Ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen?
Minkä ajan kuluessa teillä on ekat kuukautiset ilmaantuneet synnytyksen jälkeen? Oliko jotain oireita/enteitä vai alkoiko aivan yllättäen?Tässä vaan ootellaan...
Kommentit (11)
neljä synnytystä ja pitkään imetetyt vauvat, kuukautiset alkaneet 6-12 kk synnytyksistä.
Inhottavaa oli, että mulla oli kuukausitolkulla sellaisia oireita, että "ihan just alkaa", muttei sitten alkanutkaan.
neljä synnytystä ja pitkään imetetyt vauvat, kuukautiset alkaneet 6-12 kk synnytyksistä.
Inhottavaa oli, että mulla oli kuukausitolkulla sellaisia oireita, että "ihan just alkaa", muttei sitten alkanutkaan.
No mut toi kuulostaa hiukka tutulta; mulla outoa alavatsakipua, samantapaista kuin ennen kuukautisia. Eipä sillä että niitä tosiaan kaipailisin, kiva ilman.
Kuukautiset alkoivat odottamatta, ei mitään oireita. Olin pettynyt, kun alkoi niin pian. Kk alkoivat aika pian sen jälkeen, kun lapsi alkoi syödä kiinteitä. Kuitenkin imetin monta kertaa päivässä ja kiinteiden osuus oli pieni.
ilman ihmeempiä oireita, melko runsaina. Imetin siis ja imetän edelleen. Normaalistikin kuukautiseni ovat melko kivuliaat ja runsaat.
Vauva oli ja on edelleen täysimetyksessä, ikä vajaa 3kk. Tähän mennessä on tullut jo kahdet menkat, ekat oli jo ennen jälkitarkastusta kun vielä jälkivuotoakin tuli. Lääkäri sanoi että normaalia, mutta ei tavallista. Alavatsakivut ja jomotus oli samanlaisia kuin ennen raskauttakin menkoissa. Harmitti kun alkoivat jo.
Useamman kuukauden oli oireita, vatsakipua jne.
ekan lapsen jälkeen melko tasan 6kk synnytyksestä. Toisen jälkeen meni jotain 11-12 kk. Kummallakin kerralla olen vielä imettänyt, ensimmäisen jälkeen ovulaatio on tapahtunut täysimetysaikana.
Molemmilla kerroilla olen täysimettänyt 6 kk ja imetystä kokonaisuudessaan jatkunut 1v7kk, mutta mun kohdalla ei siis vaikuttanut mitenkään kuukautiskiertoon. Harmi.
5 vkoa synnytyksestä alkoivat imetyksestä huolimatta. on ollut aina tarkka kierto 28 pv, eikä paljo heittäny tuolloinkaan.
jälkitarkastuksen yhteydessä, mutta mitään ei ollut siihen mennessä kuulunut, eikä ole vieläkään. vauva 3,5 kk täysimetyksellä.
täälläkin odotellaan, mutta eipä haittaa, jos ei tuliskaan - on se niin kiva olla ilmankin