Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkämaalaisen miehe ottaisit, jos ei Suomalaista?

Vierailija
29.07.2009 |

Mä aattelin vaihtaa ulkomaiseen jos ne ois vähän romanttisempia tai puheliaampia :) No ei vais, kuhan teen galluppia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat tasa-arvoltaan jo miesten yläpuolella...ja ukot kärsii. Naiset haluavat ihmeellisiä unelmaukkoja, joita ei ole missään maassa. Jos saatte hyvän suomalaisen tai pohjoismaalaisen miehen,olkaa onnellisia. Mulla on semmonen kutina , että suomalaiset miehet alkavat ottaa yhä useammin jotain thai-naisia...jotka eivät ole ukkojen mielestä edes hyviä, mutta hakkaavat silti suomalaiset alistaja-naiset..

Vierailija
22/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta suomessa miehet ovat jo ala-arvoisessa asemassa.Vaaditte liikaa.Sullakin on varmaan ukko täysin tossun alla.Anna siile armoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat kullit ja sosiaalisempia ovat...mutta mitähän se suomalainen pirkko oikeasti haluaa ja ansaitsee...kovat on luulot saakelin tönkköjalat!

Vierailija
24/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin pyyhkii!

En kylla voi sanoa minka maalaisen miehen "ottaisin" jos pitaisi kansallisuudet luetella, mina katson ihmisen ihmisena en kansallisuutena. Kaikissa kansoissa on yksilot, haloo... Vaan turhapa taalla sellaista on edes yrittaa saada lapi mammojen kalloihin.

Vierailija
25/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitähän se suomalainen pirkko oikeasti haluaa ja ansaitsee...kovat on luulot saakelin tönkköjalat!

28

Vierailija
26/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku muu Skandinaavinen.. En pidä "tummista" miehistä, mutta en siis todellakaan ole mikään rasisti!

Mun makuun on vaalee ja viilee ;)

Vierailija
27/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu ja turvallinen ,sellainen minulla onkin! En vaihtais pois! ;)

Vierailija
28/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parempi on kuin suomalaiset :) ottaisin myös britin tai jenkin, norjalaisen tai islantilaisen, mutta epäilen että ongelmia tulis muiden kans..esim jos irkku ja katolilainen..

Vierailija
29/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätätilanteessa venäläisen

Vierailija
30/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole suomalainen. :)

Vierailija
31/31 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN tuttuni, anoppia lukuunottamatta, ei käy kirkossa, eikä voisi mikään uskontohomma vähempää kiinnostaa. Paitsi häissä, ristiäisissä ja hautajaisissa. Eli ihan niinkuin suomalaiset perusluterilaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme