Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjoitin tuntemattomalle uuden kannettavan tietokoneen :'o(

Vierailija
29.07.2009 |

Ostimme yli puolen vuoden harkinnan jälkeen kannettavan tietokoneen Kodinykkösen tarjouksesta (599,-) ja maksoimme köyhät luottokortilla. Samalla ostimme uusia kylpyhuonekalusteita, jotka piti hakea noutovarastosta. Siksi sanoin miehelle, että otan uuden kannettavan jalkoihini etupenkille, jotta kalusteille jää tilaa taakse, jossa oli jo ennestäänkin tavaraa.

Kiinnitin turvavöihin molemmat lapset, toisen keskipenkille etupenkin kautta ja käännyin istumaan oikein päin ja vedin oven kiinni: UUSI KANNETTAVA JÄI PARKKIPAIKALLE!

Haimme vielä laatikoita noutovarastosta ja ajoimme kotiin. Kotipihalla (35min myöhemmin) tajusin, että olin jättänyt laatikon parkkipaikalle. Soitin kauppaan ja laittoivat heti vartijan katsomaan, löytyykö paketti vielä ja lähdin lisäksi itse katsomaan paikalle (20 min ajomatkan päähän). Laatikkoa ei löytynyt ja nyt mies on minulle vihainen ja lapset hädissään, kun äiti itkee. Vitsit olen idiootti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kysy vielä jos joku olis palauttanut sen kaupan infoon tms.?

- Tai löytötavaratoimistoon?

- Maksaakohan kotivakuutus tollasessa tilanteessa mitään?

- Onko kaupalla kameroita parkkikselle, että tekijää voisi jäljittää?

Vierailija
22/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei vaan juuri koskaan näe mun itkevän, siksi hätääntyivät. Oisin toki voinut pidätellä itkua ja itkeä niin ettei lapset näe, mutta tarkoitukseni ei ole suojella lapsia tunteilta/elämältä.

Soitan aamulla löytötavaratoimistoon ja elän siihen asti toivossa, että joku toimittaa sen sinne. Mies jo nakutteli vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiölle, mutta ei ne tollasta kyl korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kallis tavara kyseessä.

Ilmoita heti poliisille.

Vierailija
24/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija ei ainakaan sanonut mitään kameroista.

Vierailija
25/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän raivostuttava juttu :( Mutta olisi voinut sattua kenelle vaan, jopa miehellesi. Tylsää että mies suuttui niin sinulle, kyllä sua harmitti varmaan muutenkin ihan tarpeeksi... Ja vielä lapsetkin säikähtivät...

Ja pitikin sattua niin epärehellinen ihminen löytämään teidän koneen että vei omakseen :(

Vierailija
26/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin tänään nurmikolta 2 syreenin taimea ja kustannus 20 euroa. Joudun ostamaan uudet, kun oli meidän ja naapurin välissä.

Tosin nyt helpottaa, kun summa ei iso ole, vaikka mies oli raivoa, kun tollo akka ajoi nurmikon.

600 euroa on tosi paljon ja kyllä minäkin itkisin.

Vierailija
27/27 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo olo, kun tuntuu ettei tälläista voi tapahtua, mutta vaan tapahtui. Joo, inhimillistähän toi on. Mut kiva maksella sitä kuutta sataa vielä pitkään ja ihan omasta mokasta.