Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä kohta kehossasi on mielestäsi paras?

Vierailija
30.07.2009 |

Minkä voisi laittaa vaihtoon? Itse tykkään silmistäni ja takapuolikin oli joskus ok. Nyt sen voisi laittaa vaihtoon! Käsivarret ovat ihan jees, mutta rinnat! On tietty hyvä, että ne ajokoirankorvat voi hyvillä liiveillä hinata normikorkeudelle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon lähtee rumat sellureidet ja perse. Toisaalta jotenkin en jaksa niistä tässä iässä (35v) yhtään stressata, keskityn mielummin noihin hyviin puoliin. Niinhän miehetkin kuulemma tekee, kun katsovat peiliin!

Ei sitä persettä onneksi tarvitse muille näyttää, kuin miehelleni ja hänen mielestään siinä ei ole mitään vikaa. Inhoaa luisevia pyllyjä, tykkää käyttää pehmeetä, suurehkoa takamustani "tyynynä". : O

Vierailija
22/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan mitään sellaista, mitä voisi pitää erityisen kauniina. mitäänsanomaton ilmestys. olen harjoitellut tavan katsoa peiliin katsomatta oikeastaan itseäni. tarkistan vain, että asu on kunnossa, hiukset jotakuinkin... niin, jopa meikinkin voi laittaa naamaan katsomatta itseään kunnolla. tietääkö kukaan mitä tarkoitan?

jos jostain ominaisuudesta pidän, niin siitä, että kroppa liikkuu hyvin. laajat liikeradat, hyvä lihaskoordinaatio, notkea kuin anakonda. lasketaanko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelyssä. Miten tuo vy-ly-suhde lasketaan.

Mulla kanssa "tiimalasimitat"

ry 92

vy 62

ly 91

Mikä minun vyötärö-lantio-suhteeni on?

Vierailija
24/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on tosi mahtavaa. Joustavaliikkeinen ihminen on kaunista katseltavaa.

Vierailija
25/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit voivat olla vaikka navan kohdalla ja silloin ne eivät ole oikeaassa kohdassa.

Voiko nännit jotenkin olla muualla kuin oikeassa kohdassa?

T: mies

Vierailija
26/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vy-ly-suhde lasketaan. Mulla kanssa "tiimalasimitat" ry 92 vy 62 ly 91 Mikä minun vyötärö-lantio-suhteeni on?

Se lasketaan ihan helposti eli lantio jaettuna vyötäröllä. Sinun tapauksessasi 62/91=0,68. Hyvä tiimalasi olet sinäkin kuten itsekin tiesit! :)

Minun tämänhetkiset mittani ovat vyötärö 72cm ja lantio 103cm eli 72/103=0,699. Olin minkäpainoinen vaan niin tuo suhde näyttää aina pysyvän samana ja aikaansaa illuusion huomattavasti hoikemmasta vartalosta.

Vierailija
27/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,681318681319

Vierailija
28/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vy-ly-suhde lasketaan. Mulla kanssa "tiimalasimitat" ry 92 vy 62 ly 91 Mikä minun vyötärö-lantio-suhteeni on?

Se lasketaan ihan helposti eli lantio jaettuna vyötäröllä.

Sorry.... ;)

Vierailija
29/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, mutta aivojen ja ruuansulatuksen lisäksi minusta voisi tulla erittäin hyvä tiilenkantaja; alaselässä ja reisissä on voimaa kuin pienessä kylässä.

Vierailija
30/30 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin nykyään se kohta, mistä pidän =D

Olen aina omannut paksut pohkeet, mutta treenamisella olen saanut niistä kauniin kiinteät ja lihaksikkaat (paksuthan ne toki ovat edelleen, mutta urheilullisella tavalla).

Hiukseni ovat paksut ja kasvoja on kehuttu söpöiksi, silmät ovat myös nätit. Rinnat alkavat olla piakkoin, kovan treenaamisen jälkeen, kivan malliset ja muotoiset. Peppu on pyöreä ja kiinteä (vaikkakin hieman "iso"), selluliittia ei missään.

Vaihtoon menisi ehdottomasti vatsa/maha-alue... Treenaan kovasti, mutta viimeisenä näemmä se tulos näkyy siinä. Käsivarretkin haluaisin timmimmäksi, mutta matkalla siihen ollaan jo ;) Leuan voisin kasvoista vaihtaa... Siitä en ole koskaan pitänyt.

Omaan kroppaan on aina viha-rakkaus -suhde, urheilun myötä olen oppinut kuitenkin rakastamaan sitä enemmän ja mikä ihaninta, treenauksen tulokset (pienetkin sellaiset) huomaa ja haluaa panostaa vielä enemmän kropan muokkaukseen. Täydellista kroppaa en tule koskaan saamaan, mutta sellaisen, missä viihdyn ja mitä rakastan, haluan.

-Veeruska-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme