Minkämaalaisen miehe ottaisit, jos ei Suomalaista?
Mä aattelin vaihtaa ulkomaiseen jos ne ois vähän romanttisempia tai puheliaampia :) No ei vais, kuhan teen galluppia.
Kommentit (31)
ja kävis kyllä saksalainen, svedu, norski tai tanskalainenkin ihan OK. Ehkä myös britti ja ranskalainen. Virolainenkin jos ei olisi hirveä machomies.
vaaleaihoinen mies. ei mitään mokkakikkeliä.
Myös saksalainen tai pohjoismaalainen mies olisi ihan ok, ei liikaa kulttuurieroja :)
Jos vaikka sitten onnistuisi tuo Islantiin muutto. En edes olisi kovin kranttu, kelpaisi vähän huonompikin mies (ei kuitenkaan mikään juoppo), jos sillä hinnalla saisi muuttaa...
Mutta jostain syystä en kyllä turkkilaista karvakallea ottasi... :)
kulttuurierot mahdollisimman pienet ja lyhyt matka sukulaisiin.
espanjalainen mies monta vuotta, sain hänen kanssaan todella kauniin lapsen. Mutta mies oli täysin epäluotettava!Nykyinen suomalainen on paljon parempi, tuhannesti parempi!
eikä mua kukaan suomalainen jaksaiskaan.
Itseasiassa on hyvin samanlainen kuin tuntemani suomalaiset miehet.
Tosin se on omituinen irkku, koska juo hyvin vähän. Toki ottaa mielellään irkkuviskiä, mutta yleensä jää yhteen, joskus voi hurjuuksissaan ottaa kaksi. osaa puhua ja on positiivinen, laulaakin jopa:-)
Itse luonteeltani just enemmän jenkkiläisen tai ruotsalaisen tyyppinen, en niinkään suomalaisen tyyppinen..
kunhan arvot on samat ja muuten itseä miellyttää.
mies on jo.
en olis ottanut muuta.
Suomalaiset naiset ovat tasa-arvoltaan jo miesten yläpuolella...ja ukot kärsii. Naiset haluavat ihmeellisiä unelmaukkoja, joita ei ole missään maassa. Jos saatte hyvän suomalaisen tai pohjoismaalaisen miehen,olkaa onnellisia. Mulla on semmonen kutina , että suomalaiset miehet alkavat ottaa yhä useammin jotain thai-naisia...jotka eivät ole ukkojen mielestä edes hyviä, mutta hakkaavat silti suomalaiset alistaja-naiset..
thai ottasin suomalaisnaisen tietty! =D
Koska olen heilastellut hollantilaisen kanssa.
Vaan kaikkihan ne ovat yksilöitä, jenkeissäkin on kammotuksia ja ihania miehiä.
Muslimia en voisi ottaa.
Hyvin kelpaa :)