Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytystapa-arvioon mies mukaan?

Vierailija
28.07.2009 |

Mulla siis huomenna synnärillä synnytystapa-arvio, jossa uskoakseni sovitaan sektion päivämäärä. Mitä muuta siellä mahtaa tapahtua? Kai mies voi tulla mukaan?

tietämätön

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätutkimuksiin miestä (ei ainakaan meillä oteta mukaan, eikä sydänääänikäyrää kuuntelemaan, etenkään jos on muita)

ultraan kyllä pääsee mies mukaan

Vierailija
2/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätutkimuksiin miestä (ei ainakaan meillä oteta mukaan, eikä sydänääänikäyrää kuuntelemaan, etenkään jos on muita)

mies mukana koko hommassa ihan alapäätutkimuksia myöten. Eli kyllä sinne saa miehen viedä mukana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ukon mukaan, ja katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
5/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin makrosomista esikoista (painoarvio 4,5-5,5 kg) ja pyysin ja pyysin, et eikö ne tekis synnytystapa-arvioa. Kieltäytyivät ja kieltäytyivät, kunnes lopulta ne suostuivat. No sit kun ne työnsi sormen persiiseen, niin tajusin, että mitä sekin tarkoitti. Toista odottaessa ei tullut mieleen enää pyytää ;-)

Vierailija
6/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos kannustavasta ja kysymykseen vastaavasta kertomuksestasi. NOT!

Mä olen ollut aiemmin synnytystapa-arviossa, mutta tuolloin mies ei päässyt mukaan. Mitään peräsuolesta tehtävää tutkimusta ei minulle tehty, mutta toivon että olisi, jos olisin siten välttynyt sektiolta. kaikki on suhteellista.

Ap

Vierailija
7/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos kannustavasta ja kysymykseen vastaavasta kertomuksestasi. NOT!

Mä olen ollut aiemmin synnytystapa-arviossa, mutta tuolloin mies ei päässyt mukaan. Mitään peräsuolesta tehtävää tutkimusta ei minulle tehty, mutta toivon että olisi, jos olisin siten välttynyt sektiolta. kaikki on suhteellista.

Ap

aivan totta.

Ei mullekaan tutkimusta tehty peräsuolesta. Voi kuitenkin äidiksi ryhtyvä miettiä miksi niitä tutkimuksia tehdään, jos tehdään, vaikka sitten sormi perseessä... Voi kamalaa iik, mutta ei varmaan siksi, että äidillä olisi epämukavaa vaan siksi, että vauvalla olisi turvallista.

Suhteellista, nimenomaan.

Vierailija
8/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap. En tarkoittanut millään pahalla - en vaan itsekään tosiaan tiennyt mitä mä pyysin. Mut ehdottoman tärkeää minusta oli tuo makrosomisen vauvan kanssa.

Juu, mut oli mulla kyllä mies mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi