Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen "haluttomuus"

Vierailija
29.07.2009 |

Olen hieman alle 30 vuotias, kahden alle 4 vuotiaan lapsen äiti. Ja nyt raskaana.. Ongelmani on haluttomuus. Tai ehkä se on hieman väärä sana...

Rakastan miestäni, mutta tällä hetkellä en voi sietää ajatusta että hän koskisi minuun eroottisella tavalla. Ongelmani alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen, kun aloin syömään e-pillereitä. Pillerit ovat olleet jo kauan pois, mutta vaiva vaan jatkuu :(

Tämä vaivaa todella paljon sillä haluaisin tuntea taas halua!! Aikaisemmin seksielämämme on ollut vilkasta ja hyvää.

Kertaakaan en kyllä ole kieltäytynyt seksistä, mutta itku kurkussa olen "sietänyt" mieheni hyväilyn. Itse yhdyntä ei ällötä, mutta juuri se että mies koskee/hyväilee minua. Minä voin myös hyväillä miestä, se ei ole ongelma.

Mitään en kyllä ole miehelleni sanonut, sillä pelkään että hän ei enää ikinä koskisi minuun. Eikä hän varmaan sisimmissään ymmärtäisi, että hän ei ällötä minua vaan se että minuun kosketaan eroottisesti.

En todellakaan tiedä mikä auttaisi..

Toivottavasti joku saa selvää epäselvästä sepustuksestani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisit seksuaaliterapeutin vastaanotolle. kunnallinen on ainakin täällä maailman nurkalla ihan jumissa mutta yksityiselle pääsee. muistaakseni oli jotain 50e paikkeilla käyntikerta.

sinne voi mennä yksinkin ja sieltä saa ainakin asian tuntevaa apua ja neuvoja.

Vierailija
2/4 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla autto lenkillä käynti ja vitamiinit. Rintoihin sai koskea vasta kun imetyksen lopettamisesta oli 2 vuotta kulunut. Varmaan meni vuosi ellei kaksikin kun en antanut hyväillä itseäni. Sitten aloitin itse hyväilemään ihan pakolla saunassa ja saamaan itsekseni orgasmin. Kyllä sitten pikkuhiljaa tuli eloa kroppaan ja kun lenkillä aloin käydä niin ihan alko himottaa ja nyt naiskennellaan vähän väliä ja housut on märkänä koko ajan. (ei kiva siis tämäkään kiima, kun on jo pari vuotta kestänyt... vieraatkin miehet ovat alkaaneet kiinnostumaan/kiinnostamaan..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on raskaana, imettää tai lapset on pieniä, seksi ei välttämättä ole must.

pitäähän miehellekin sanoa, et hormoonit on vaan ny jotenki sekasin eikä tee mieli. mäkin annoin mun miehelle vaik suuseksiä vaik mun ei tehny mieli. sanoin sen suoraan ja suostuin kans seksiin kunhan mies ilmoitti milloin haluaa.

nyt kun lapset on 4 ja 6v. seksi on upeaa. suurin syy on hormoonikierukka. hanki tuollainen heti tuon lapsen jälkeen kun pystyt. kyllä se siitä, mut pitää vaan odottaa..

Vierailija
4/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, lähti vahingossa.

Itseä harmittaa imetyksen runtelemat rinnat niin paljon että kiihotus katoaa jos mies koskee niihin tai muuten huomioi. Vihaan niitä itse enkä voi uskoa että mies todella kiihottuisi niistä. Oma suhtautumiseni tuskin lisää miehen mieltymystä, mutta en voi mitään inholleni. Onneksi mies antaa rintaliivien jäädä nykyään päälle, vain joskus pyytä josko ottaisin ne pois ja hyväilisin itse rintojani. (Kun keksisi jonkin muun ratkaisun, tilanne taitaa häiritä miestäni aika lailla)

Ajattelin, voisiko sinulla olla kyse siitä ettet usko kehosi olevan kiihottava? Että pelkäisit tarjota itsesi miehellesi?