Minkämaalaisen miehe ottaisit, jos ei Suomalaista?
Mä aattelin vaihtaa ulkomaiseen jos ne ois vähän romanttisempia tai puheliaampia :) No ei vais, kuhan teen galluppia.
Kommentit (31)
Joo, mutta suomessa miehet ovat jo ala-arvoisessa asemassa.Vaaditte liikaa.Sullakin on varmaan ukko täysin tossun alla.Anna siile armoa...
isommat kullit ja sosiaalisempia ovat...mutta mitähän se suomalainen pirkko oikeasti haluaa ja ansaitsee...kovat on luulot saakelin tönkköjalat!
Ja hyvin pyyhkii!
En kylla voi sanoa minka maalaisen miehen "ottaisin" jos pitaisi kansallisuudet luetella, mina katson ihmisen ihmisena en kansallisuutena. Kaikissa kansoissa on yksilot, haloo... Vaan turhapa taalla sellaista on edes yrittaa saada lapi mammojen kalloihin.
mutta mitähän se suomalainen pirkko oikeasti haluaa ja ansaitsee...kovat on luulot saakelin tönkköjalat!
28
Tai joku muu Skandinaavinen.. En pidä "tummista" miehistä, mutta en siis todellakaan ole mikään rasisti!
Mun makuun on vaalee ja viilee ;)
tuttu ja turvallinen ,sellainen minulla onkin! En vaihtais pois! ;)
ja parempi on kuin suomalaiset :) ottaisin myös britin tai jenkin, norjalaisen tai islantilaisen, mutta epäilen että ongelmia tulis muiden kans..esim jos irkku ja katolilainen..
KUKAAN tuttuni, anoppia lukuunottamatta, ei käy kirkossa, eikä voisi mikään uskontohomma vähempää kiinnostaa. Paitsi häissä, ristiäisissä ja hautajaisissa. Eli ihan niinkuin suomalaiset perusluterilaiset.