihoin niin vyötärön ja lantion välinen suhde on aina 0,69-0,70 kun se ideaalisti on 0,7. En voi kun kiittää jotain ylempää tahoa tai vähintäänkin geenejä tästä. ;)

Vaihtoon käsivarret (tosin niistä saisi hyvät jos jaksaisi treenata) ja silmät saisivat olla isommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä